Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-12, 19:40
Medlem
Jag tycker jimmy är lite lik rolf lassgård som ung i tex potatishandlaren
2023-12-12, 19:44
Medlem
Jag kan verkligen relatera till Jens. Hade kärat ner mig i Alexandra direkt, hon spelar ju i en helt annan liga än de andra tjejerna utseendemässigt. Naturligtvis kommer det aldrig att hålla, men hellre 1 procents chans på Alexandra än 50 procent med någon av de andra. Jag tror tyvärr att det är så de flesta män fungerar. All heder till de som kan se bortom utseendet och välja någon av de mindre snygga.
2023-12-13, 04:39
Medlem
kulturstrategs avatar
2023-12-13, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Får intrycket att Alexandra var OK med spelet under täcket med Jens gentemot de andra tjejerna men blev knäckt när hon insåg att han faktiskt gillade de andra, åtminstone tillräckligt för att hångla med dem. Typ dubbelbluff.

Naaah..lika barn leka bäst. Både Alexandra och Jens blir ensamma. Hoppas Sabina drar snabbare än en avlöning.
Av intervjun med Jens att döma var det Alexandra som valde att ta den regelbrytande kontakten och onlinehångla upp honom.

Det stör mig att många deltagare tycker det är OK att fråga ut bonden om känslor för de andra. Wtf, har de helt missat programupplägget?
2023-12-13, 09:59
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Brownlift (brunlyft) är väl att brynet raderas och placeras ännu högre upp än det redan gör vid födseln på er tjejer oftast, så man höjer ännu lite för att det ska se så avtändande ut som möjligt

Nu ska du får lära dig ett och annat om skönhet, skåda Idas
https://imgbox.com/nNMCwRby
Jag tror inte att hon flyttat upp dom ett steg, däremot har hon kammat dom uppåt på nått vis med maskara (om man nu har det på bryna)

Inte smala sträck, långa måsvingar har man nu, det är ett böjt sträck i grunden!

För att utge sig vara man så imponerar du med detaljkunskaper om bryn, måsvingar, maskara, tjocka eller långa sträck m.m
2023-12-13, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
2023-12-13, 11:00
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
För att utge sig vara man så imponerar du med detaljkunskaper om bryn, måsvingar, maskara, tjocka eller långa sträck m.m

Verkligen imponerande!!
Hon har borstat upp brynen med en ögonbryns gelé. Ser förjävligt ut enligt mig!😂 Hela hon är förjävlig🤡
2023-12-13, 11:51
Medlem
Kommer ni ihåg innan säsongen startade att det var en bonde som kastades ut och att det diskuterades här hur de klippt bort den deltagaren. En teori jag hade var att de spelat in dem gemensamma scenerna igen i efterhand. Helt baserat på att Jimmy var den enda som fick frågor av Linda när alla stod tillsammans av Mimmis killar. Min idé gick ut på att alla andra deltagare gått med på att återförenas men inte ville säga något eftersom de blivit bortvalda. Jimmy däremot superglad eftersom han vunnit.

Ibland har man tur när man gissar, troligtvis inte om att allt spelades in igen men vem som vann. Inte värt att köpa lotter, jag har förbrukat min tur.
2023-12-13, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelpessimist
Jag tror att Mimmi kommer välja Jimmy men tror inte det kommer hålla. Läst tidigare i inlägget att Jimmy fortfarande jobbar kvar i Halmstad så känns ganska orimligt att dom är ett par idag på distans. Sen tror jag chanserna till att Erik och Mimmi blir ett par i slutändan efter programmet är inte omöjliga, men jag hoppas att de alla får hitta kärlek om de inte redan har gjort det, för det känns som att alla är där för rätt anledningar. Så jag hoppas kärlekslivet går bra för dom i dagsläget

Mimmi ville ju ta det långsamt framåt och jag kan tänka mig att det är rätt hårt reglerat i kontrakten när det gäller att avslöja något innan sista avsnittet. Det brukar ju vara så. Samma med han som valde fel för någon säsong sedan och sedan kom hon han skulle valt från början med en skottkärra i händerna. Hon bodde inte heller på gården då innan sista avsnittet. Sen verkade den kille rätt kass och sumpade henne efter en liten tid ändå.

Att Jimmy säger något i reklamen inför sista avsnittet som får alla att spekulera är också ganska vanligt. Det kan lika gärna handla om att handdukarna på hotellet är smutsiga som att Mimmi är kär i någon annan.
2023-12-13, 12:28
Medlem
Ser att Tom numera bor i Sävsjö sen två veckor ensam.

Och Tom valde Emmy. Men Emmy vad hette hon i efternamn och vart bodde hon?
2023-12-13, 12:32
Medlem
Jag kan inte tycka synd om Jens alls. Däremot sista fina tjejen som ville stanna kvar TROTS att Jens sa att han haft Alexandra som favorit 🥶
Jag såg aldrig att det skulle bli Alexandra och Jens, de kändes oerhört omaka
2023-12-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godeman
Ser att Tom numera bor i Sävsjö sen två veckor ensam.

Och Tom valde Emmy. Men Emmy vad hette hon i efternamn och vart bodde hon?

Men man får väl inte ändra adress innan man vet hur allt blir?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in