2025-09-27, 19:54
Medlem
Klara lider ju av borderline, det är det ingen tvekan om. Tycker synd om exakt alla som är inblandade i detta kaos.
Har inte Klara varit anställd på SVT? Hur funkade hon där undrar man ju.
Citera
2025-09-27, 21:46
Medlem
Ny flickvän alert! Herr KD har ikväll lagt ut 3 olika bilder på en brunögd yngre kvinna som definitivt ser ut som någon han dejtar. Vem är hon?
Citera
2025-09-27, 22:49
Medlem
Om det är så så unnar jag honom det. Han har blivit utmålad som en hustrumisshandlare men valt att hålla låg profil pga. barnen.
Fru KD fick väl sparken från Perfect day media, vet dock inte varför. (Men it makes sense när man läser hennes sms & hur hon uttrycker sig)
Citera
2025-09-28, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel99
Om det är så så unnar jag honom det. Han har blivit utmålad som en hustrumisshandlare men valt att hålla låg profil pga. barnen.
Fru KD fick väl sparken från Perfect day media, vet dock inte varför. (Men it makes sense när man läser hennes sms & hur hon uttrycker sig)

Helt klart det unnar man honom.

När fick hon sparken därifrån har du nån koll på det för det finns ju nåt sms 2020 typ där hon tänker gå och jobba efter att ha skrivit att hon kukat ur och dragit ladd med nån kompis och herr KD skriver att hon typ tar stora risker med det och rädd att hon ska sumpa jobbet och att kollegorna ska märka och sånt? Kan det ha varit då eller var det ett annat jobb?
Citera
2025-09-28, 08:50
Medlem
Det var när hon jobbade med morgonradio. Han skriver att hon ska komma hem, att kollegorna kommer märka och att hon kan sumpa jobbet

Perfect day vet jag inte men måste vara tidigare
Citera
2025-09-28, 09:24
Medlem
Offices avatar
Råkade läsa lite i den här tråden eftersom jag ett tag tyckte Klara var ganska het.

Om jag förstår saken rätt så har Klara barn och delad (?) vårdnad om dem? Trots att hon är extremt hysterisk, hotfull, tar droger och dessutom våldsam mot sin partner.

Varför tar inte myndigheterna barnen ifrån henne och låter hennes mycket mer stabile exman ha dem?

Man kan ju bara fundera över hur det hade gått om det var pappan som höll på som Klara gör. Har svårt att se så handlingsförlamade myndigheter om det var en man som skrev ”sparka in skallen” till sin fru.
Citera
2025-09-28, 12:52
Medlem
Hon har yrkat på ensam vårdnad för hennes ex.man är så aggressiv och utövar ekonomiskt våld osv. hahaha inte ngn kan gå på det!
Citera
2025-09-28, 15:43
Medlem
Citat:
Hon har yrkat på ensam vårdnad för hennes ex.man är så aggressiv och utövar ekonomiskt våld osv. hahaha inte ngn kan gå på det!

Hur utövade Herr KD ekonomiskt våld? Jag är fortfarande anhängare av teorin att de beslöt sig för att skiljas och Fru KD gick ut med det sansat och verkade foka på framtiden och hittade ny lägenhet på en vecka men så BOOM! så ändrades allt. Är det så enkelt, och klassiskt, att de bråkar om pengar och Herr KD har juridiskt rätt och Fru KD ger igen på alla andra sätt hon kan? F
Citera
2025-09-28, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Hur utövade Herr KD ekonomiskt våld? Jag är fortfarande anhängare av teorin att de beslöt sig för att skiljas och Fru KD gick ut med det sansat och verkade foka på framtiden och hittade ny lägenhet på en vecka men så BOOM! så ändrades allt. Är det så enkelt, och klassiskt, att de bråkar om pengar och Herr KD har juridiskt rätt och Fru KD ger igen på alla andra sätt hon kan? F

Det påstås i en handling till domstolen att Klara efter ett tag när de separerat gått in på hans konto på insta och läst meddelanden han skrivit med några tjejer där och sen kontaktat dem och skrivit och varnat Kjells kompisar för de här tjejerna och "kollat upp dem" på nåt vis och börjat polisanmäla massa saker och sånt efter det men kanske hänt nåt mer med men det var det jag har läst I alls fall så svartsjuka är nog kanske en del av det verkar det som.
Citera
2025-09-28, 17:25
Medlem
Citat:

Ekonomiskt våld? Vad menas?
Citera
2025-09-28, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Worldofwcswed
Det påstås i en handling till domstolen att Klara efter ett tag när de separerat gått in på hans konto på insta och läst meddelanden han skrivit med några tjejer där och sen kontaktat dem och skrivit och varnat Kjells kompisar för de här tjejerna och "kollat upp dem" på nåt vis och börjat polisanmäla massa saker och sånt efter det men kanske hänt nåt mer med men det var det jag har läst I alls fall så svartsjuka är nog kanske en del av det verkar det som.

Hajar men jag tänkte just på det ”ekonomiska våldet” och om det framgick i handlingarna d v s om det var under förhållandet eller om bevisningen handlade om t ex husförsäljningen…då det känns som saker verkar explodera utifrån sett. Försvinner några miljoner som hon tycker att hon har rätt till kan man/Fru KD pressas till att begära enskild vårdnad för att ge igen om det inte finns andra sätt. Skulle det vara ett ekovåld som pågått under hela relationen är det ju/borde vara enkelt att bevisa.
Citera
2025-09-28, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Hajar men jag tänkte just på det ”ekonomiska våldet” och om det framgick i handlingarna d v s om det var under förhållandet eller om bevisningen handlade om t ex husförsäljningen…då det känns som saker verkar explodera utifrån sett. Försvinner några miljoner som hon tycker att hon har rätt till kan man/Fru KD pressas till att begära enskild vårdnad för att ge igen om det inte finns andra sätt. Skulle det vara ett ekovåld som pågått under hela relationen är det ju/borde vara enkelt att bevisa.

Det står ingenstans i det jag läst vad det ska vara om egentligen det står bara våld typ och hon verkar inte ha lämnat in några kontoutdrag eller några andra bilagor förutom en med annat men hon skriver på sin insta i somras att han betalade för lite för barnen och vill veta om hon kan kräva att hans jobb ska betala ut en del av hans lön till henne så kanske sånt hon menar. Har inte sett nåt i det jag fått från domstolen i alla fall om att det ska handla om några grejor med stora pengar eller nåt sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in