2023-03-19, 14:53
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raptenen
Inget konstigt. Volvo är en av världens bästa bilar. Speciellt om du bor i Sverige. Blattar fattar inte sånt. Dom vill bara leka som om att dom har pengar med sin audi/bmw på lån/avbetalning men bor i någon sunkig förort eller hemma hos morsan. Klassisk slav mentalitet. "Följ flocken, reklamen sa BMW är coolt, alltså är det coolt" standard hos folk som kommer från fattiga förhållanden där att visa upp att man har pengar är viktigt för att man själv och andra inte har. Bland svenskar har de flesta sitt på det torra. En BMW på avbetalning är inget glamoröst för en svensk. Men för balkan folk eller araber så är det målet. Påfågel stil helt enkelt.

Medans en nyare Volvo är något för dom som bor i egen stor villa och behöver kunna ta sig ut och jaga under älgjakten. Lite skillnad på klientelet som köper en BMW och kör runt från pizzeria till vattenpipscafé och försöker ragga gymnasiebrudar.
Prova mecka med en gammal E46 och sen en nyare Volvo v70 från 2000 talet. E46an är tusen gånger lättare att mecka med. Sen är bokstavligen allt bättre i en BMW än en Volvo.
Citera
2023-03-19, 14:56
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SionVisesProtokoll
Det är vanligtvis kvinnan i hushållet som bestämmer och hon tycker det är viktigare med andra saker än lyxbilar.

Svenska cuck-cis-mannen gör bara det som kvinnan vill. Så istället för sportig bil så går pengarna till köksrenovering och IKEA resor.

"Blattar" gör mer som de vill och riktiga män vill ha riktiga bilar.
Du är den ända i tråden som förstår mig. Svenska män är så feminiserade helt sjukt.
Citera
2023-03-19, 14:56
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Svenskar generellt hatar inte alls sport. Sport är tvärtom väldigt populärt bland svenskar. Lyxbilar däremot är ett smalare intresse och får väl ses mer som något för nördar och autister. Däremot är det tveksamt om det är speciellt utbrett med hat mot lyxbilar. De flesta är nog bara ointresserade och likgiltiga så länge bilarna inte framförs av störiga och skrytiga personer som tror att deras val och ekonomiska möjlighet att köpa och köra fordonet gör dem till bättre och finare än andra, men då är det snarare föraren än fordonet folk irriterar sig på.

Fast varför TS kopplar sport till lyxbilar är svårt att förstå även om en del idrottsstjärnor kör lyxiga bilar. Möjligen menade TS ”Varför hatar svenskar sport- och lyxbilar?” vilket i så fall visar att kvaliteten på SFI borde höjas.
Att tycka om lyxbilar är nördigt och autistiskt hahahahhaha bästa jag har läst på länge.
Citera
2023-03-19, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamybullxxx
Riktiga män kör lyxbilar.
Riktiga män har inte en liten kuk..
Citera
2023-03-19, 14:59
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjocksmocksjocke
Riktiga män har inte en liten kuk..
Du vet att jag bryr mig inte ett fucking skit vad folk tycker om min bil eller om mig? Jag kör en tysk bil för att jag älskar kvalitet och fin design och kraft. Jag kör för att njuta inte för att impa på fucking töntar i sina Volvos. En BMW som är 20 år gammal är ingen flex bil. Men kvalitet är det och den kvaliteten slår alla Volvos.
Citera
2023-03-19, 15:00
Medlem
-AIR-s avatar
Pga den sekteristiska jämlikhetsmentaliteten som svenskar generellt inte ens är medvetna om då det sitter så djupt rotat i den svenska folksjälen.
Citera
2023-03-19, 15:01
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -AIR-
Pga den sekteristiska jämlikhetsmentaliteten som svenskar generellt inte ens är medvetna om då det sitter så djupt rotat i den svenska folksjälen.
Finländare är fan skönare och manligare än svenskar. Finnar tycker om BMW med som balterna.
Citera
2023-03-19, 15:02
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Överklassen ja. Eliten nej. Önskar att alla svenskar va som Jan Emanuel. Sveriges ända riktiga svenska man.
Hur många svettiga blattar är "elit" bara för att släkten gått ihop och köpt en kolasläde (BMW)?
Snarare tvärtom.

Kolla bara Dubai, ett skrytigt fuskbygge mitt ute i öknen fyllt av araber med flashiga bilar. Vilken jävla sopmentalitet.
Citera
2023-03-19, 15:03
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Hur många svettiga blattar är "elit" bara för att släkten gått ihop och köpt en kolasläde (BMW)?
Snarare tvärtom.

Kolla bara Dubai, ett skrytigt fuskbygge mitt ute i öknen fyllt av araber med flashiga bilar. Vilken jävla sopmentalitet.
Okej fuck blattar men kolla på finländare. Vita men är ändå manligare än svenska cuckar och kör bra bilar.
Citera
2023-03-19, 15:09
Medlem
NAFOgenerals avatar
BMW och Mercedes är inte lyxbilar

Med lyxbilar menas sånt som Lamborghini, Koenigsegg och såna bilar...
Citera
2023-03-19, 15:10
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAFOgeneral
BMW och Mercedes är inte lyxbilar

Med lyxbilar menas sånt som Lamborghini, Koenigsegg och såna bilar...
Mercedes och BMW är Lambo jämfört med bilarna folk i Sverige kör. Det är så pass illa.
Citera
2023-03-19, 15:13
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Okej fuck blattar men kolla på finländare. Vita men är ändå manligare än svenska cuckar och kör bra bilar.
Varför är manlighet så förknippat med bilmärken i din värld? Att vara man är väl att skita i vad folk tycker om en oavsett vilken kärra man kör. Dock håller jag med dig om att Jantelagen har en stark inverkan på männen i Sverige. Akademiker utan fantasi som tycker att en Tesla signalerar de mest positiva av egenskaper. Dålig fantasi och rädda för att sticka ut, absolut. Fast cucks tycker jag ändå inte de äldre generationerna av svenska män kan kallas för. Det är snarare dagens ungdomar som tycks vandra i den riktningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in