2023-03-16, 11:24
Medlem
Archer226s avatar
Såg att det fanns en tråd om denna stolle redan från 2013

(FB) Vem är Linda Karlström? (Konspirationsmästare)

Tydligen foliehatt de-lux. Även chemtrailare mm.

Givetvis ska denna dåre inte ha nåt skadestånd och jag tvivlar på att det kommer att stå sig vid överklagan.
Citera
2023-03-16, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
SVT kommer att överklaga och då går de fria. Tingsrätterna är rena skämten, i högre instans jobbar proffsen som vet hur man ska döma sånt här.

Bra dokumentär, foliehattarna ska hängas ut hela högen
jo vi har ju sett kompetensen högre upp 2 gånger i närtid ,,
Citera
2023-03-16, 11:35
Medlem
Helt rätt att hänga ut henne, men kanske inte i hennes hem. Någonstans måste en gräns dras. Detta betyder dock inte att tanten har rätt i en enda stavelse, det har hon inte. Jag hoppas att media fortsätter att hänga ut foliehattarna.
Citera
2023-03-16, 11:37
Citat:
Ursprungligen postat av Archer226
Lär ju överklagas och då lär det inte bli nåt skadestånd.

Nån som har en länk till klippet med foliehatten?
hela dokun ligger ju på svt play. 3 avsnitt á 60 minuter
Citera
2023-03-16, 11:58
Medlem
Archer226s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
hela dokun ligger ju på svt play. 3 avsnitt á 60 minuter
Tack!

Kommer den att ligga kvar efter detta?
Citera
2023-03-16, 12:06
Medlem
löls avatar
Jag har inte hängt med, men vad är det som är så hemskt kopplat till kvinnan?
Har hon sagt något opassande?

Skit samma. Är inte intresserad ändå

Dont bother
Senast redigerad av löl 2023-03-16 kl. 12:14.
Citera
2023-03-16, 13:02
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ja helt rätt att släpa fram såna här dårar i dagsljuset.

Även om nu skadeståndet skulle stå sig i HD så vet ju nu alla vilken jävla stolle denna foliehatt är!

Bra jobbat av SVT!

Yes box! SVT rules, häng ut alla jävla foliehattar i dokumentärer så folk kan undvika dessa potentiellt livsfarliga stollar. Fy satan att ha en äcklig nazistsköka i närheten utan att man vet om det

Överklagan kommer att undanröja tingsrättens amatördom och bana väg för ännu fler avslöjanden. SVT har visat vägen mot ljuset

Linda bör låsas in enligt min bedömning, LPT eller 6 års fängelse ovillkorligt + skadestånd till alla som kan ha dött pga hennes ljugande om allvarliga sjukdomar.
Citera
2023-03-16, 13:03
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Jag har inte hängt med, men vad är det som är så hemskt kopplat till kvinnan?
Har hon sagt något opassande?

Skit samma. Är inte intresserad ändå

Dont bother

Eeh, ja. Hon har varit kritisk till vacciner. Om hon får sprida sin kritik om vacciner Hej vilt så kommer det göra så att folk vägrar vaccinera sig och då kommer alla att smittas av virussjukdomar och hela samhället avlider.

Det hon sysslar med är alltså livsfarligt och samhällshotande.

Därför är det helt ok av statlig television att skicka två stycken journalister som ljuger om sina identiteter för att komma nära inpå kvinnan i hennes liv och hem för att sedan smygfilma henne när hon säger något.

Jag vet inte riktigt varför men man får inte ifrågasätta eller kritisera vacciner och vaccinationer utan där måste man lita på det som myndigheter och deras experter säger. Det är så som de säger, det bara är så och det kan inte vara på något annat sätt än som de säger och de kan inte ha fel eller ljuga.

Om man ändå bestämmer sig för att ifrågasätta så ska man också straffas för det och ännu värre om man bestämmer sig för att sprida sitt ifrågasättande till andra eftersom att det kan minska vaccinationsviljan och leda till massdöd pga virus.

Eller...... så handlar det om korruption och pengar, makt osv. Vem vet.
Citera
2023-03-16, 13:12
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ja helt rätt att släpa fram såna här dårar i dagsljuset.

Även om nu skadeståndet skulle stå sig i HD så vet ju nu alla vilken jävla stolle denna foliehatt är!

Bra jobbat av SVT!

