2023-04-13, 17:28
Medlem
Firestarter123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Med tanke på att det det är mellan 24 mars tom 1 april som BO ska bragts om livet bör personen varit efterlyst, har vi någon som funnits på missing som kan stämma in som brottsoffer?
kolla här https://www.missingpeople.se/sv/efterlysningar/
Citera
2023-04-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firestarter123

Just det jag gör plus om det fanns någon tråd här som kunde hänga ihop med en BO. Tyvärr verkar det lite skralt var en som de rapporterade som avliden 4 april men osäker om det rör den personen tror det är för nära 1/4 som är satt som sista dag han kan ha mördats obuktion som ska göras innan de är säkra på identitet brukar ligga till grund när missing sätter en person som avliden i såna fall men så klart inte alltid. Jaja vem BO är lär komma så småningom.
Citera
2023-04-13, 18:34
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Undrar vad som binder dem samman, släkt eller har de suttit på samma typ uppfostringsanstalt?
Intressanta orter med samma lilla integrationsproblem, eller så har jag fel. Fenomenet 17-åringar som egentligen är typ 29, och begår grova brott med kommande straff typ pizza o bulle, får väl anses som vederlagt. Får vi nu se även kvinnor som begår samma lögner och brott mot Sverige och sina medmänniskor, och slipper undan lindrigt, så är det en seger för jämlikhet mellan könen.
Citera
2023-04-13, 19:06
Medlem
Nationalromantiks avatar
Tänkte omedelbart på filmen GUMMO, någon som sett den? Eskilstuna har en riktigt GUMMO vibe. I den staden snackar vi mörker. Man fattar att KENT kommer därifrån. Allt i det närområdet känns som städer vår herre glömde.

Vill inte göra detta till en hudfärgsfråga för det är så tröttsamt.

Men jag tycker det finns ett rejält mörker i Sverige bland människor. Det kanske är alla privatiseringar, skillnaden mellan rika och fattiga som växer fram. Något är det. eller inbillar jag mig?

Jag är en man, men nojjar alltid över att något ska hända min syster och även flickvän. Finns många "helt vanliga" män som är potentiella våldtäktsmän eller som går igång på att skada andra. Utöver det kryllar det av incels i detta land.

Blandar man in droger och sociala medier och önskan om att bli känd, ett hat och uppgivenhet mot samhället så kan det få vissa att se rakt ner i avgrunden.

Det värsta i detta fall är väl att dessa psykfall kommer få pinsamt låga straff. De är knappt straffmyndiga.

Tänk bara Anders Eriksson (billdals mannen).
Citera
2023-04-13, 19:22
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firestarter123

Exakt varför skulle offret finnas på sidan fortfarande tänker du?
Citera
2023-04-13, 19:40
Medlem
Är det först idag som det står något om detta??

När hittades kroppen och varför har det inte stått något om det tidigare?? jäkligt skumt!
Citera
2023-04-13, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
...

Jag är en man, men nojjar alltid över att något ska hända min syster och även flickvän. Finns många "helt vanliga" män som är potentiella våldtäktsmän eller som går igång på att skada andra. Utöver det kryllar det av incels i detta land.
...

Alla incels är inte våldsamma eller dårar. Ordet betyder ofrivilligt celibat.
Citera
2023-04-13, 19:57
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Är det först idag som det står något om detta??

När hittades kroppen och varför har det inte stått något om det tidigare?? jäkligt skumt!

Det kan vara så att kroppen inte påträffades av en person tillhörande allmänheten. Det vill säga att polisen tipsats, eller på annat sätt kommit fram till var kroppen ska finnas.

Men anar ändå att BO levde lite utanför samhället på något vis. Annars borde det kommit fram när han var försvunnen.
Citera
2023-04-13, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze
Den låsta artikeln i enköpingsposten:

Kan BO ha gjort ngt mot 15 åringen kanske?
Våldtäkt/pedofil?
O ungdomarna kanske ville "lära honom en läxa" skrämma lite men allt gick åt helvete till slut. De kanske triggade igånf varann..
Citera
2023-04-13, 20:38
Medlem
Jag tror att flickan blivit utsatt sexuellt av bo och de hämnades eller peddo fälla utpressning/rån som gick över styr
Citera
2023-04-13, 21:21
Medlem
hittades offret död i bilen?? varför har de inte annars gått ut med det här förrän nu?
Citera
2023-04-13, 22:22
Jag vet inte om det stämmer men det påstås att alla fyra ungdomarna kommer från samma ungdomshem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in