Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-24, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Säkert en student cello hon köpt. Kostar från ett par tusen och uppåt. En riktigt dyr kostar flera hundra tusen.

En annan sak…. Ingen av hennes barn står skrivna på hennes adress. Så farlig kan ju inte Kjell vara

Minderåriga barn listas ju aldrig hos Ratsit och liknande tjänster.
Citera
2025-09-25, 10:32
Medlem
Av det som lämnats in till domstol så har ja väldigt svårt att ngn ska tro på hennes narrativ som offer och misshandlad
Citera
2025-09-25, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofwcswed
Vad kostar en sån liksom för sa hon inte förra veckan att alla pengar går till att ta hand om barnen och ordna mat och sånt åt dem men hur kan man då köpa en cello för de är väl ändå ganska dyra tror jag? Och vad ska man med en cello till om man inte kan spela ens låter typ helt knäppt och en jävligt skum prioritering om man har lite pengar som det verkade som att hon hade när hon pratade om det.

Tror det var i samma poddavsnitt hon nämnde att den kostade typ 5000 kr. Motiverades väl just med att hon haft tajt med pengar så allt har prioriterats för barnen, så något kunde hon få unna sig själv.

Men tycker att jag hela tiden ser utekvällar och uteluncher på hennes insta. Visst att en del saker bjuds man på som influencer och en del går man på för att det är del av rollen, men tycker verkligen att hon verkar fått sätta dig själv i fokus och ha det gött även den här tiden.

Men allt är väl jämfört med vad man tidigare haft. Då kanske saker som att ha kunnat köpa, renovera och inreda en lägenhet, experimentera med en ny klädstil och ofta ha utekvällar med vin och god mat inte känns så lyxigt, trots att andra singelmammor ger upp t o m frisörbesök för att driva runt sin vardag.

När jag började lyssna på podden tyckte jag att Klara verkade ganska härlig. Men ganska tidigt märkte jag att hon ofta berättade om konflikter hon hamnade i med servicepersonal, grannar eller hantverkare. Samtidigt kunde hon bli jätteledsen över att någon influencer tyckte att hon var otrevlig på ett event. Kändes lite som om hon kanske inte är så snäll som hon tror 🤷‍♀️

Och nu det sista, att hela tiden hålla på med sin ChatGPT-kompis... Skönt att hon i senaste poddavsnittet iaf verkar fatta att den inte bara bekräftar hennes världsbild för att den är rätt utan för att vara hennes till lags 😅
Citera
2025-09-25, 13:05
Medlem
Stabil här hon iaf inte, bilder har lämnats in när hon kastat ut och klippt sönder alla herr KD:s kläder
Citera
2025-09-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel99
Stabil här hon iaf inte, bilder har lämnats in när hon kastat ut och klippt sönder alla herr KD:s kläder

Fick sidor med sms eller meddelanden där hon är gravid och skriver att hon ska supa sig full och knulla nån annnan snubbe i sängen på exets soda sängen och har slagit sönder hela lägenheten och alla exets grejer och sånt och exet har fkytt till espresso house för hon har sparkat ut honom och sen är arg för att han inte kommer hem och sånt. Jag beställde bilagor förut men tog länge att få och det är en del som är överstruket men syns mycket ändå och bilder där hon klippt sönder hans kläder och kastat ut på gatan och sånt.
Citera
2025-09-25, 22:17
Medlem
Lägg ut! Lägg ut!
Citera
2025-09-25, 22:44
Medlem
Vet tyvärr inte hur man gör, men av allt som jag läst så näääää herr KD verkar inte varit den som misshandlat henne. Det står i SMS om att hon vill bli förlåten för att hon slog honom, drog honom i håret, kallar honom lågbegåvad osv. osv.
Citera
2025-09-26, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57fb
Lägg ut! Lägg ut!

Vet inte heller hur man gör tyvärr men beställ handlingar från domstolen på mail det går ju snabbt att få och så kan du lägga ut om du vet hur man gör och känner för det typ.
Citera
2025-09-26, 11:22
Medlem
Jeeesus, hon slår sönder hans jobbdator & häller vin över alla hans kläder i garderoben
Citera
2025-09-26, 13:33
Medlem
icons avatar
Citat:
Jeeesus, hon slår sönder hans jobbdator & häller vin över alla hans kläder i garderoben
Innan eller efter att hon klippt sönder och slängt ut alla hans kläder? Eller är det ett annat tillfälle?
Citera
2025-09-26, 13:43
Medlem
Ett annat tillfälle…
Citera
2025-09-26, 19:42
Medlem
Citat:

När i tid ca är dessa grejer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in