• 1
  • 2
2023-03-29, 22:03
Medlem
mr.demons avatar
Vet inte om rubriken är skum, eller om tråden ligger rätt. Men för mer än ett år sedan så var jag inne på en porrsida med lösenord som jag hade hittat på en sån sida där dom postar sånt.
Ingen konstigt med det.

Men det konstiga är att jag än idag kan logga in på en sidan med samma. Borde inte det passet vara dött för längesedan? Och hur kommer det sig att när jag går in på den sidan så är både lösen och pass i fyllt?

Spelar ingen roll om jag rensar chace och allt det där. Sidan har i fyllt användare och lösen?
Citera
2023-03-29, 22:05
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vet inte om rubriken är skum, eller om tråden ligger rätt. Men för mer än ett år sedan så var jag inne på en porrsida med lösenord som jag hade hittat på en sån sida där dom postar sånt.
Ingen konstigt med det.

Men det konstiga är att jag än idag kan logga in på en sidan med samma. Borde inte det passet vara dött för längesedan? Och hur kommer det sig att när jag går in på den sidan så är både lösen och pass i fyllt?

Spelar ingen roll om jag rensar chace och allt det där. Sidan har i fyllt användare och lösen?

Du får väl gå in i webläsaren och radera användarnamn/lösen.
Citera
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Du får väl gå in i webläsaren och radera användarnamn/lösen.

Hur menar du då? Förklara för en idiot.
Citera
Medlem
Är det via pc eller mobil du porrsurfar via?
Min mobil har i inställningarna sparat mina lösenord vilket jag brukar rensa manuellt.

Känns som det kan vara liknande där om du är via pc.

Så uppdatera gärna din tråd med vilken webbläsare du har eller vilken mobil du surfar via. Väldigt gles tråd du har skapat.
Citera
2023-03-29, 22:06
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Hur menar du då? Förklara för en idiot.

This will answer your questions:

https://support.google.com/chrome/an...form%3DAndroid
Citera
2023-03-29, 22:09
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrnoface
Är det via pc eller mobil du porrsurfar via?
Min mobil har i inställningarna sparat mina lösenord vilket jag brukar rensa manuellt.

Känns som det kan vara liknande där om du är via pc.

Så uppdatera gärna din tråd med vilken webbläsare du har eller vilken mobil du surfar via. Väldigt gles tråd du har skapat.

Jag vet att trådstarten är skum.

Det är Firefox jag använder. Och PC jag använder. Men är det inte skumt att en lösen kan funka så jävla länge?
Citera
2023-03-29, 22:11
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
This will answer your questions:

https://support.google.com/chrome/an...form%3DAndroid

Fast det svarar ju inte riktigt på min fråga. Hur kan detta lösen fortfarande fungera? Det är gammalt som fan.
Citera
2023-03-29, 22:11
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

Det är Firefox jag använder. Och PC jag använder. Men är det inte skumt att en lösen kan funka så jävla länge?

Ah, firefox. Här: https://support.mozilla.org/en-US/kb...ssword-manager

Inte ett dugg skumt, det är internet. All skit sparas i nåt moln, inte på din dator.
Citera
2023-03-29, 22:14
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ah, firefox. Här: https://support.mozilla.org/en-US/kb...ssword-manager

Inte ett dugg skumt, det är internet. All skit sparas i nåt moln, inte på din dator.

Jaha. Nu hittade jag det. Det var ju inte så svårt. Men hur kan det funka så länge? Porrlösen brukar ju död mer eller mindre direkt.
Citera
2023-03-29, 22:14
Medlem
Citat:

Kolla dina inställningar, borde va till höger längst upp. Där kan du se sparade lösenord och rensa om du vill.

Jo det är knepigt att ägaren inte bytt lösenord, men det kan vara så att hen inte märkt av att den är ute på vift.
Så länge folk som är inne på den inte gjort några ändringar så kan det vara svårt att upptäcka.
Och som du säger är den aktiv efter ett år så kanske det bara är du som är aktivt inne på den.

Netflix/hbo konton som läcker byter ägare snabbt lösenord för den kan se att filmer som inte ägaren kollat på tycker upp på "redan sett" eller vad det heter.

Är det ett premium konto du är inne på eller vad har du använt kontot till? Skatta dig lycklig om det är premium som du surfar runt på.
Citera
2023-03-29, 22:16
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrnoface
Kolla dina inställningar, borde va till höger längst upp. Där kan du se sparade lösenord och rensa om du vill.

Jo det är knepigt att ägaren inte bytt lösenord, men det kan vara så att hen inte märkt av att den är ute på vift.
Så länge folk som är inne på den inte gjort några ändringar så kan det vara svårt att upptäcka.
Och som du säger är den aktiv efter ett år så kanske det bara är du som är aktivt inne på den.

Netflix/hbo konton som läcker byter ägare snabbt lösenord för den kan se att filmer som inte ägaren kollat på tycker upp på "redan sett" eller vad det heter.

Är det ett premium konto du är inne på eller vad har du använt kontot till? Skatta dig lycklig om det är premium som du surfar runt på.

Jag vet inte vad det är för typ av konto. Det är i alla fall till ATK kingdom. Vill du ha det eller? Du kan få det. Jag behöver det ej. Och det känns som att det aldrig dör.
Citera
2023-03-29, 22:18
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Jaha. Nu hittade jag det. Det var ju inte så svårt. Men hur kan det funka så länge? Porrlösen brukar ju död mer eller mindre direkt.

Varför skulle det inte funka för evigt? Så länge de inte rensar ut inaktiva användare, och f
en sida som kan peka på medlemmar/sidvisningar för att tjäna pengar på annonsintäkter kommer knappast göra det, således är din användare permanent tills du tar bort den.

Välkommen till 2023.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in