Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Amanda
43,48%
70 röster
Christopher
4,97%
8 röster
Elin
6,83%
11 röster
Oskar
44,72%
72 röster
Pernilla
3,11%
5 röster
Sanna
3,73%
6 röster
Sophie
2,48%
4 röster
2023-04-27, 19:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Aj!!! fittan ropar Alva när hon slår huvet i en gren

Betyder det att hon tar den i fittan?
2023-04-27, 19:37
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acheloren
Tråkigt att gränslandet visar vem som åker ut innan Robinson gör det…
Fick man veta i dagens Robinsonavsnitt, det som visades inför söndagsavsnittet. Pernilla säger: Hoppas inte Erik vinner immunitet.
Då fattade direkt att det vart Amanda. För det andra så har många deltagare snackat i flera veckor om att skicka ut Amanda och Erik.
2023-04-30, 09:09
Medlem
Örådet i slutet, Dennis + Oskar på ingående, tror två till från gränslandet oxå.
2023-04-30, 11:11
Medlem
Tråkigt att det skall vara styrketävlingar i Gränslandet. Killarna har automatiskt fördel över tjejerna.
2023-05-01, 04:45
Medlem
Harpys avatar
Tjejmaffian blev ju starkare sett till antal när både Oskar och golvläggarn bekände färg? Men det är ju individuella prestationer som det kommer tävlas i nu. Smart av golvläggarn att luta sig på existerande hierarki, Oskar känns dock bara som en loj följare.

Undrar verkligen hur kapten Christopher kommer ta detta, grabben verkade ha gett upp Pernilla iallafall. Men vem är jag att ifrågasätta bögmaffians mästerstrateg efter allt gott de gjorde för programmet? Verkar vara gott gry i henom, synd om han blir lurad av tjejorna bara.
2023-05-01, 07:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Tjejmaffian blev ju starkare sett till antal när både Oskar och golvläggarn bekände färg? Men det är ju individuella prestationer som det kommer tävlas i nu. Smart av golvläggarn att luta sig på existerande hierarki, Oskar känns dock bara som en loj följare.

Undrar verkligen hur kapten Christopher kommer ta detta, grabben verkade ha gett upp Pernilla iallafall. Men vem är jag att ifrågasätta bögmaffians mästerstrateg efter allt gott de gjorde för programmet? Verkar vara gott gry i henom, synd om han blir lurad av tjejorna bara.
Ja kvinnorna och bögen är ju i klart numerärt överläge och i kaptenstävlingen var det ju tydligt att Dennis och Oskar hakade på. Både Dennis och Oskar borde ha lärt sig något och vore idioter om dom inte försöker hitta på något.

Om jag varit Marcus eller Erik när Anders frågade vem jag skulle sikta på så hade jag svarat mig själv så slipper dom andra slösa ammunition på mig.
2023-05-01, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja kvinnorna och bögen är ju i klart numerärt överläge och i kaptenstävlingen var det ju tydligt att Dennis och Oskar hakade på. Både Dennis och Oskar borde ha lärt sig något och vore idioter om dom inte försöker hitta på något.

Om jag varit Marcus eller Erik när Anders frågade vem jag skulle sikta på så hade jag svarat mig själv så slipper dom andra slösa ammunition på mig.

Det är det som är lite tråkigt. Att både Marcus och Erik är så coola och förstående. Vore kul om de kunde tända till lite och bli förbannade på kebab-pakten.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-01 kl. 08:00.
2023-05-02, 07:28
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Tråkigt att det skall vara styrketävlingar i Gränslandet. Killarna har automatiskt fördel över tjejerna.
Äntligen 🙌
2023-05-02, 08:50
Medlem
Harpys avatar
Alva är ju verkligen ett spännande stickprov från fejk-norrlands underligaste avkrokar. Undrar om produktionen medvetet klippte bort henne under mittsäsongen för att vi skulle slippa alla lipsillerier? Tack isf.

Gränslandet är fan inte riktigt sig likt efter kung Zeki abdikerade. Grått och sömnigt. Vad gör de där egentligen? Å varför har jag sett zigenarläger som varit i prydligare skick? Det tar emot att skriva det, men för spelets skull är det nog bra om den siste Amandan får återvända, hoppas hon inte väljer Elin eftersom hon verkar riktigt pigg jämfört med de som verkligen har kämpat i Nord/Syd
2023-05-02, 19:01
Medlem
HVIT.s avatar
2023-05-02, 19:17
Medlem
Något säger mig att Fabian har dejtat den där lillblonda tjejen som är försäkringsrådgivare. Lite "yeah daddy"
2023-05-02, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Alva är ju verkligen ett spännande stickprov från fejk-norrlands underligaste avkrokar. Undrar om produktionen medvetet klippte bort henne under mittsäsongen för att vi skulle slippa alla lipsillerier? Tack isf.

Gränslandet är fan inte riktigt sig likt efter kung Zeki abdikerade. Grått och sömnigt. Vad gör de där egentligen? Å varför har jag sett zigenarläger som varit i prydligare skick? Det tar emot att skriva det, men för spelets skull är det nog bra om den siste Amandan får återvända, hoppas hon inte väljer Elin eftersom hon verkar riktigt pigg jämfört med de som verkligen har kämpat i Nord/Syd

Den där Zeki gjorde mig illamående... Jag slutade kolla på Gränslandet pga honom började kolla igen efter den där obehagliga "mannen" försvann därifrån.
Fy sjutton så obehaglig han var (kanske produktionen valde att framställa honom så förstås... det lyckades)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in