2006-07-28, 14:13
Medlem
Är det inte så att många inlägg tyder på att M inte bara är smådryg utan visar tecken på kris?

Tur att vi har honom under bevakning...
Citera
2006-07-28, 14:20
Medlem
jagvetdetduintes avatar
haha, var inne på hans hemsida. Man kan tydligen gå med i hans fanclub. Sedan hade han en samling med lysande recensioner. Ingen var dock nyare än 1998 och de flesta från 87-91.
Citera
2006-07-28, 15:05
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetdetduinte
haha, var inne på hans hemsida. Man kan tydligen gå med i hans fanclub. Sedan hade han en samling med lysande recensioner. Ingen var dock nyare än 1998 och de flesta från 87-91.
Jag tror helt enkelt att sidan inte har blivit uppdaterad på ett bra tag. För fyra år sedan såg den ut så här:

http://web.archive.org/web/200211221...ermorberg.com/

Sidan med personlig information är för övrigt hyfsat dryg (och i akut behov av en korrekturläsare):

http://www.permorberg.com/personligt.html
Citera
2006-07-28, 17:14
Medlem
fast han va faktiskt mkt bra i Rederiet!!
Citera
2006-07-28, 17:45
Medlem
chekiuss avatar
Var på en inspelning med Per Morberg för några dagar sedan. Per verkar vara trevlig tog sig tid för att prata med oss statister, showade in för alla mellan omtagningarna och verkade vara väldigt bra vän med alla i teamet.
Citera
2006-07-28, 20:13
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Var på en inspelning med Per Morberg för några dagar sedan. Per verkar vara trevlig tog sig tid för att prata med oss statister, showade in för alla mellan omtagningarna och verkade vara väldigt bra vän med alla i teamet.

Tragiskt. Uppenbart att han dragit en sträng innan. Hjälp karl´n! Han förstår inte sitt bästa, vara trevlig på jobbet..?...*ryser* Det blir så uppenbart?
Citera
2006-07-28, 20:18
Medlem
Racooons avatar
Som hobbykock vill jag bara säga att herr Morbergs matlagning är av högsta klass. Precis sån matlagning jag vill se! Nakna kocken med faktor 8. det enda jag stört mig på att han duttar med sitt hår lite för ofta....för att sedan dutta med ankan/rådjuret eller gnun. Klipp dig karldjävul! Släpp Fabiokomplexet!
Citera
2006-07-28, 20:22
Medlem
syltes avatar
Står lite i senaste Hänt extra om Per Morbers passionerade förhållande till matlagning....."jag liksom knullar maten"
Undrar om hans middagsgäster känner till denna underliga böjelse...

// Sylte
Citera
2006-07-29, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimsig
Mitt lilla bidrag:
Såg honom i Phukets vilda kvarter, där alla vackra damer egentligen är herrar, och han såg inte sund och äppelkindad ut precis...

Aha... en kändis som är som en del andra? *fattas flino*
Citera
2006-07-29, 00:09
Medlem
Tycker att många skådespelarjävlar behandlar livet som en scen och är extremt självupptagna. Fast det är nog också mycket av skyddsmekanism.

Just det där gormandet och "äga rummet"-attityd är ett sådant drag.

Beträffande Per Morberg så verkar han vara omtyckt som lärare i alla fall.
Citera
2006-07-29, 11:07
Medlem
Obscuras avatar
Jag tror (läs:har inte en susning) att många som väljer att bli skådespelare är väldigt narcissistiska. Dessutom är det säkert ett plus. Om man spelar en roll hela sitt liv så får man ju mycket rutin.
Citera
2006-07-29, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obscura
Jag tror (läs:har inte en susning) att många som väljer att bli skådespelare är väldigt narcissistiska. Dessutom är det säkert ett plus. Om man spelar en roll hela sitt liv så får man ju mycket rutin.
Är beredd att hålla med dig där. Har träffat en del av våra svenska "hjältar" genom jobbet och de är inte vid sunda vätskor nån av dem. Per har varit jävligt speedad och konstig de gånger jag har träffat honom, blicken fladdrar och munnen går i ett. Det finns dock de som är ännu flummigare tex Johan Rabeaus..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in