Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-03-23, 10:41
  #1
Medlem
Hagis124s avatar
Fick en flaska Caverject som var gul/gyllenbrun oljig vätska.
Ej från apotek men utav en vän.

Injicera de i februari i penis.

2017 hade jag 22nmol nu igår tog jag blodprov (testosteron)

Det visade sig 36nmol...
Hur är det ens möjligt att det höjs naturligt på 6 år när det egentligen ska gå åt det andra hållet?!!

Kan jag fått fel ampull och något annat i det typ Testo eller annan steroid. Satt en ettiket på den som visade det var invicorp. Ingen tillhörande förpackning bara en mörkbrun ampull.

Har 0 sexlust sedan innan och har 0 sexlust nu. Även så får jag mycket sämre erektioner än innan och känns som det är något i penis som skaver lite hela tiden sen dess.
Fick aldrig en erektion av det när jag injicerade.

Så nu är jag orolig det är något helt annat i ampullen..

Som sagt omöjligt mitt naturliga testo ökat så mycket på naturlig väg?!?

Har sjukt mycket stress,ångest,lite missbruk i min vardag med hasch och opiater sedan flera år tillbaka som inte höjer testot direkt.

Tacksam för svar !
Citera
2023-03-23, 10:54
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Fick en flaska Caverject som var gul/gyllenbrun oljig vätska.
Ej från apotek men utav en vän.

Injicera de i februari i penis.

2017 hade jag 22nmol nu igår tog jag blodprov (testosteron)

Det visade sig 36nmol...
Hur är det ens möjligt att det höjs naturligt på 6 år när det egentligen ska gå åt det andra hållet?!!

Kan jag fått fel ampull och något annat i det typ Testo eller annan steroid. Satt en ettiket på den som visade det var invicorp. Ingen tillhörande förpackning bara en mörkbrun ampull.

Har 0 sexlust sedan innan och har 0 sexlust nu. Även så får jag mycket sämre erektioner än innan och känns som det är något i penis som skaver lite hela tiden sen dess.
Fick aldrig en erektion av det när jag injicerade.

Så nu är jag orolig det är något helt annat i ampullen..

Som sagt omöjligt mitt naturliga testo ökat så mycket på naturlig väg?!?

Har sjukt mycket stress,ångest,lite missbruk i min vardag med hasch och opiater sedan flera år tillbaka som inte höjer testot direkt.

Tacksam för svar !

Det finns inget testo som hade varit kvar i din kropp nu, om du injicerade det i februari. Du kanske har implementerat fasta i din diet. Och på sätt boostat testot.
Citera
2023-03-23, 10:58
  #3
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlataPlomo
Det finns inget testo som hade varit kvar i din kropp nu, om du injicerade det i februari. Du kanske har implementerat fasta i din diet. Och på sätt boostat testot.

Jag har fastat till o från lite grann.. Men hur är det möjligt är 35 plus år gammal.

Hade 22 Nmol förut nu 36.... Hur fan kan det stiga så mycket?

ALLT känns så jävla skumt... Okej hade för mig testo satt 3 månader/syns i kroppen, Kan vara något annat än testo? Någon annan steroid?

Ingen människa kan ha naturligt 36nmol att det höjs på 6 år från 22
Citera
2023-03-23, 11:40
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Jag har fastat till o från lite grann.. Men hur är det möjligt är 35 plus år gammal.

Hade 22 Nmol förut nu 36.... Hur fan kan det stiga så mycket?

ALLT känns så jävla skumt... Okej hade för mig testo satt 3 månader/syns i kroppen, Kan vara något annat än testo? Någon annan steroid?

Ingen människa kan ha naturligt 36nmol att det höjs på 6 år från 22

36 är högt, men inte overkligt. Är du tunnhårig, stor kuk, våldsam som ung?
Citera
2023-03-23, 11:48
  #5
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlataPlomo
36 är högt, men inte overkligt. Är du tunnhårig, stor kuk, våldsam som ung?

Nu ljuger jag inte när jag skrev denna tråd.
Så är ärlig rakt igenom.

Fick håravfall när jag var 20. Är stor byggd' vältränad och bygger muskler väldigt lätt. Bra psyke med depressioner till och från' härstammar från barndomen/familj.

Hade tonårsgyno och har kvar det men inget som ser fult ut.
Har en bred kuk en toarulle får inte plats på den som omkrets' som är 16cm lång.

Va väldigt våldsam som ung' hamna alltid i bråk i skolan och utanför men även efter 20 årsåldern. Tänder till rätt snabbt.
Citera
2023-03-23, 12:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Nu ljuger jag inte när jag skrev denna tråd.
Så är ärlig rakt igenom.

Fick håravfall när jag var 20. Är stor byggd' vältränad och bygger muskler väldigt lätt. Bra psyke med depressioner till och från' härstammar från barndomen/familj.

Hade tonårsgyno och har kvar det men inget som ser fult ut.
Har en bred kuk en toarulle får inte plats på den som omkrets' som är 16cm lång.

