2023-04-26, 18:17
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
Alltså skrev jag inte att det var klädseln som gjorde att jag klev ut ur butiken, utan att anledningen var att personen hade bristande kunskap.

Nej, nu ljuger du. Du skrev att orsaken var kombinationen av klädselen och att de inte hade koll. Det finns svart på vitt i tråden. Du tjänar inget på att ljuga och förneka fakta vad du sagt.
Citera
2023-04-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Nej, nu ljuger du. Du skrev att orsaken var kombinationen av klädselen och att de inte hade koll. Det finns svart på vitt i tråden. Du tjänar inget på att ljuga och förneka fakta vad du sagt.
Ok, men oavsett var combon dålig.
Därav anledningen till att jag gick ut.
Citera
2023-04-27, 20:57
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ok, men oavsett var combon dålig.
Därav anledningen till att jag gick ut.

Exakt!

Alltså var du fördomsfull och lät klädvalet påverka det hela. Du själv alluderar ju precis ovan till om försäljaren enbart varit okunnig, men haft en annan klädsel (som du gillade) så hade du stannat.

Förstår du ens logiken i vad du själv häver ur dig här?
Citera
2023-04-27, 23:04
Medlem
Citat:
Exakt!

Alltså var du fördomsfull och lät klädvalet påverka det hela. Du själv alluderar ju precis ovan till om försäljaren enbart varit okunnig, men haft en annan klädsel (som du gillade) så hade du stannat.

Förstår du ens logiken i vad du själv häver ur dig här?
Din pajas!
För det första är du för korkad för att öht förstå meningen i mitt inlägg.

För det andra gör ju combon av en försäljare som på ett "överdrivet" klätt sätt försöker övertyga mig om sin kunnighet när det senare bevisas att han inte har kunnigheten att jag går därifrån.

Vad är det som så fullkomligt retar upp dig på det???
Står du själv och säljer ärtburkar på Coop i frack???
Citera
2023-04-28, 00:29
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Din pajas!
För det första är du för korkad för att öht förstå meningen i mitt inlägg.

För det andra gör ju combon av en försäljare som på ett "överdrivet" klätt sätt försöker övertyga mig om sin kunnighet när det senare bevisas att han inte har kunnigheten att jag går därifrån.

Vad är det som så fullkomligt retar upp dig på det???
Står du själv och säljer ärtburkar på Coop i frack???

Inget alls retar mig. Det är ju du som är upprörd och retar dig på andras klädval.

Vilket fascinerar mig att man kan vara så känslig som du verkar vara. Ilskan osar om dina inlägg.
Citera
2023-04-28, 10:10
Medlem
Citat:
Inget alls retar mig.Det är ju du som är upprörd och retar dig på andras klädval.

Vilket fascinerar mig att man kan vara så känslig som du verkar vara. Ilskan osar om dina inlägg.
Du drar dina egna slutsatser och menar att "ilskan kokar"..????

VAD är problemet när jag möts av en försäljare, uppklädd i kostym och slips som relativt snabbt bevisar sin okunnighet, där jag kan tycka klädseln är en fasad för avsaknaden av kunnighet inom ämnet.
Vilket föranleder mig att avvika från butiken och försöka hitta en bättre butik med en säljare som har mer kunskap där jag kan få svar på mina frågor??

Indirekt kan jag tycka att det är en märklig combo att bära den klädseln som försäljare när man inte besitter den kunskap som förväntas.

Berätta nu vad som är fel i det?
Vad som får dig att skriva inlägg efter inlägg där du drar dina teorier om vem jag är och hur "känslig" jag är och "hur ilskan kokar"...
Citera
2023-04-28, 11:16
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Du drar dina egna slutsatser och menar att "ilskan kokar"..????

VAD är problemet när jag möts av en försäljare, uppklädd i kostym och slips som relativt snabbt bevisar sin okunnighet, där jag kan tycka klädseln är en fasad för avsaknaden av kunnighet inom ämnet.
Vilket föranleder mig att avvika från butiken och försöka hitta en bättre butik med en säljare som har mer kunskap där jag kan få svar på mina frågor??

Indirekt kan jag tycka att det är en märklig combo att bära den klädseln som försäljare när man inte besitter den kunskap som förväntas.

Berätta nu vad som är fel i det?
Vad som får dig att skriva inlägg efter inlägg där du drar dina teorier om vem jag är och hur "känslig" jag är och "hur ilskan kokar"...

Du verkar arg och ilsken, av att döma av dina inlägg ovan, ja.

Jo, men om du förväntar dig att du skall få bättre service och kunnande, som du nu påstår ovan (men inte gjort innan) av en man i kostym i butiken, så lägger du ju verkligen fördomar och värderingar i klädseln, eller hur?
Citera
2023-04-28, 13:21
Medlem
Citat:
Du verkar arg och ilsken, av att döma av dina inlägg ovan, ja.

Jo, men om du förväntar dig att du skall få bättre service och kunnande, som du nu påstår ovan (men inte gjort innan) av en man i kostym i butiken, så lägger du ju verkligen fördomar och värderingar i klädseln, eller hur?
Nu är jag helt seriös till 100%.

Du borde söka adekvat hjälp.

Det är något hos dig som inte fungerar som det ska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in