2023-04-13, 12:06
Medlem
Computerzs avatar
Vartifrån får ni att att erbjudandet kommer att tas bort? Eller killgissar ni bara?
Citera
2023-04-13, 12:22
Medlem
nottoptext69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Frågan är om de kommer tillåtas ha det namnet i Sverige? Max hamburgare lär ju inte vara glada över det direkt. Det lär bli käbbel.

Troligen kommer 50% dealen försvinna ja, det har hänt innan för liknande saker.

Det jag helst hade velat se var att man genom denna ihopslagning kunde fått Allsvenskan+HBO i samma paket och samma app. Utöver sporten erbjuder ju Discovery+ verkligen bara skit. Appen suger dessutom på alla plattformar.
max kommer kanske stämma dem
Citera
2023-04-13, 12:33
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Vartifrån får ni att att erbjudandet kommer att tas bort? Eller killgissar ni bara?

Erbjudandet gäller för en tjänst som försvinner. Det lär upphöra. Det har det gjort innan när andra tjänster gått samman/bytt namn.
Citera
2023-04-13, 12:35
Medlem
Vilket idiotdrag att inte använda varumärket HBO och skapa något helt nytt och oklart som "Max"
Citera
2023-04-13, 12:53
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Det är inte säkert att de kommer ta bort erbjudandet. Möjligt ja, men att ha en trogen bas som snackar om serier med vänner kollegor är värt en del, och betydligt mera värt än folk som är sura och väljer en annan tjänst av ren irritation.
Citera
2023-04-13, 12:56
Medlem
snurreboxs avatar
Står på deras hemsida att det ska vara fortsatt samma pris men dom kanske ändrar sig, vem vet

https://help.hbomax.com/SE/Answer/Detail/000002200
Citera
2023-04-13, 12:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Vilket idiotdrag att inte använda varumärket HBO och skapa något helt nytt och oklart som "Max"
Samma som att HBO med minimal eller ingen förvarning plockat bort en massa serier från sin tjänst. Vad är poängen? Retar upp folk med minimal besparing. Deras ledning verkar inte så kompetent.
Citera
2023-04-13, 13:05
Medlem
Jag skiter 100% i namnet och hur många hamburgarkedjor som heter likadant, men innebär detta att alla HBO-producerade serier försvinner därifrån, någon som vet?
Citera
2023-04-13, 13:14
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Har också 50% dealen, men har aldrig haft några illusioner om att de skulle vara för evigt. Höjer de säger jag upp tjänsten bara.

Jag har samma deal men kan nog tänka mig att stanna även om de höjer. Har heller aldrig trott att det där "på livstid" var verkligt. Betalar 44:50:- idag och det är sinnessjukt billigt då jag kollar en hel del på deras serier.
Citera
2023-04-13, 13:15
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg
Jag skiter 100% i namnet och hur många hamburgarkedjor som heter likadant, men innebär detta att alla HBO-producerade serier försvinner därifrån, någon som vet?

Varför skulle HBO ta bort sina saker (mer än de gör i dagsläget?)
Citera
2023-04-13, 13:16
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneSandberg

Knappast.
Citera
2023-04-13, 13:16
Medlem
Då blir det att se färdigt de serier man har i listan för säkerhets skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in