På vilket vis är hon en dåre? Jag har sett en av hennes föreläsningar från ett par år tillbaka. Den handlade om vaccinationer och hon hade forskning och statistik som underbyggde allt hon sa. Rubbet. Naturligtvis har youtube tagit bort föreläsningen senaste månaden/månaderna. Och vad menar du "i dagsljuset"? Hon har regelbundet hållit föreläsningar som hon lagt ut på youtube. Det är dock en väldigt skillnad på att hålla en föreläsning mot att smygfilmas i sitt hem när man tror man har ett samtal med fränder. Jag vet inte ur sådana som du gör, men i fränders sällskap kan man ta ut svängarna och pröva åsikter. Ibland får man ny kunskap som förstärker det man trodde och ibland får man ny kunskap som ställer det man trodde i annan dager. Att Public Service sätter dolken i ryggen på henne säger mer om makten och sådana som du än Linda.

Bara för att vara extra tydlig. Linda som privatperson kämpar mot makten och enorma ekonomiska intressen och hon gör det för ovetande och ännu okunniga människors skull. Makten och dessa enorma ekonomiska intressen försöker krossa en privatperson. Din sida ställer sig på maktens sida. Glöm inte det när opinionen väl vänder, för det gör inte internet.
Citera
2023-03-16, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Helt rätt att hänga ut henne, men kanske inte i hennes hem. Någonstans måste en gräns dras. Detta betyder dock inte att tanten har rätt i en enda stavelse, det har hon inte. Jag hoppas att media fortsätter att hänga ut foliehattarna.

Jag gissar på att det är lönlöst att fråga. Men exakt vad är det denna person ska "hängas ut" för? Bör SVT syssla med "uthängningar" och övervaka vanliga medborgare?
Citera
2023-03-16, 13:15
Medlem
Archer226s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
På vilket vis är hon en dåre? Jag har sett en av hennes föreläsningar från ett par år tillbaka. Den handlade om vaccinationer och hon hade forskning och statistik som underbyggde allt hon sa. Rubbet. Naturligtvis har youtube tagit bort föreläsningen senaste månaden/månaderna. Och vad menar du "i dagsljuset"? Hon har regelbundet hållit föreläsningar som hon lagt ut på youtube. Det är dock en väldigt skillnad på att hålla en föreläsning mot att smygfilmas i sitt hem när man tror man har ett samtal med fränder. Jag vet inte ur sådana som du gör, men i fränders sällskap kan man ta ut svängarna och pröva åsikter. Ibland får man ny kunskap som förstärker det man trodde och ibland får man ny kunskap som ställer det man trodde i annan dager. Att Public Service sätter dolken i ryggen på henne säger mer om makten och sådana som du än Linda.

Bara för att vara extra tydlig. Linda som privatperson kämpar mot makten och enorma ekonomiska intressen och hon gör det för ovetande och ännu okunniga människors skull. Makten och dessa enorma ekonomiska intressen försöker krossa en privatperson. Din sida ställer sig på maktens sida. Glöm inte det när opinionen väl vänder, för det gör inte internet.
Läs tråden om henne här på FB så kanske du fattar vilken dåre hon är?
Citera
2023-03-16, 13:16
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Eeh, ja. Hon har varit kritisk till vacciner. Om hon får sprida sin kritik om vacciner Hej vilt så kommer det göra så att folk vägrar vaccinera sig och då kommer alla att smittas av virussjukdomar och hela samhället avlider.

Det hon sysslar med är alltså livsfarligt och samhällshotande.

Därför är det helt ok av statlig television att skicka två stycken journalister som ljuger om sina identiteter för att komma nära inpå kvinnan i hennes liv och hem för att sedan smygfilma henne när hon säger något.

Jag vet inte riktigt varför men man får inte ifrågasätta eller kritisera vacciner och vaccinationer utan där måste man lita på det som myndigheter och deras experter säger. Det är så som de säger, det bara är så och det kan inte vara på något annat sätt än som de säger och de kan inte ha fel eller ljuga.

Om man ändå bestämmer sig för att ifrågasätta så ska man också straffas för det och ännu värre om man bestämmer sig för att sprida sitt ifrågasättande till andra eftersom att det kan minska vaccinationsviljan och leda till massdöd pga virus.

Eller...... så handlar det om korruption och pengar, makt osv. Vem vet.

Haha, innan jag läst färdigt ditt inlägg började jag svara. Sedan läste jag färdigt och först då såg jag ironin. Snyggt. Precis så är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in