• 3
  • 4
2023-03-21, 13:04
Medlem
Är det bara jag som ser en miljard-marknad framför mig.

”Toalettstolen Åderstock; alla välskapta mäns bästa vän.”
Citera
2023-03-21, 13:07
Medlem
Ett problem är ju att man blir tvungen att sitta så långt bak att ens korv hamnar bak på ringen. JObbigt att behöva göra rent detta.
Citera
2023-03-21, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Toan är inte gjord för folk alls. Nu finns det lite högre toor. Men de flesta passar folk upp till 155 cm kanske. De andra får känna att de nästan sitter på golvet. Är själv kort, men kan föreställa mig om toan var 10 cm lägre. Det skulle vara rysligt obekvämt.

I USA har man ju ett brott i ringen fram. Är det för att snoppen ska vara där? Det verkar nästan värre.

Men det ska tydligen vara bra för tarmtömningen att ha knäna uppdragna när man uträttar sina behov. Vissa placerar fötterna på en pall av denna anledning när de skiter. Det allra bästa är visst att sitta på huk.
Citera
2023-03-21, 16:37
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ByByBiden
Men det ska tydligen vara bra för tarmtömningen att ha knäna uppdragna när man uträttar sina behov. Vissa placerar fötterna på en pall av denna anledning när de skiter. Det allra bästa är visst att sitta på huk.

Det är väl det enda araberna gör rätt. . Att sitta på huk är det naturliga sättet o skita. . Går ju snabbare med. . Fast då hinner man inte läsa Fantomen.
Citera
2023-03-21, 17:03
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Jag har en kusin som bor i Sacramento och jag var och hälsade på. Naturligtvis så blev man ju skitnödig och det var ett stort lass och det blev stopp så när jag spolade så blev det översvämning över hela toagolvet.
Blev tvungen att ringa efter rörmokare och till råga på allt så var det Thanksgiving så långhelg och svårt att få tag på någon.
Till slut så fick vi tag på en kille och han fixade det men när vi pratade med honom efteråt så sa han att jag behövde äta mer fiber.
Inte så roligt att få dietråd av rörmokaren.

Hahaha, underbart.
Har också gjort nåt liknande, men jag kunde köra med toaborsten för att trycka ut skiten som blockerade när vattnet började nå upp till kanten. Det var sannerligen ett par stressiga minuter men jag löste det
Citera
2023-03-22, 00:32
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballesteros
Ett problem är ju att man blir tvungen att sitta så långt bak att ens korv hamnar bak på ringen. JObbigt att behöva göra rent detta.
Jag har just det problemet också. Inte roligt.
Citera
2023-03-22, 07:02
Medlem
daljs avatar
Man kan stå på ringen, stå på huk på ringen, stå bredbent, eller sitta på det manliga hållet (med bröstet mot vattentanken) när man ska strypa en neger. Det kan bli lite kladdigt om man inte är van, men det är nästa besökares problem. Förhoppningsvis så är nästa besökare en simp som till och med sitter när han (hen) kissar.
Senast redigerad av dalj 2023-03-22 kl. 07:16.
Citera
2023-03-22, 12:38
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalj
Man kan stå på ringen, stå på huk på ringen, stå bredbent, eller sitta på det manliga hållet (med bröstet mot vattentanken) när man ska strypa en neger. Det kan bli lite kladdigt om man inte är van, men det är nästa besökares problem. Förhoppningsvis så är nästa besökare en simp som till och med sitter när han (hen) kissar.
Det skulle jag aldrig kunna göra, jag skulle ställa till med något väldigt otrevligt. Lite ungefär som toaletterna i en del asiatiska länder där man måste sitta på huk när man ska skita.
Citera
2024-01-25, 10:42
Medlem
Brukar fortsätta bygget av "pappersringen" så att ballen får en pappersvägg att nudda istället för porslin.
Citera
2024-01-25, 11:23
Avstängd
Håller med TS, borde vara mer utrymme vid kuken.
Citera
2024-01-25, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boqpod
I usa har de något förbannat vattenbad till toaletter så där måste man ofta hålla i sitt paket för att inte doppa skiten i vattnet. Det är så jävla äckligt.
Jänkarna är väl feta och småkukade män generellt. Är det därför F150 säljer så bra?

Den äldre typen av tysk standard är också intressant. Där hamnar sliten på en hylla som inte är under vatten så det blir lättare att inspektera den.

https://www.toytowngermany.com/forum...comment-998782
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in