Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-04-27, 14:02
  #1
Medlem
Eftersom pandemin var aldrig slut, har vi ärft ett större problem än det tidigare.

Exakt som som HIV smittade huvudvärks tabletter från Bayer "aspirin" har befolkningen frivilligt sprutad sig in massa sjukdommar.

Vi trueblods måste se till att inte ha fysisk kontakt med dessa smutsiga varelse och passera våra rena gener innan mänskligheten är smutsig i helhet.

Hur ska kunna lita på varandra när smutsig blod har valt att ljuga för att kunna para sig med dem renaste av dem renaste människor?


Ingen vaccinerad muslim , kristen eller atheist är rent längre , dem har gått emot Guds vilja.


Men vi ovaccinerade måste överleva och kämpa tills våra gener har blommat en gång till.
Citera
2023-04-27, 14:27
  #2
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Eftersom pandemin var aldrig slut, har vi ärft ett större problem än det tidigare.

Exakt som som HIV smittade huvudvärks tabletter från Bayer "aspirin" har befolkningen frivilligt sprutad sig in massa sjukdommar.

Vi trueblods måste se till att inte ha fysisk kontakt med dessa smutsiga varelse och passera våra rena gener innan mänskligheten är smutsig i helhet.

Hur ska kunna lita på varandra när smutsig blod har valt att ljuga för att kunna para sig med dem renaste av dem renaste människor?


Ingen vaccinerad muslim , kristen eller atheist är rent längre , dem har gått emot Guds vilja.


Men vi ovaccinerade måste överleva och kämpa tills våra gener har blommat en gång till.

Puréblod heter det ju!

Håller du dig frivilligt borta från oss vaccinerade? Vad SKÖNT!
Citera
2023-04-27, 14:29
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvardHalvHuve
Puréblod heter det ju!

Håller du dig frivilligt borta från oss vaccinerade? Vad SKÖNT!

Hur är ditt resonemang?

Du är väll skyddat mot covid, varför är du så rädd från ovaccinerade?

Du förstår att det inte är logisk att vaccinerade ska ha rädsla mot ovaccinerade?
Citera
2023-04-27, 14:37
  #4
Medlem
HalvardHalvHuves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Hur är ditt resonemang?

Du är väll skyddat mot covid, varför är du så rädd från ovaccinerade?

Du förstår att det inte är logisk att vaccinerade ska ha rädsla mot ovaccinerade?

Det är jag inte, jag är bara MYCKET trött på ert korkade dravel.
Citera
2023-04-27, 15:34
  #5
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Eftersom pandemin var aldrig slut, har vi ärft ett större problem än det tidigare.

Exakt som som HIV smittade huvudvärks tabletter från Bayer "aspirin" har befolkningen frivilligt sprutad sig in massa sjukdommar.

Vi trueblods måste se till att inte ha fysisk kontakt med dessa smutsiga varelse och passera våra rena gener innan mänskligheten är smutsig i helhet.

Hur ska kunna lita på varandra när smutsig blod har valt att ljuga för att kunna para sig med dem renaste av dem renaste människor?


Ingen vaccinerad muslim , kristen eller atheist är rent längre , dem har gått emot Guds vilja.


Men vi ovaccinerade måste överleva och kämpa tills våra gener har blommat en gång till.

Duktigt skruvat inlägg.
Jag har inte tagit en enda spruta och aldrig kännt av något som de kallar för symptom, och jag skiter en hel jävla hög i om folk tar den eller inte. Denna så kallade pandemin har inte påverkat mig på något plan alls. Levt som vanligt, jobbat som vanligt och vistats på alla ställen som jag brukar.

Det enda jag har märkt är att många andra har varit hysteriska och klankat ner på dem som inte tagit sprutan.

Palla bry sig.
Citera
2023-04-27, 16:16
  #6
Medlem
Beaver14s avatar
Trueblood, är inte det en tv-serie? Är den så bra att fans kallar sig truebloods?
Citera
2023-04-27, 17:09
  #7
Medlem
Inanna-1921s avatar
Det var väl inte aspirin utan en medicin för människor med blödarsjuka där det fanns nåt HIV-blaj i?
Oavsett detta så är jag intresserad av vilka sjukdomar som finns i covid-vaccinet, har du någon lista på dem tro?
Hur kommer det sig att du tror på att du kan bli sjuk av att umgås med vaccinerade?
Shedding låter rätt rubbat ändå 🤷🏻‍♀️
Citera
2023-04-27, 17:11
  #8
Moderator
Meijis avatar
Coronapandemin --> Alternativa teorier om covid-19
/Moderator
Citera
2023-04-27, 17:20
  #9
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Precis Hehe, och det är inte logisk när man är "skyddad.

Äh, jag tycker i regel att alla de som lyder blint efter vad regeringen och vad vissa rekommendationer säger är lättpåverkadade människor.

