Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-26, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
När i tid ca är dessa grejer?

Tidigaste jag sett är från 2016 och sista var typ december 2024 eller januari 2025 men det var väl då Klara flyttade med.
Citera
2025-09-26, 20:20
Medlem
Han skulle kunna anmäla henne men väljer att bemöta henne lågaffektivt pga. barnen. Hon skriver till hans chef & vill att han ska betala ut en del av herr KD:s lön till henne. Det som stör mig är att hon hela tiden antytt/antyder att hon är ett offer & ska nu försöka tjäna pengar på det (det drar fokus för dom som på riktigt är utsatta)
Citera
2025-09-26, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel99
Vet tyvärr inte hur man gör, men av allt som jag läst så näääää herr KD verkar inte varit den som misshandlat henne. Det står i SMS om att hon vill bli förlåten för att hon slog honom, drog honom i håret, kallar honom lågbegåvad osv. osv.

Klara låter som en svensk variant av Amber Heard med det beteendet!
Citera
2025-09-26, 20:58
Medlem
Citat:
Han skulle kunna anmäla henne men väljer att bemöta henne lågaffektivt pga. barnen. Hon skriver till hans chef & vill att han ska betala ut en del av herr KD:s lön till henne. Det som stör mig är att hon hela tiden antytt/antyder att hon är ett offer & ska nu försöka tjäna pengar på det (det drar fokus för dom som på riktigt är utsatta)

Undrar hur fan herr KD mår.
Citera
2025-09-26, 23:06
Medlem
Nu publicerar hon en reel om ngn som brutit upp med en narcissist (herregud) Jag lyssnade på podden förut, men nej hon verkar tyvärr lite väl galen
Citera
2025-09-26, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabutt
Klara låter som en svensk variant av Amber Heard med det beteendet!

Jooo tack, men nu har hon ju PTSD efter att ha levt m en sån ”våldsam” man. Hon slår på riktigt sönder hela lght pga. att han är på aw/bortrest en natt. Alla möbler är typ sönder, maten i kylskåpet är slängd på golvet
Citera
2025-09-27, 10:15
Medlem
Citat:
Jooo tack, men nu har hon ju PTSD efter att ha levt m en sån ”våldsam” man. Hon slår på riktigt sönder hela lght pga. att han är på aw/bortrest en natt. Alla möbler är typ sönder, maten i kylskåpet är slängd på golvet

Om vi pratar om samma gång när det srr ut som mat utslängd och trasiga möbler så verkar det för att hon var arg för att han inte svarade i telefon när han gått därifrån innan för att hon slagit honom och kastat saker först och då rev hon stället helt men det är ju flera gånger de skrivit om det och hin skriver att hon ska slå sönder lägenheten och elda upp hans döda mammas saker och sånt. När hon klippt sönder hans kläder och slängt dem ute på gatan så hade han städat bort nån påse hon ville ha och då blev hon galen och skulle döda honom om han kom hem och hon skickade bild på sakerna hon hade kastat ut och det ser ut som en hög med massa kläder som ligger på gatan. Hade hon varit en snubbe hade hon nog suttit i fängelse för länge sen.
Citera
2025-09-27, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofwcswed
Om vi pratar om samma gång när det srr ut som mat utslängd och trasiga möbler så verkar det för att hon var arg för att han inte svarade i telefon när han gått därifrån innan för att hon slagit honom och kastat saker först och då rev hon stället helt men det är ju flera gånger de skrivit om det och hin skriver att hon ska slå sönder lägenheten och elda upp hans döda mammas saker och sånt. När hon klippt sönder hans kläder och slängt dem ute på gatan så hade han städat bort nån påse hon ville ha och då blev hon galen och skulle döda honom om han kom hem och hon skickade bild på sakerna hon hade kastat ut och det ser ut som en hög med massa kläder som ligger på gatan. Hade hon varit en snubbe hade hon nog suttit i fängelse för länge sen.

Hur har det varit för barnen i detta kaos?
Citera
2025-09-27, 16:45
Medlem
Ja herregud, hon tömmer deras gemensamma konto och för över pengarna till sig. Hon hotar honom sååå många gånger (slå ihjäl dig, döda dig osv.)
Citera
2025-09-27, 17:44
Medlem
Citat:

Det där med lönen låter ju helt sjukt, är det inlämnat som bevis i tvisten av herr KD?
Citera
2025-09-27, 18:09
Medlem
Japp, han har lämnat in en lång redogörelse
Citera
2025-09-27, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yllefilt
Hur har det varit för barnen i detta kaos?

Ja det kan man ju undra och att David Sundin låter sitt barn bo i det där känns ju helt sjukt med om han vetat om något av det som hänt eller att hon hållt på med droger och sånt och han har ju ansvar med för det barnet Har svårt att tro att allt det här har hänt utan att barnen märkt nåt alls och trott att allt är bra hemma särskilt sundins dotter som är tonåring måste ju ha märkt om de vuxna är hög och sånt. Kass farsa som låter dottern bo i sånt i så fall tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in