2023-03-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Lite märklig slutkläm av krönikören ändå, att han antagligen skulle ha gjort samma sak - trots att han lagt fram argument för att Djordjic gjorde fel och var oprofessionell.

Det håller jag verkligen om, i en annars bra artikel, ungefär som att säkra upp, så att man inte tar någons sida helt och hållet..
Citera
2023-03-28, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatkullen22
OM du väcker en påverkad person mitt i ruset kommer frågan om narkotika komma snabbt på tal.
OM du väcker en idiot mitt i natten (eller en person som har annan härkomst än svensk) kommer den frågan snabbt att komma på tal.

Egentligen var de bara grannen som ville fråge om de kunde få låna om mjöl.
(Det är svårt att lära dumma bli smarta)

Eller som farmor brukade säga "vad hjärtat är fullt av talar munnen"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Går de även igenom hur rasism yttrar sig i kroppspråket?

Skulle du kunna vara så vänlig och ge en sammanfattning i hur rasism yttrar sig i kroppspråk?

Nån skrev innan att han har typ 500K/mån i lön.
Han är ledare i landslaget och borde agera och bete sig därefter men han dampar ju även i lekprogram på tv...

Det kvittar hur många ggr jag skriver om kroppspråk när ingen bemödat sig att försöka lära sig något av det.
Citera
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barri
Reinfeldt kommer nog knyta ihop säcken och utse en av de raketforskare som kommit hit för att göra stordåd och lyfta landet som enligt han behövdes
Ja, Zlatan får ta över. Sedan åker hela förbundet på teambuildingresa till Qatar.
Slutet gott, allting gott.10/10
Citera
2023-03-28, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Journalist? Menar du Boijan?

Ja, han står och käftar som en fjortis mot en lärarinna.

Jag tyckte att det var Janne som lät som en fjortis.
Citera
2023-03-28, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Eh va? Har du helt missat när Janne tappade det och betedde sig som en barnunge? Det är därför man kallade till presskonferens, det är därför det skrivs artiklar om detta, eftersom Janne blev så arg att han nästan sket på sig.

Du kan inte ha tittat på hela sändningen -- se om hela studiotalet från de att matchen slutar, då ser du hur de hela eskalerar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Journalist? Menar du Boijan?

Ja, han står och käftar som en fjortis mot en lärarinna.

Bojan. Boijan. Bobbo. Den där kaxiga serben menar jag.

Och ja., han framstår som en riktigt jävla beta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Då är ju Bojan rasist!

Ja?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Det slår aldrig fel. Alltid spelare/fd spelare med påbrå från Balkan som gnäller om rasism när dom inte blir tokhyllade

Lite fördomsfullt, men är inte balkanfolk lättkränktheten personifierad? Kan vara kulturkrock bara, men får ofta intrycket av osäkerhet uttryckt i aggressivitet. Speciellt om någon inte ser dem så macho som de själva vill se sig.
Citera
2023-03-28, 19:15
Medlem
BlackIncs avatar
Han måste väl ändå fatta att dom står där som journalister som ska ställa frågor, det är deras jobb.

Vi satt och undra varför han inte fick mer speltid, han har nätat 6 mål på dom 9 senste matcherna i AZ.
Är frågan så jävla konstig att han måste få damp?
Citera
2023-03-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abpial
Efter att ha sett Olof Lundh köra sina haranger under Qatar WM och hans påklistrade pk floskler om vaför Qatar är såååååå dåligt ( medan man vet att FIFA folk miljonärer sover gott i Swe ) och hur ett Svensk Iransk par djupintervjus på plats i Qatar WM om den iranska revolution så inser man att Sv sportjournalistik är koma-död. I det sammanhanget är B en mycket frisk fläkt. Tänk bara vad engelska förbudskaptener för utstå i brittisk press. Dessutom har Janne varit avig mot Bojan i tidigare intervjuer helt klart.

ÄH skitsnack Bojan har aldrig tilhört mina favoritexperter....Han är en frisk fläkt av dumhet.
Han påstår att han kan förlåta men inte glömma , en lättkränkt liten tomte.
Brittisk slaskpress har alltid betett sig illa, jämför inte den med den svenska PK pressen.

Hoppas B får sparken jag och många med mig kommer inte sakna tomten!
Citera
2023-03-28, 19:16
Medlem
Herregud hur många släktingar har ”Boijan” (eller vad fan han kallar sig) härinne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in