• 1
  • 2
2023-03-20, 01:04
Medlem
Även om vi män kan stå upp och kissa i vanliga toaletter så måste vi ibland agera på en tarmrörelse och sätta oss ner på toan.

Problemet är att de flesta toaletter som finns inte är byggda för att ta hänsyn till vår mandom som hänger ner i toan.

Det är otroligt vidrigt när ens kön smeker porslinet på toaväggen, eller ännu värre som det säkert är för många här inne med fb-penis, när den doppas i toavattnet.

Någon som upplevt samma problem? Och vad kan vi göra åt det? #toalettupproret
Citera
2023-03-20, 01:06
Medlem
boqpods avatar
Upplever detta problem på vissa toaletter.
Kanske är dags för en fältstudie i vilka tillverkares toaletter som designas av män med små kukar. (Eller kvinnor).
Citera
2023-03-20, 01:07
Bannlyst
En dunmatta på golvet framför toalettstolen och en stålstrådskorg av hönsnät fastsatt i framkant av innandömet av toalettstolen.
Citera
2023-03-20, 01:15
Medlem
Tomtatpolls avatar
Upplever inte detta som ett problem, tar bara min FB-dase och slänger över den i handfatet, på så sätt kan jag pissa och bajsa samtidigt utan problem.

Men om man ska vara seriös: jo, vissa toaletter är det problem med. Men inte något jag ens funderat på. Toaletter över lag är väldigt dåligt dimensionerade för människor överlag, så är inte jätteförvånad. Kan klart göra en del förbättringar.
Citera
2023-03-20, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
Upplever detta problem på vissa toaletter.
Kanske är dags för en fältstudie i vilka tillverkares toaletter som designas av män med små kukar. (Eller kvinnor).

Någonting borde faktiskt göras. Lär kunna vara en smittokälla när olika mäns åderstockar nuddar samma porslin efter varandra.
Citera
2023-03-20, 01:53
Medlem
Mikaelias avatar
Staten borde subventionera kukförminskning så att man har möjlighet att undvika detta.
Ett annat förslag är att man sätter sig längre in på toalettstolen om det är möjligt. Man kan även använda sin ena hand för att trycka bak kuken så att den inte kommer emot porslinet.
Citera
2023-03-20, 01:54
Medlem
Stenballes avatar
"Problemet" är inte att toaletterna skulle vara gjorda för kvinnor, utan att de är gjorda för oss som är normalviktiga.
Vi som inte är överviktiga kan sätta oss så pass långt bak på tronen att det blir gott om plats framtill.
58% av alla svenska män mellan 16 och 84 är överviktiga, och 16% lider av fetma.

Inte för stor dase, för fet rumpa!

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...ikt-och-fetma/
Citera
2023-03-20, 02:04
Medlem
Statsminister2030s avatar
Precis. . Kuken får inte plats. Är väl dimensionerad för småkukade asiater eller barn. . Fett jobbigt
Citera
2023-03-20, 06:12
Medlem
Haajibs avatar
Låter snarare som att TS är otroligt överviktig eller väldigt fet. Och får helt enkelt inte plats med skinkorna eller sina enorma lår?
Citera
2023-03-20, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Någonting borde faktiskt göras. Lär kunna vara en smittokälla när olika mäns åderstockar nuddar samma porslin efter varandra.
Lite småäckligt när man känner kallt porslin mot strängen under ollonet. Sedan har jag empiri för rengöringar av kröken som är dold på vissa modeller. De som designat dessa bör omskola sig.

Vissa muggar ger uppstuds på pisstrålen så man får torka golv fast man prickat mitt i när man står. Ge mig jobbet och sparka designerna, säger jag. När jag ändå är inne på muggar; hur fan kan Greta få inflytande så att "snålspolande" jävla skitmuggar får säljas med stopp i avloppen som följd? När jaag drar en kaabel, så vill jag gärna att den flyger genom kröken utan att passera gå.
Citera
2023-03-20, 06:28
Medlem
hålla in dolmen med ena handen är vad man får göra
Citera
2023-03-20, 06:36
Medlem
Apropå kvinnor så var det en rörmokare som berättade för mig att han informerat hela trapphuset att de inte fick använda muggarna en viss tid en viss dag. En lägenhet innehades av en gammal kärring som inte var hemma när han ringde på. Rörmokaren tänkte att vad fan. Hur stort kan en sån liten gammal kärring göra ifrån sig på en skala? Vi knackar stammen och gör jobbet. Sagt och gjort; han står där i schaktet med stammen framför sig. Det rinner först lite vatten och sedan kommer en rekordstor watertoucher farande rätt i nyllet.

Med detta sagt vill jag klargöra att bara för att kärringar är små, så måste de inte skita som höns.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in