Citat:
Ursprungligen postat av
RickNess
Hon har ju kört både fredag och lördag och det blev nog en riktig urladdning igår så risken är att hon är lite sliten.
Jo, nog såg hon lite sliten ut inne på sprintbanan …
Citat:
Ursprungligen postat av
perry2
Hur kan Jonna lägga sig som 4a i en så lång backe
Hon borde varit 2a
Ja, hennes taktik var helt usel … not