2024-04-01, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinos..katt
Trapphuset var ju nystädat efter hans sista officiella besök hos Saga... men ändå så hittar hunden Amina (hon är tränad att inte markera på spår som är äldre än 24h) Amins dna i trappen utanför Sagas lgh...

Sen är där ju dna:et på handskarna.. skoavtrycket på sängen (tog nog spjärn mot den för att klara hålla Saga nere då han ströp henne med lampsladden) stod det något om att de inväntar rätt svar angående storlek ? isåfall lär det nog överensstämma med Amins skostorlek..
Indicier ja, men de dnaspår som hittats blir nog det lilla som avgör så han döms till livstid ändå...

Ja men han ju varit i den lägenheten flera gånger, all dna som hittas på henne eller lägenheten kan han lagt i samband med hans ”officiella” besök till saga, om jag inte läst fel så var det så att clean team inte gjorde bästa städjobbet. Han förklaring till handskar som hade dna av saga= att hon kan ha pillat på de när han hade glömt de hos henne. Vet inte så mycket infon om skorna faktiskt. Vi har nog han ute på gatorna inom snar framtid med saftig skadestånd. 🤢🤢🤢
Citera
2024-04-01, 21:07
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rättsmedicinalverket
Kommentar

Oaktat dödssättet kvarstår för rättsväsendet att avgöra huruvida Forsgren
Elneborg vid dödstidpunkten i lagens mening anses vara en person, och om han
därigenom skall åtnjuta straffrättsligt skydd.

Tack och lov en mycket ovanlig kommentar.

Pojken bör iallafall hamna i statistiken över obducerade personer?
Citera
2024-04-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junifived69
Ja men han ju varit i den lägenheten flera gånger, all dna som hittas på henne eller lägenheten kan han lagt i samband med hans ”officiella” besök till saga, om jag inte läst fel så var det så att clean team inte gjorde bästa städjobbet. Han förklaring till handskar som hade dna av saga= att hon kan ha pillat på de när han hade glömt de hos henne. Vet inte så mycket infon om skorna faktiskt. Vi har nog han ute på gatorna inom snar framtid med saftig skadestånd. 🤢🤢🤢
Om han går fri tappar jag förståndet?
då flera av hans sökningar har varit hur man kan döda ett barn i magen, vad man får för en planerad misshandel. Diana säger även i förhör att han bett henne sparka på Sagas mage.. Räcker inte detta?? det är så solklart som det går.
Citera
2024-04-01, 22:05
Medlem
Citat:

Fast det är ju inte endast DNA:t som det handlar om i det här fallet heller. Han har själv ingen som kan ge honom nåt ordentligt alibi för vart han har varit dom där timmarna som hon har blivit mördad. Mobilen som stängs av en viss tid på natten då det misstänks att hon har blivit mördad, hennes mobilaktivitet fram till en viss tid, sökningar på kan foster dö av våld, slag mot foster, förberedelse för mord, anstiftan till misshandel m.m

Det är ganska glasklart att det är han som har mördat henne. Vem skulle annars ha gjort det? Nån pundare som har tagit sig in och ringt på hennes dörr mitt i natten som han själv försöker leda in på delvis genom att prata om att det springer står löst folk på innergården och i källaren där hon bor.

Knappast att en höggravid 20 åring skulle öppna dörren (som dessutom har titthål och inga brytmärken) för en främmande person mitt i natten !

Den här negern är narcissist, machiavellistisk, psykopat, men varken en speciellt smart eller slipad sådan... fastän han själv tror det. Han är faktiskt rent av riktigt korkad.
Senast redigerad av guistha46 2024-04-01 kl. 22:07.
Citera
2024-04-02, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46
Fast det är ju inte endast DNA:t som det handlar om i det här fallet heller. Han har själv ingen som kan ge honom nåt ordentligt alibi för vart han har varit dom där timmarna som hon har blivit mördad. Mobilen som stängs av en viss tid på natten då det misstänks att hon har blivit mördad, hennes mobilaktivitet fram till en viss tid, sökningar på kan foster dö av våld, slag mot foster, förberedelse för mord, anstiftan till misshandel m.m

Det är ganska glasklart att det är han som har mördat henne. Vem skulle annars ha gjort det? Nån pundare som har tagit sig in och ringt på hennes dörr mitt i natten som han själv försöker leda in på delvis genom att prata om att det springer står löst folk på innergården och i källaren där hon bor.

Knappast att en höggravid 20 åring skulle öppna dörren (som dessutom har titthål och inga brytmärken) för en främmande person mitt i natten !

Den här negern är narcissist, machiavellistisk, psykopat, men varken en speciellt smart eller slipad sådan... fastän han själv tror det. Han är faktiskt rent av riktigt korkad.

Sökningar talar absolut inte till hans fördel, att han har gjort det har jag ingen tvekan om Men vi har många solklara fall där gärningsman ändå kommit undan för att de har funnits lite tvivel. Jag hoppas innerligt att han för livstid och sedan dödas dagen innan han ska släppas fri om sisådär 20 år från och med nu.
Citera
2024-04-02, 07:29
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Mordet och hans ageranden har inget med varken är islam eller somalier att göra simpelt, matter of fact så är detta inom islam ett dubbelmord och ska straffas med döden
Nu skämtar du allt .
Detta har bara med somalier och islam att göra .
Negrer i allmänhet och somalier i synnerhet skyr ansvar och arbete som pesten .
Faderskap är ett stort ansvar som de till varje pris vill undvika.
Lägg sedan till Islams regelverk där kvinnors liv saknar värde och klanens heder är viktigare än allt annat så får du receptet på katastrof.

