• 1
  • 2
2023-04-13, 17:55
Medlem
Mohaves avatar
För ett par år sedan hade jag en muslimsk flickvän. Hon undrade om det var Halal (godkänt) eller Haram (förbjudet) att svälja min sperma när hon sög av mig under fastemånaden Ramadan. Hon vågade inte fråga sin Imam. Vad är det som gäller?
Citera
2023-04-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
För ett par år sedan hade jag en muslimsk flickvän. Hon undrade om det var Halal (godkänt) eller Haram (förbjudet) att svälja min sperma när hon sög av mig under fastemånaden Ramadan. Hon vågade inte fråga sin Imam. Vad är det som gäller?

Hon är ju redan haram som har sex innan äktenskap så varför bry sig om hon kan svälja sperman? 😂 Dummaste jag hört.

Citat:
Utom- och föräktenskapliga förbindelser anses strängt förbjudna och är straffbara handlingar.

Källa: överallt på Google + http://www.diva-portal.org/smash/get...FULLTEXT01.pdf
Citera
2023-04-13, 18:02
Medlem
Det beror på vad din pojkvän ätit.
Citera
2023-04-13, 18:14
Medlem
sommarlovs avatar
Musslor ska väl avstå sex också?
Annars får folk faktiskt göra som dom vill, ska verkligen 1 miljard människor följa en stenåldersritual?
Citera
2023-04-13, 18:15
Bannlyst
Inget sex innan giftermål.
Citera
2023-04-13, 18:18
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Då är frågan vad som räknas som sex. Så länge som den vaginala oskulden är bevarad anser en del teologer inom Islam att sex inte har ägt rum.
Citera
2023-04-13, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ELKARTELL
Hon är ju redan haram som har sex innan äktenskap så varför bry sig om hon kan svälja sperman? 😂 Dummaste jag hört.

Citat:
Ursprungligen postat av susozs

Sex förekommer före giftermål. Långt ifrån alla följer sin religion till 100%.
Särskilt bland dom svensk talande som har gått skola här, men följer sin religion till en viss del.

Vi lever på 2023 i Sverige.

Inte på 1950 talet ännu som i Bagdad, när det gäller religion.
Senast redigerad av Noccofocus 2023-04-13 kl. 18:33.
Citera
2023-04-13, 19:27
Medlem
mrbrads avatar
Citat:

Haram överlag. orre
Citera
2023-04-13, 19:30
Medlem
Citat:

Eftersom man ska avstå från sexuella handlingar under Ramadan, så faller ju hela hennes fråga.
Citera
2023-04-13, 19:31
Medlem
Trakessons avatar
Oralsex är inte sex. Bill och Monica har flyttat gränserna men Flashbacks användare verkar inte fatta galoppen.
Citera
2023-04-13, 19:31
Medlem
Citat:
Då är frågan vad som räknas som sex. Så länge som den vaginala oskulden är bevarad anser en del teologer inom Islam att sex inte har ägt rum.
Fysisk aktivitet som utsöndrar sperma
Citera
2023-04-13, 19:32
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Eftersom man ska avstå från sexuella handlingar under Ramadan

Nåja, bara under dagtid. På nätterna är det fritt fram.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in