Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Amanda
43,48%
70 röster
Christopher
4,97%
8 röster
Elin
6,83%
11 röster
Oskar
44,72%
72 röster
Pernilla
3,11%
5 röster
Sanna
3,73%
6 röster
Sophie
2,48%
4 röster
2023-04-27, 10:39
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är det första gången man ser ett lag verkligen gå in för att inte vinna.

De värsta är väl att tjejmaffian höll på att torska trots medvetet sabotage. Gick inte särskilt snabbt för begåvningsreserven. Men det blir nog som Onkel-benny spikulerade i här ovan fördel bögmaffian sett till antal.

Synd för Marcus, notan för hans passivitet i det sociala spelet kommer snart. Amanda och Erik först dock
Senast redigerad av Harpy 2023-04-27 kl. 10:41.
2023-04-27, 10:50
Medlem
Undra vad dom gamla damerna i Syd tänker. Att pakta med C och D är egentligen inter så smart för att när sammanslagningen är igång så kommer dom röstas ut före dom yngre tjejerna...
2023-04-27, 11:35
Medlem
Hade fan mardrömmar om den där Dennis inatt (smala). Riktigt obehaglig typ, har känt det sen dag 1. Finns ingen värme, tror sig vara hipster snygg o hänger på Södermalm med babymössa över öronen.

Chris skratt gör att man vill slå in rutan. Hur falsk kan en människa vara? Han har ju tidigare varit med i ett avsnitt av Hemliga Beundrare och det här är helt klart hans väg in i gay-influencer världen. Bort från hans jobb som "arbetsledare" på Dollarstore. Det är så genomskinligt så jag blir irriterad. Hans osäkerhet lyyyser i ögonen.

Erik och Amanda tycker jag inte ser sig själva som Gudar som alla påpekar. De har hittat varandra, har kul och är genuint positiva människor. Det kan man inte klandra dem för. Men dom skulle ha hållt sin bubbla borta från allas face för att inte skapa den här friktionen i gruppen.

Pernilla...vad fan säger man? Hur kan man på riktigt säga att Amanda och Erik inte är de starkaste? Jag är högst medveten om att de inte har speglar på ön, men kom igen...nån jävla självinsikt måste väll tant ha? Enda gången hennes lag vann var ju när hon stod över just för att: HON stod över. Fattar hon inte att hon och Tant Röd ryker med huvudet före efter att Amanda och Erik är borta?

För övrigt tycker jag det borde vara regelbrott att gå emot sitt lag. Hade hoppats produktionen slängt in någon twist som straff. Som att endast de som la sig i tävlingen hade vunnit.
2023-04-27, 12:25
Medlem
Tv4 la upp söndagens alt. måndagens avsnitt av Gränslandet på Tv4 play av misstag
- Avsnitten är bortplockat nu.
Senast redigerad av Collecter 2023-04-27 kl. 12:56.
2023-04-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emeliedenundrande
Hade fan mardrömmar om den där Dennis inatt (smala). Riktigt obehaglig typ, har känt det sen dag 1. Finns ingen värme, tror sig vara hipster snygg o hänger på Södermalm med babymössa över öronen.

Chris skratt gör att man vill slå in rutan. Hur falsk kan en människa vara? Han har ju tidigare varit med i ett avsnitt av Hemliga Beundrare och det här är helt klart hans väg in i gay-influencer världen. Bort från hans jobb som "arbetsledare" på Dollarstore. Det är så genomskinligt så jag blir irriterad. Hans osäkerhet lyyyser i ögonen.
Utan tvekan de ruttnaste i Robinson. Kul att ha dem som arbetskompis/kompis, passa ryggen!
2023-04-27, 14:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collecter
Tv4 la upp söndagens alt. måndagens avsnitt av Gränslandet på Tv4 play av misstag
- Avsnitten är bortplockat nu.
Finns det då inget torsdags avsnitt av gränslandet eller kommer det senare där typ inget händer.
Jag tycker det blev rörigt men så här fattar jag det som.
Söndagens Robinson,
Amanda blir bortvald.
Senare i det gemensamma (gissar jag) örådet blir förmodligen Erik utröstad.

Gränslandet måndag.
Amanda kommer och är med i tävlingen där Dennis och Oskar får komma tillbaka till Robinson.

Robinson måndag.
Dennis och Oskar kommer tillbaka.

Gränslandet tisdag.
Erik? kommer in med båten.
2023-04-27, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Finns det då inget torsdags avsnitt av gränslandet eller kommer det senare där typ inget händer.
Jag tycker det blev rörigt men så här fattar jag det som.
Söndagens Robinson,
Amanda blir bortvald.
Senare i det gemensamma (gissar jag) örådet blir förmodligen Erik utröstad.

Gränslandet måndag.
Amanda kommer och är med i tävlingen där Dennis och Oskar får komma tillbaka till Robinson.

Robinson måndag.
Dennis och Oskar kommer tillbaka.

Gränslandet tisdag.
Erik? kommer in med båten.

Eller han från Påskön, kanske både

Så Elin, Amanda och Camilla får tävla igen, nu när båten kommer med ?, fick för mig att
hela Gränslandet var över när Dennis och Oskar vann?
2023-04-27, 15:33
Bannlyst
Jag såg avsnitten i natt och Amanda åkte väl inte ut i nåt öråd, det skulle väl lagen ha gemensamt och skicka ut en till?
Däremot så slutade det med att tjejerna var kvar på gränslandet då det kom en båt med nån dom blev förvånade över.
Löjligt om folk får hur många chanser som helst att stanna.
2023-04-27, 16:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Jag såg avsnitten i natt och Amanda åkte väl inte ut i nåt öråd, det skulle väl lagen ha gemensamt och skicka ut en till?
Däremot så slutade det med att tjejerna var kvar på gränslandet då det kom en båt med nån dom blev förvånade över.
Löjligt om folk får hur många chanser som helst att stanna.
I avsnittet från gränslandet som senare togs bort så var det ett kort klipp från Robinson där Amanda sa välj mig när de satt i grupp. Nu hade väl Amanda blivit vald i alla fall.
Man kan ju undra vart torsdagens gränsland tagit vägen om det ens finns något.
Enligt TV4 kommer det det nu borttagna släppa igen på söndag.

Mastiff jobbar i ett halvår och klipper och lyckas ändå göra ett så här stort misstag.
2023-04-27, 16:47
Bannlyst
Citat:
I avsnittet från gränslandet som senare togs bort så var det ett kort klipp från Robinson där Amanda sa välj mig när de satt i grupp. Nu hade väl Amanda blivit vald i alla fall.

Mastiff jobbar i ett halvår och klipper och lyckas ändå göra ett så här stort misstag.
Jag såg gränslandet inatt, Dennis den Oscar vann, så dom kommer tillbaka till Robinson.
2023-04-27, 18:24
Medlem
HVIT.s avatar
2023-04-27, 19:29
Medlem
Puma006s avatar
Citat:

Jag såg avsnittet inatt. Märkligt att TV4 har tagit ner avsnittet, och att TV4 ska lägga upp de på söndag igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in