Enligt Koranen ska ju alla otrogna halshuggas, lemlästas och doppas i kokande olja så hans illdåd följer muslimska traditioner
Citera
2024-04-02, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Han mördade henne för att skydda sin heder gentemot "familjen". Hans heder stod över hennes och hans sons liv.

Han är en skithög rätt igenom. Ljuger för alla, skubbar från jobbet, lurar och bedrar, är inställsam och falsk. Ryggradslös jävel utan mål och mening i sitt liv. Hans uppväxt i muslimskt troende (pappan djupt troende) och medeltida sedvänjor gjorde honom till den han blev.
Visste han att barnet var en pojke,
dvs, hade det gjort någon skillnad om det varit en flicka?
Citera
2024-04-02, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Nu skämtar du allt .
Detta har bara med somalier och islam att göra .
Negrer i allmänhet och somalier i synnerhet skyr ansvar och arbete som pesten .
Faderskap är ett stort ansvar som de till varje pris vill undvika.
Lägg sedan till Islams regelverk där kvinnors liv saknar värde och klanens heder är viktigare än allt annat så får du receptet på katastrof.

Enligt Koranen ska ju alla otrogna halshuggas, lemlästas och doppas i kokande olja så hans illdåd följer muslimska traditioner

Kan du snälla lämna lite källor på denna delen.

”Enligt Koranen ska ju alla otrogna halshuggas, lemlästas och doppas i kokande olja så hans illdåd följer muslimska traditioner”

Du utrycker dig utifrån din egna agenda, förmodligen så hatar du islam vilket leder till sånna här yttranden vilket du har rätt till.

Tror du på fullaste allvar att koranen och islam uppmuntra till att alla otrogna ska halshuggas. Med tanken på hur många muslimer det finns så hade hela världen stått i lågor för att de hade gjort det till sitt jobb att utrota ”otrogna” till varje precis även om de dör på vägen då man blir martyr enligt vissa islamiska extremister
Läs koranen själv ps finns en stor risk för att du själv blir muslim Hahah
Citera
2024-04-02, 09:29
Medlem
Citat:

Ja det kvittar ju egentligen om där var städat eller inte, hunden Amina markerar ju ändå inte på dna som är äldre än 24h.. och nog gick där mer än 24h från han officiellt lämnade lägenheten tills hunden fann hans dna..
Senast redigerad av Dinos..katt 2024-04-02 kl. 09:33.
Citera
2024-04-02, 10:29
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
https://gofile.io/d/jH3Quk

.

Det verkar som att platsundersökningen är maskad. Du kan se det i innehållesförteckningen av FUPen utan att behöva bläddra igenom hela.
Citera
2024-04-02, 15:33
Medlem
Citat:
Sökningar talar absolut inte till hans fördel, att han har gjort det har jag ingen tvekan om Men vi har många solklara fall där gärningsman ändå kommit undan för att de har funnits lite tvivel. Jag hoppas innerligt att han för livstid och sedan dödas dagen innan han ska släppas fri om sisådär 20 år från och med nu.

Tycker inte att det finns några tvivel, utredarna har gjort ett noggrant jobb.
Hon har inte tagit död på sig själv, och inte heller nån från vare sig i hennes familj eller vänner. Nån pundare ute på gården eller i källaren, glöm det finns inte ett spår efter nån främmande person i hennes lägenhet ens.

Däremot tror jag inte att det handlar enbart om nåt hedersmord och att hans familj skulle utesluta honom ifall han berättade, utan han har inte heller velat haft vare sig nåt barn eller bli tvingad till att ha ett "riktigt" förhållande med Saga, eftersom han roar sig ju uppenbarligen med andra tjejer samtidigt. Och att ta ansvar verkar inte vara hans grej, mer än det han blir tillsagd ibland av mamma att göra.

Han ljuger för sin familj, ljuger för vänner, ljuger för tjejer etc. det är så han verkar fungera med det mesta. Ljuga och manipulera istället för att vara ärlig och stå för vad han gör, han har ju kommit undan med det länge verkar det som, han har varit så uppblåst av sig själv så han tror han ska kunna komma undan nu med ett mord dessutom.
Han kommer förmodligen även att hävda sin oskuld fram till den dagen han dör. Om han så hade blivit ertappad mitt i mordet med mordvapnet mitt i handen så hade han nekat till det och försökt att ljuga sig ur det och skyllt på alla andra förutom sig själv. För så skruvad i huvudet är han !

Hade det här skett i USA så hade han blivit åtalad för dubbelmord och i "rätt" delstat hade han blivit dömd till death row utan tvivel. Vilket är vad han förtjänar !
Senast redigerad av guistha46 2024-04-02 kl. 15:39.
Citera
2024-04-02, 15:38
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Kan du snälla lämna lite källor på denna delen.

”Enligt Koranen ska ju alla otrogna halshuggas, lemlästas och doppas i kokande olja så hans illdåd följer muslimska traditioner”

Du utrycker dig utifrån din egna agenda, förmodligen så hatar du islam vilket leder till sånna här yttranden vilket du har rätt till.

Tror du på fullaste allvar att koranen och islam uppmuntra till att alla otrogna ska halshuggas. Med tanken på hur många muslimer det finns så hade hela världen stått i lågor för att de hade gjort det till sitt jobb att utrota ”otrogna” till varje precis även om de dör på vägen då man blir martyr enligt vissa islamiska extremister
Läs koranen själv ps finns en stor risk för att du själv blir muslim Hahah
Du har alltså inte läst Koranen själv ??
I och för sig är nog de flesta muslimer pedofiler och analfabeter som sin älskade profet , alla som kan tänka logiskt genomskådar lögnerna på en gång .
Muslimer runt om i världen begår terrordåd i sin sjuka Guds namn i stort sett varje dag , oftast mot varandra dessutom.
Den som försöker förneka detta har ett svårt jobb framför sig ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in