Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Amanda
43,48%
70 röster
Christopher
4,97%
8 röster
Elin
6,83%
11 röster
Oskar
44,72%
72 röster
Pernilla
3,11%
5 röster
Sanna
3,73%
6 röster
Sophie
2,48%
4 röster
2023-04-25, 11:31
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Tror knappast att nån tror Zekis version är särskilt trolig. Man ser ju hela tiden att Dennis undviker Zeki och går ifrån honom men Zeki förföljer honom ut i vattnet! Han kan säkert säga lite saker som retar upp Zeki men det är ju bara smart egentligen så fick Zeki visa på riktigt vad han kan ta sig till. Så skönt att inte Dennis gick på den finten att ta Zekis hand och blir uppdragen från backen!! Pinsamt försök av Zeki att få det till att se ut som ett skojbråk!!

Undrar vad som hänt om inte produktionen kommit springande?
2023-04-25, 18:08
Bannlyst
Sanna skriver på instagram att Zeki borde fått lämna Robinson redan efter första avsnittet.
2023-04-25, 18:13
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Sanna skriver på instagram att Zeki borde fått lämna Robinson redan efter första avsnittet.
Varför det?
Måste alla vara likadana, det blir väl roligare med karaktärer som Zeki som även speglar det svenska samhället av idag.

Att han slogs var ju såklart att gå för långt, möjligt han gick i en fälla där.
2023-04-26, 08:28
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Varför det?
Måste alla vara likadana, det blir väl roligare med karaktärer som Zeki som även speglar det svenska samhället av idag.

Att han slogs var ju såklart att gå för långt, möjligt han gick i en fälla där.

Kanske, men man ansvarar ju tyvärr för sina egna känslor och handlingar. Ganska svagbegåvat av frisören att lyckas bli provocerad av golvläggarknoppen så nära sammanslagningen. Alla insatser förgäves. Det syriska lejonet kommer bli en negativt laddad referenspunkt för framtida säsonger vilket kanske inte är så smickrande. Men han blev iallafall ett dåligt exempel.

Dennis hade ju löst gåtan och det fanns ju inte så särskilt många kombinationer på låset. Hade grabben inte varit där för att förlora så hade han och Marcus sannolikt löst alla tre lådor under minuten. Otroligt svag insats från tjejmaffians hjärndöingar att lyckas torska under sådana förutsättningar. Synd att don Christopher som ledare av den ärorika bögmaffian inte har värvat Marcus ännu. Med vinsten så måste de nog anstränga sig lite extra för att torska. Fjant-Erik verkade vara lite butter över något liknande, undrar om den sista Amandan måste hjälpa honom med pusselbitarna? Kommer han verkligen förstå att det är avsiktligt? Frågorna är många, svaren få. Missa inte nattens avsnitt. Fan börjar slira redan.
2023-04-26, 09:17
Medlem
WallabeJoys avatar
Jag hoppas den där pakten faller på eget grepp.tjejerna frå syd kommer ju skicka alla de använt sig av så fort det kommer till dess. Pernilla och Camilla utnyttjas ju bara för röster. Så jäkla dumt av dem att Joina Chris.

Förstår inte varför alla är så bittra på Amanda och Erik, man har inte hört dem snacka pakt en enda gång förutom när de röstade ut Fabian.

De verkar fokusera på tävlingar, det jag tycker Robinson handlar om, tycker det är otroligt dåligt i år med allt fulspel. Och Dennis den yngre är ju riktigt riktigt falsk men falskast av dem alla är ju ändå Chris.

Jag hoppas verkligen de kommer drabbas av allt själva. Amanda och Erik är grymt starka, Markus lika så. Dennis ooch tanterna borde joina dom coh få ut den där tjejpaniken.

Caroline ska bort, sen Alva vad har de ens bidragit till i tävlingar? Inget.
2023-04-26, 10:08
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Jag hoppas den där pakten faller på eget grepp.tjejerna frå syd kommer ju skicka alla de använt sig av så fort det kommer till dess. Pernilla och Camilla utnyttjas ju bara för röster. Så jäkla dumt av dem att Joina Chris.

Förstår inte varför alla är så bittra på Amanda och Erik, man har inte hört dem snacka pakt en enda gång förutom när de röstade ut Fabian.

De verkar fokusera på tävlingar, det jag tycker Robinson handlar om, tycker det är otroligt dåligt i år med allt fulspel. Och Dennis den yngre är ju riktigt riktigt falsk men falskast av dem alla är ju ändå Chris.

Jag hoppas verkligen de kommer drabbas av allt själva. Amanda och Erik är grymt starka, Markus lika så. Dennis ooch tanterna borde joina dom coh få ut den där tjejpaniken.

Caroline ska bort, sen Alva vad har de ens bidragit till i tävlingar? Inget.
Kan Chris och de andra bli diskade/få nåt straff för att de lägger sig? Han säger ju rakt ut att de kommer göra det.
2023-04-26, 11:00
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Verkar som det är Erik, Marcus och Amanda som är bänkade i morgondagens tävling och Erik verkar lack så fuskarna lyckades nog med sitt drag.
2023-04-26, 11:46
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Kan Chris och de andra bli diskade/få nåt straff för att de lägger sig? Han säger ju rakt ut att de kommer göra det.
Nej, det är inget regelbrott.

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Verkar som det är Erik, Marcus och Amanda som är bänkade i morgondagens tävling och Erik verkar lack så fuskarna lyckades nog med sitt drag.
Trailern för morgondagens avsnitt är medvetet klippt för att få oss tittare att tro att de förlorat, därför de visar Erik, Markus och Amanda som bänkade. Men det är antagligen olika heat, så alla kommer nog få tävla.

Precis som gårdagens trailer visade att tjejerna fick upp kistan först, så att vi tittare skulle tro att tjejerna vann när så inte var fallet. Det går att räkna ut med rövhålet.
2023-04-27, 09:44
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Efter dagens utfall känns det ganska givet hur det kommer att gå framöver.
Det blir 12 i örådet på söndag med Dennis d.ä. och Oskar som kommer in.
Tjejpakten på 6 plus de två fjollorna Chris och Dennis d.y. är i klart överläge.
I tur och ordning kommer Erik, Marcus, Dennis d.ä. och Oskar röstas ut.

Jag hoppas Robinson likt sport övergår till att ha ett för kvinnor och ett för män för det här är ju löjligt.
Jag hoppas jag har fel.
2023-04-27, 10:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Nej, det är inget regelbrott.

Trailern för morgondagens avsnitt är medvetet klippt för att få oss tittare att tro att de förlorat, därför de visar Erik, Markus och Amanda som bänkade. Men det är antagligen olika heat, så alla kommer nog få tävla.

Precis som gårdagens trailer visade att tjejerna fick upp kistan först, så att vi tittare skulle tro att tjejerna vann när så inte var fallet. Det går att räkna ut med rövhålet.
Ditt rövhål var inte särskilt bra på att räkna.
2023-04-27, 10:10
Medlem
XtraXs avatar
Är det första gången man ser ett lag verkligen gå in för att inte vinna.
2023-04-27, 10:14
Medlem
Tråkigt att gränslandet visar vem som åker ut innan Robinson gör det…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in