2023-03-28, 19:16
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Sverige Alets IK (spelande tränare)
Sverige Halmstads BK (assisterande)
Sverige Laholms FK
Sverige Halmstads BK (assisterande)
Sverige Halmstads BK
Sverige Örgryte IS
Sverige IFK Norrköping

Tränarmeriter, jassåsåatt....

Jämför med vad andra har haft.

Det är massor av dem som inte har några större framgångar.

Det skulle väl vara Tommy Söderberg då, som t.o.m. lyckades vinna guld med AIK.

Ingen av dem är någon demontränare.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffebryggaren94
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/ng60zL/bojan-djordjics-nasta-klubb--ett-division-5-lag

Bjuder även på denna för att visa hur "moralisk" person Bojan Djordic är. Han skulle medverka runt en match i division 5 genom en välgörenhetsaktion. Vad jag vet så har ingen sett röken av honom där nere.

Han pratar ofta om heder i Viaplays sändningar. Men att inte ställa upp på den välgörenhetsauktion han själv utlovat sig till är lågvattenmärke.
Obs. Jag hatar inte Bojan men han är lite av en fåne i tv ibland.

Alltså, osar lite typisk "respekt mannen" och heder a la Balkan där han ska ha tillbaka sin heder genom att få Janne att krypa inför honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Irena Požar, Bosnisk Muslim ska ut och dra rasistkortet nu med:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/69VvR3/irena-pozar-om-jannes-och-bojans-brak-far-svindel

Ser ni inte vad som händer i detta landet?
Blattarna har lärt sig en sak, "dra rasistkortet", "på med offerkoftan" så får man all sin vilja igenom.
De kommer dra de smutsiga, falska korten ända tills varenda Svensk i det här landet är utrotad!
Ser ni inte mönstret?

Det är dags för dessa falska människor att åka hem, ingen kommer sakna dom.

Blandar ihop ren avsky för fullständigt odrägliga människor med rasism.

Irena kan väl åka till andra länder och bete sig som ett svin så får vi se hur länge hon lever.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Lite fördomsfullt, men är inte balkanfolk lättkränktheten personifierad? Kan vara kulturkrock bara, men får ofta intrycket av osäkerhet uttryckt i aggressivitet. Speciellt om någon inte ser dem så macho som de själva vill se sig.

Finns en orsak till att man kallar Balkan en krutdurk -- de är något medfött med dessa människor att de ständigt väljer konflikt. En tanke, men bevisa mig gärna fel..
Citera
2023-03-28, 19:18
Medlem
Janne menade att han var förbundskapten och att Bojjan representerade sig själv.

Sen drar skiten rassekortet när intervjuen går fel.
Så gör ett rövhål.
Citera
2023-03-28, 19:19
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
https://www.journalisten.se/kronika/allt-var-djordjics-fel

TACK!

Exakt precis min åsikt och vad jag försöker säga med mina inlägg, men i artikeln mycket väl uttryckt av en kompetent journalist som kan the trade.
Citera
Medlem
AldoRaines avatar
Hur kan Bojan få det till något rasistiskt?
Vad sa Janne egentligen?

Tacksam om någon som tar Bojans parti sakligt kan förklara det.

Mvh
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatkullen22
Finns en orsak till att man kallar Balkan en krutdurk -- de är något medfött med dessa människor att de ständigt väljer konflikt. En tanke, men bevisa mig gärna fel..

Serberna älskar dessutom Putin dom dumma jävlarna
Citera
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Det slår aldrig fel. Alltid spelare/fd spelare med påbrå från Balkan som gnäller om rasism när dom inte blir tokhyllade
Bojan ställer samma frågor som alla fotbollsjorunalister gör " varför spelare x istället för y" att gubben gick banans och kontra med "vem representerar du" istället för att sakligt förklara sitt beslut, står han och beter sig som min 7 åriga son.
Citera
2023-03-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Nån skrev innan att han har typ 500K/mån i lön.
Han är ledare i landslaget och borde agera och bete sig därefter men han dampar ju även i lekprogram på tv...

Det kvittar hur många ggr jag skriver om kroppspråk när ingen bemödat sig att försöka lära sig något av det.

Kroppsspråk kan säga mycket, men det kan inte avgöra vad folk har för människosyn eller ideologi. Det är fullt tillåtet att inte gilla en annan människa, och det kan ge uttryck i kroppsspråket. Däremot berättar det inte varför. Helt omöjligt. Menar du att du kan avgöra på kroppspråket att ogillandet är p.ga rastillhörighet?
Citera
2023-03-28, 19:21
Medlem
Bojan är lite dryg som alltid. Sen drar han rassekortet utan anledning. Bojan kan vara underhållande ibland som bitterfitta.
Citera
2023-03-28, 19:22
Avslutad
Vi får ändå vara glada att Janne känner sig trygg med sig själv i rollen som förbundskapten.
För om han uppträder på detta viset när han känner sig trygg så undrar man hur han hade uppträtt om han hade känt sig otrygg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in