Just det är ett djävulskt känsligt ämne om man drar upp det för vänner som vaccinerat sig. Taggarna utåt direkt och hagel av förolämpningar, egoist, foliehatt osv. Jag bara skrattar åt dem.

Fan, hade man vetat till 100% att det funkade och gjorde gott i långa loppet så hade jag med tagit det såklart.
Men jag har även lärt mig att man inte ska lita på alla, även staten "som alltid vill sina medborgare det bästa"
Men varför skulle jag vilja stoppa i mig ett preparat som togs fram på något år och beskrivs som en jävla mirakelmedicin, när man inte ens vet om eventuella bieffekter om typ 5-10 år?

Jag låter folk tycka och göra precis som de vill, det berör inte mig. Men ändå tycker jag det är lite naivt att hoppa på tåget bara för att "det är bra för alla, och bromsar spridningen"

Jo de sa ju så på nyheterna..
Citera
2023-04-27, 18:47
  #10
Medlem
zombie-nations avatar
Kan någon ge en liten hint om var tanken att aspirin skulle vara aidssmittat kommer ifrån?
Citera
2023-04-27, 19:13
  #11
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Eftersom pandemin var aldrig slut, har vi ärft ett större problem än det tidigare.
Pandemi är väl slut, men corona viruset som orsakade den finns givetvis kvar. Det kommer alltid att finnas nu. Men nu är smittspridningen av det inte så stor att det längre är samhällsfarligt.
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Exakt som som HIV smittade huvudvärks tabletter från Bayer "aspirin" har befolkningen frivilligt sprutad sig in massa sjukdommar.
Okey, så enligt dig så sprider vaccinet sjukdomar. Det var en ny teori för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Vi trueblods måste se till att inte ha fysisk kontakt med dessa smutsiga varelse och passera våra rena gener innan mänskligheten är smutsig i helhet.
Om man är så mycket antivaxxer, så man tror att man kan bli smittad av vaccinet är det nog bra för alla att man håller sig undan.
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Hur ska kunna lita på varandra när smutsig blod har valt att ljuga för att kunna para sig med dem renaste av dem renaste människor?
Va? Tycker du det är vanligt att vaccinerade ljuger och säger sig vara ovaccinerade? Vilka ska lika människor du och jag måste ha i vår omgivning.
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Ingen vaccinerad muslim , kristen eller atheist är rent längre , dem har gått emot Guds vilja.
Hejda dig, blanda inte in Guds vilja i detta. Du har ingen aning om vad Gud tycker om detta. Du äger inte Guds vilja.
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopper08
Men vi ovaccinerade måste överleva och kämpa tills våra gener har blommat en gång till.
En gång till? När blommade generna första gången?

Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Äh, jag tycker i regel att alla de som lyder blint efter vad regeringen och vad vissa rekommendationer säger är lättpåverkadade människor.
E]Att ha vaccinerat sig betyder det ner att blint lyda regeringen. Det handlar om att ta en för laget. Corona viruset är framförallt farligt för gamla och sjuka, men riskgruppens är vidare än så. Så om man vaccinerar sig trotts att man är ung och frisk, är det för att göra vad man kan för att människor som som inte är lika lyckligt lottade skall utsättas för så lite smitta som möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Just det är ett djävulskt känsligt ämne om man drar upp det för vänner som vaccinerat sig. Taggarna utåt direkt och hagel av förolämpningar, egoist, foliehatt osv. Jag bara skrattar åt dem..
Jag tror inte det beror på att det är ett känsligt ämne. Jag tror bara inte folk är intresserade av att tjabbla om det. Man vet att det är en fråga där finns öl är fast i sin åsikt och det blir bara tråkig stämning om man diskuterar det. Det är nog bra att du bara skrattar åt det. De skrattar nog åt dig oxå.
Citera
2023-04-28, 13:02
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

E]Att ha vaccinerat sig betyder det ner att blint lyda regeringen. Det handlar om att ta en för laget. Corona viruset är framförallt farligt för gamla och sjuka, men riskgruppens är vidare än så. Så om man vaccinerar sig trotts att man är ung och frisk, är det för att göra vad man kan för att människor som som inte är lika lyckligt lottade skall utsättas för så lite smitta som möjligt.
Jag tror inte det beror på att det är ett känsligt ämne. Jag tror bara inte folk är intresserade av att tjabbla om det. Man vet att det är en fråga där finns öl är fast i sin åsikt och det blir bara tråkig stämning om man diskuterar det. Det är nog bra att du bara skrattar åt det. De skrattar nog åt dig oxå.


Om jag ska skydda mig mot UV strålning så tar jag på mig UV skydd kräm.

Varför ska jag ta en spruta för att skydda dig ?

Det är ologiskt....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback