Citat:
Ursprungligen postat av
SeminCuk
Hejhej flashback!
Jag har börjat dejta en kille nu och han är jättegullig både att se på och jättegullig personlighet
Har dejtat innan och även varit i förhållanden men aldrig upplevt känslan med fjärilar i magen eller detdära pirret
Men med denna killen vill jag verkligen känna av den dära känslan av att man är jättekär och bara vill umgås men känns som jag inte uppnåt den någonsin faktiskt och försöker givetvis att tänka bort det och att inte tvinga fram det men lättare sagt än gjort
Känns som att alla andra alltid kan få den känslan efter några dejter och allt är bara perfekt och en dans på rosor ett tag iallafall tills den fasen går över
Men någon som har samma som jag och hur går man till väga? Vill ge det lite mera tid men inte för mycket tid för jag vill inte slösa hans tid
Blir så trött på mig själv då han egentligen är hur jävla bra som helst och inget hos han jag stör mig på eller tycker är ointressant och jag tycker han ser bra ut men ändå får jag inte den känslan som känns som man nästan måste ha för att det ska fungera jag tror ni fattar vad jag menar
Mvh
Nej fattar inte vad du menar alls. Du lever i en illusion om att verkligheten är som en Hollywood film med meetcute och true soulmate osv.
I verkligheten så byggs starka relationer upp under tid. Fjärilar i magen? Allvarligt hur gammal är du?