2023-03-29, 22:19
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Varför skulle det inte funka för evigt? Så länge de inte rensar ut inaktiva användare, och för en sida som kan peka på medlemmar/sidvisningar för att tjäna pengar på annonsintäkter kommer knappast göra det, således är din användare permanent tills du tar bort den.

Men nån har ju betalt för det.
Citera
2023-03-29, 22:21
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Säker på det?

Antar att du fick en free trial när du skrev upp dig, och nu är deras förhoppning att du förr eller senare kommer teckna upp dig och börja betala.

Om du en gång varit en betalande medlem, same deal.
Citera
2023-03-29, 22:21
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad det är för typ av konto. Det är i alla fall till ATK kingdom. Vill du ha det eller? Du kan få det. Jag behöver det ej. Och det känns som att det aldrig dör.

Tackar för erbjudandet men tror inte jag kan ta emot meddelanden Är, är en gräns på flashback att man inte kan skicka meddelanden innan 50 inlägg.
Citera
2023-03-29, 22:23
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Säker på det?

Antar att du fick en free trial när du skrev upp dig, och nu är deras förhoppning att du förr eller senare kommer teckna upp dig och börja betala.

Jag? Jag har verkligen inte skrivit upp mig på nåt. Jag betalar inte för porr. Jag hittade det på en sida med crackade lösenord till porrsiter.

Om du en gång varit en betalande medlem, same deal.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrnoface
Tackar för erbjudandet men tror inte jag kan ta emot meddelanden Är, är en gräns på flashback att man inte kan skicka meddelanden innan 50 inlägg.

Jag kan posta det i tråden så kan ni köra det till det dör.
Citera
2023-03-29, 22:24
Medlem
Citat:
Jag kan posta det i tråden så kan ni köra det till det dör.
Kör på jag uppdaterar tråden tills jag kommer in då!
Citera
2023-03-29, 22:28
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Kör på jag uppdaterar tråden tills jag kommer in då!

Fast nu kom jag ju på, och för den delen ser ju inte lösenordet. Fan vad dum jag är. Lösen är ju ifyllt och bara prickar.
Citera
2023-03-29, 22:29
Medlem
Citat:
Fast nu kom jag ju på, och för den delen ser ju inte lösenordet. Fan vad dum jag är. Lösen är ju ifyllt och bara prickar.

Du kan göra så att du ser lösenordet, gå in på dina inställningar där du ser lösenordet så ska det finnas alternativ "visa lösenord" söt typ 3 prickar du kan trycka på det för att visa.
Citera
2023-03-29, 22:33
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Du kan göra så att du ser lösenordet, gå in på dina inställningar där du ser lösenordet så ska det finnas alternativ "visa lösenord" söt typ 3 prickar du kan trycka på det för att visa.

Gjorde som du skrev, men hittar inte alternativ visa lösenord.
Citera
2023-03-29, 22:37
Medlem
Citat:
Gjorde som du skrev, men hittar inte alternativ visa lösenord.
Äsch det är inte hela världen, gör vad du vill med kontot.
Hade jag varit du så hade jag sparat det. Det skadar ju ju ingen att du har ett premium konto.
Citera
2023-03-29, 23:04
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Tja, denna någon kanske inte märker ett skvatt och tycker det är värt att betala 10$ per månad eller vad det kan kosta för att kolla på porr. Du hade alltså bara tur.
Citera
2023-03-29, 23:11
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Tja, denna någon kanske inte märker ett skvatt och tycker det är värt att betala 10$ per månad eller vad det kan kosta för att kolla på porr. Du hade alltså bara tur.

Vilken idiot han måste vara. Betala år ut och år in för samma jävla skit. Hittade ett andra pass nyss som funkar lika bra dom. Gamla saker. Men snygga tjejer om man nu gillar och titta på porr. Sidan jag brukade kolla in förr i tiden verkar vara död nu, men man kan hitta fungerande pass.
Citera
2023-03-29, 23:27
Medlem
Dille24s avatar
Ganska B websida. Men kul att det fungerar fortfarande!
Jag får direkt ett meddelande om att lösenordet är läckt och bör bytas.

Gissar att det kommer att avslöjas nu när alla på Flashback är inne och kollar, någon form av säkerhet lär de väl ha på sidan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in