2023-03-28, 19:06
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
om du ser på jannes meriter så tänker du att han är bra asså ?

Nej, det har jag inte sagt, men förmodligen liknande som ett antal andra tränare har haft.
Citera
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
För att sammanfatta...

Har man utländsk påbrå ska man veta hut och absolut inte ställa några kritiska frågor enligt pöbeln.
Helst ska man bara fjäska och slicka svenskens röv...
Svensken i sin tur får bete sig precis hur som helst mot den utlandsfödde.
Jag är helt säker på att hade Janne gett Bojan en käftsmäll så hade pöbeln velat ge honom ett livstidskontrakt som förbundskapten...
Äntligen någon som har förstått, kan du sprida kunskapen vidare till dina kamrater?
Citera
Medlem
Barris avatar
Reinfeldt kommer nog knyta ihop säcken och utse en av de raketforskare som kommit hit för att göra stordåd och lyfta landet som enligt han behövdes
Citera
2023-03-28, 19:07
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Jag följer knappt svensk fotboll numera men den här "experten" Bojan Djordjic verkar vara en första klassens uppblåst fjant. Det blir lite tjafs och några ord av Janne Andersson som mycket avlägset kan tolkas att han på något sätt syftar på Bojans (serbiska) ursprung görs till en stor sak. PK-marinerade låtsasjournalister blåser upp detta ännu mera. Sedan när väl den överspända och hetsiga gaphalsen Bojan Djordjic "öppnar upp" och uttalar sig lägger han ut "offerkortet" till max. Han kan "förlåta, men inte glömma", "vi har alla något att lära av det här" o.s.v. Och om man inte håller med (honom) har man problem är hans ungefärliga slutsats. Samtidigt som Janne Andersson tvingas ha en halvtimmes presskonferens där han ska göra "avbön" och är nära att börja gråta.

För det första borde Janne Andersson gaskat upp sig och bara snäst av avskrädet Djordjic med något i stil med "Det är väl inget att hetsa upp sig över. Lite får man väl tåla. Jag är ingen rasist punkt ". En presskonferens på max fem minuter hade räckt. Men när han istället visar en underdånig attityd, så växer ju "tuppkammen" och egot på låtsasexperten Djordjic. Som istället utnyttjar situationen till fullo och maximerar sin egen offerkofta.

Slutligen är jag tyvärr fullt övertygad om att om situationen varit den omvända. Alltså att den påstått "rasistiska" meningen varit riktad mot en svensk, så hade ungefär inget hänt. Allt hade gått vidare som vanligt. Inga reaktioner, tidningsartiklar, extra tårdrypande presskonferenser.
Eh va? Har du helt missat när Janne tappade det och betedde sig som en barnunge? Det är därför man kallade till presskonferens, det är därför det skrivs artiklar om detta, eftersom Janne blev så arg att han nästan sket på sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Har alltid känt att Janne har ngn form av rasism inom sig. Svennar har gått före flertalet gånger anser jag, men svårt att bevisa sådant. Tror nog Reinfeldt kommer ha ett o annat snack med Janne hursom.

Personligen har jag alltid känt att du ligger på en låg kognitiv nivå och saknar förmåga att bli omtyckt.
Vad du och jag känner spelar mindre roll. Har dock större tilltro till Janne än...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HorungeModsInHere
Tror ni han borde be om ursäkt?
Absolut inte! Ta bort den där jävla blatten Djordcic istället som är med bara för att han är jugge. Tala om för mig vad han tillför med sitt fuls tryne!
Senast redigerad av Anywhan 2023-03-28 kl. 19:08. Anledning: Fel
Citera
2023-03-28, 19:08
Medlem
outback4s avatar
Det slår aldrig fel. Alltid spelare/fd spelare med påbrå från Balkan som gnäller om rasism när dom inte blir tokhyllade
Citera
2023-03-28, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Men hör du inte hur journalisten avbryter varenda ord han säger.

Jag tror tvärtom. Journalisterna kommer passa sig för att bli manglade som Bojan blev.

Journalist? Menar du Boijan?

Ja, han står och käftar som en fjortis mot en lärarinna.
Citera
2023-03-28, 19:10
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
För att sammanfatta...

Har man utländsk påbrå ska man veta hut och absolut inte ställa några kritiska frågor enligt pöbeln.
Helst ska man bara fjäska och slicka svenskens röv...
Svensken i sin tur får bete sig precis hur som helst mot den utlandsfödde.
Jag är helt säker på att hade Janne gett Bojan en käftsmäll så hade pöbeln velat ge honom ett livstidskontrakt som förbundskapten...

De har ju båda flippat och jag har egenligen inga problem med det. Det var ganska underhållande och intressant. Problemet är att Blöjan är sårad och vill ha en ursäkt. Det är helt uppåt väggarna
Citera
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/ng60zL/bojan-djordjics-nasta-klubb--ett-division-5-lag

Bjuder även på denna för att visa hur "moralisk" person Bojan Djordic är. Han skulle medverka runt en match i division 5 genom en välgörenhetsaktion. Vad jag vet så har ingen sett röken av honom där nere.

Han pratar ofta om heder i Viaplays sändningar. Men att inte ställa upp på den välgörenhetsauktion han själv utlovat sig till är lågvattenmärke.
Obs. Jag hatar inte Bojan men han är lite av en fåne i tv ibland.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Då är ju Bojan rasist!

OM du väcker en påverkad person mitt i ruset kommer frågan om narkotika komma snabbt på tal.
OM du väcker en idiot mitt i natten (eller en person som har annan härkomst än svensk) kommer den frågan snabbt att komma på tal.

Egentligen var de bara grannen som ville fråge om de kunde få låna om mjöl.
(Det är svårt att lära dumma bli smarta)
Citera
2023-03-28, 19:11
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Det kvittar väl av vilken anledning, men både kroppspråk och hans ord säger samma saker, ARG och bitter gammal gubbe som inte tål varken kritik eller frågeställningar.

Bra analyserat. Det var precis vad jag såg också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in