2023-12-28, 11:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Så sjukt patetiskt att två personer som inte kollar på bonde söker fru diskuterar programmet och vill att det skall läggas ner.

Vad förändras i er uppenbart tråkiga och meningslösa tillvaro om ett tv program som ni inte tittar på läggs ner? Har man inga problem så skapar man det ta mig fan.
Bra sagt, dom här fenotyperna av män kommer in varje säsong och upprepar sin biologi omsatta i samma ord

Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Nu har tydligen Alexandra pojkvän, en hon snackade med innan programmet.. 😅
Kan vi få se en bild möjligen? vill se om han är lik Jens i kroppshydda & nylle eller ej, det vore ju plågsamt för Jens om han är det
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-28 kl. 11:43.
2023-12-28, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Bra sagt, dom här fenotyperna av män kommer in varje säsong och upprepar sin biologi omsatta i samma ord

Kan vi få se en bild möjligen? vill se om han är lik Jens i kroppshydda & nylle eller ej, det vore ju plågsamt för Jens om han är det

Jag har ingen bild 🙈 hon har inte accepterat att jag får följa på insta 😂 de va tidningen som skrev ut de 🥲
2023-12-28, 12:18
Medlem
Jenny framstår tyvärr som bitter: https://www.filmtopp.se/nyhet/tv4pla...u-blev-det-fel
Hon snackar ner Mariette och även bonden eftersom han valde Mariette och därmed inte var den man hon trodde.

Och så ringde hon upp honom i höstas för att ställa honom mot väggen. Verkar som Micke "dodged a bullet" vilket han verkar ha insett när hon före slutvalet ville ha försäkran om att hon var den enda.

Fast hon uttrycker sig känslosamt och vackert, det får jag ge henne.
2023-12-28, 12:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Jenny framstår tyvärr som bitter: https://www.filmtopp.se/nyhet/tv4pla...u-blev-det-fel
Hon snackar ner Mariette och även bonden eftersom han valde Mariette och därmed inte var den man hon trodde.

Och så ringde hon upp honom i höstas för att ställa honom mot väggen. Verkar som Micke "dodged a bullet" vilket han verkar ha insett när hon före slutvalet ville ha försäkran om att hon var den enda.
Har Jenny skaffat sig jaktlicens för pistolskytte alltså? för att försöka komma upp i Mariettes kaliber, Mariette som sköt Palme! (Micke hitta den aldrig återfunna Magnus revolvern i sin kåk i hennes necessär i badrumsskåpet)

Undra hur man gömmer någon på gården, vart la han henne? i dypölen? under traktordäcket? i den här värmeanläggningen för strutsägg i hopp om att hon fortfarande kan värpa?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-28 kl. 12:54.
2023-12-28, 12:55
Medlem
Citat:
Har Jenny skaffat sig jaktlicens för pistolskytte alltså? för att försöka komma upp i Mariettes kaliber, Mariette som sköt Palme! (Micke hitta den aldrig återfunna Magnus revolvern i sin kåk i hennes necessär i badrumsskåpet)

Skämt åsido så tycker jag ärligt synd om henne. Hon verkar ha lidit och gör så fortfarande.
För mycket tårar, för mycket svartsjuka.
2023-12-29, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan

Fast hon uttrycker sig känslosamt och vackert, det får jag ge henne.
Orkar inte gå tillbaka och läsa, men sa/skrev Jenny inte att det som var mest underbart var hur mycket hon tyckte om den person hon blev när hon var med Micke?
Hon kommer att synas i fler produktioner…
2023-12-29, 11:00
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Hon har privat konto. Lägg upp bilden 😀
Hur gör man då 😂
2023-12-29, 11:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Orkar inte gå tillbaka och läsa, men sa/skrev Jenny inte att det som var mest underbart var hur mycket hon tyckte om den person hon blev när hon var med Micke?
Hon kommer att synas i fler produktioner…
Jag orkade inte läsa en rad, otroligt att man kan göra en såndär evighetslång artikel för att koka soppa på en pik, det mest uppseendeväckande var att hon lät sig plåtas med en stor hund av rasen Gulden retriever istället för fågelhunden(jaga struts) Micke, och bilden fullkomligt skriker: Det här är min håriga man just nu, och jag vet du räcker till
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-29 kl. 11:29.
2024-01-01, 01:27
Medlem
Citat:
Jag orkade inte läsa en rad, otroligt att man kan göra en såndär evighetslång artikel för att koka soppa på en pik, det mest uppseendeväckande var att hon lät sig plåtas med en stor hund av rasen Gulden retriever istället för fågelhunden(jaga struts) Micke, och bilden fullkomligt skriker: Det här är min håriga man just nu, och jag vet du räcker till

Hahaha! Tror du att de lägger resurser på att låta låtsaskändisar bli plåtade? De har ju låtit henne skriva krönikan själv och hon har valt egna privata bilder. Journalisterna behöver inte jobba hårt på de där företagen…

Förresten är det en Rhodesian ridgeback och ingen ”Gulden” retriever.
2024-01-02, 19:44
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
ä

Nu har jag läst någonstans om att de ska starta något liknande för fiskare, typ Fiskare söker napp.

När jag läste om det uppfattade jag det som att dom framöver kommer acceptera någon med fiskarverksamhet som bonde i vanliga bonde söker fru. Att om dom har ”bönder” med renar och struntsar kan det även vara fiske”bönder”.
2024-01-07, 12:43
Medlem
Crapmagics avatar
Hjälp mig spekulera

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...a-gick-det-sen
Citat:
Chocken: Han är inte bonde
Efter bråket i tv – nu talar de ut
Har träffat ny pojkvän – vid sopstationen
Brevskrivarna hittade kärleken – i varandra
”Mycket mer drama än vad tittarna har fått se”

Den som inte är bonde måste väl ändå vara Tom? nu
har hon lämnat av Tom vid sopstationen där hon hittade
en fräsch kille på ett bananskal (han hade ett bananskal i håret) killen låg i galen
tunna som hon hoppade i!
2024-01-07, 13:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Hjälp mig spekulera

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...a-gick-det-sen

Den som inte är bonde måste väl ändå vara Tom? nu
har hon lämnat av Tom vid sopstationen där hon hittade
en fräsch kille på ett bananskal (han hade ett bananskal i håret) killen låg i galen
tunna som hon hoppade i!

Ja, det är Tom som inte är "bonde" längre. Han var inte bonde innan heller då han bara var dräng.

Citat:
Paret är numera sambo. Tom är inte längre bonde, har lämnat huset i Hjo och flyttat in i Felicias radhus i Vrigstad.

Jag har sagt upp mig och blivit maskinist i stället för bonde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in