Va väldigt våldsam som ung' hamna alltid i bråk i skolan och utanför men även efter 20 årsåldern. Tänder till rätt snabbt.

du ser va träffsäkra frågor jag gav dig

Du har nog sonika lyckats få upp en bra nivå naturligt, kanske mindre "dåligt leverne" om man ser till att producera testo, nu än 2017. Kombinerat med en annan diet, eller rent av ett "lyckat" slarv (oplanerad fasta tex) dagarna innan senaste testo-testet.
__________________
Senast redigerad av PlataPlomo 2023-03-23 kl. 12:48.
Citera
2023-03-23, 12:58
  #7
Medlem
Hagis124s avatar
Gick ner 13kilo i januari tog 5 veckor. 2.5 mil om dagen promenad och 600 kcal per dag. Grovt kcal underskott.. Ville tappa jul fettet.

Sedan har ja cruisat med dieten till o från. Senaste månaden slarvat o äta samt ätit mkt godis och skit. Men behållt samma vikt fast lagt 0.5 cm på magen kanske.
Citera
2023-03-23, 13:49
  #8
Medlem
Hagis124s avatar
Vill tilläggas att ja aldrig testat AAS någonsin i livet.

Någon mer som har bra svar och tankar?
Citera
2023-03-23, 14:00
  #9
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Fick en flaska Caverject som var gul/gyllenbrun oljig vätska.
Ej från apotek men utav en vän.

Injicera de i februari i penis.

2017 hade jag 22nmol nu igår tog jag blodprov (testosteron)

Det visade sig 36nmol...
Hur är det ens möjligt att det höjs naturligt på 6 år när det egentligen ska gå åt det andra hållet?!!

Kan jag fått fel ampull och något annat i det typ Testo eller annan steroid. Satt en ettiket på den som visade det var invicorp. Ingen tillhörande förpackning bara en mörkbrun ampull.

Har 0 sexlust sedan innan och har 0 sexlust nu. Även så får jag mycket sämre erektioner än innan och känns som det är något i penis som skaver lite hela tiden sen dess.
Fick aldrig en erektion av det när jag injicerade.

Så nu är jag orolig det är något helt annat i ampullen..

Som sagt omöjligt mitt naturliga testo ökat så mycket på naturlig väg?!?

Har sjukt mycket stress,ångest,lite missbruk i min vardag med hasch och opiater sedan flera år tillbaka som inte höjer testot direkt.

Tacksam för svar !

I en annan tråd skriver du att du har fått Invicorp.
Citera
2023-03-23, 14:29
  #10
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
I en annan tråd skriver du att du har fått Invicorp.

Ja precis det stog så på ettiketen. Kan vara vad som helst? Hur är det möjligt att mitt testo på 6 år höjs från 22 till 36 ?

Det jag undrar
Citera
2023-03-23, 14:44
  #11
Medlem
Unelads avatar
Det är mycket som påverkar ditt totala testosteron värde, du kanske var riktigt sliten vid första provtagningen och vid den senaste var förhållanderna optimala.

Du beskriver problem med potensen, har man en högre testosteron produktion brukar det vara åt andra hållet.

För övrigt så är det rätt meningslöst att endast kolla på totala testosteron värdet, Det fria är mycket mer relevant.

Nej oavsett vad du fick i ampullen är du inte påverkad såhär långt tid efteråt.
Citera
2023-03-23, 14:49
  #12
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Fick en flaska Caverject som var gul/gyllenbrun oljig vätska.
Ej från apotek men utav en vän.

Injicera de i februari i penis.

2017 hade jag 22nmol nu igår tog jag blodprov (testosteron)

Det visade sig 36nmol...
Hur är det ens möjligt att det höjs naturligt på 6 år när det egentligen ska gå åt det andra hållet?!!

Kan jag fått fel ampull och något annat i det typ Testo eller annan steroid. Satt en ettiket på den som visade det var invicorp. Ingen tillhörande förpackning bara en mörkbrun ampull.

Har 0 sexlust sedan innan och har 0 sexlust nu. Även så får jag mycket sämre erektioner än innan och känns som det är något i penis som skaver lite hela tiden sen dess.
Fick aldrig en erektion av det när jag injicerade.

Så nu är jag orolig det är något helt annat i ampullen..

Som sagt omöjligt mitt naturliga testo ökat så mycket på naturlig väg?!?

Har sjukt mycket stress,ångest,lite missbruk i min vardag med hasch och opiater sedan flera år tillbaka som inte höjer testot direkt.

Tacksam för svar !

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
I en annan tråd skriver du att du har fått Invicorp.

Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Ja precis det stog så på ettiketen. Kan vara vad som helst? Hur är det möjligt att mitt testo på 6 år höjs från 22 till 36 ?

Det jag undrar

Du fick en flaska Caverject men det stod Invicorp på etiketten?

Du verkar en aning förvirrad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback