• 1
  • 2
2023-03-06, 10:56
Medlem
Nattjags avatar
Heh. Jag hade en kortare relation med en tjej en gång i tiden som inte var nöjd för att det inte var Disney och fjärilar. Det tog såklart slut, man kan inte bygga en framtid med någon som inte är åtminstone hyfsat nöjd.

Sådant händer i livet, och alla har rätt att jaga vad de nu tror de vill ha.

Själv letar jag inte fjärilar. De lever ändå aldrig någon längre tid. Nej, det avgörande är om jag hellre är med henne än ensam. Samt samma åt andra hållet. Det håller.
Citera
2023-03-06, 11:34
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Pirr i magen eller inte, om du väljer någon som du inte är riktigt förtjust i, så kommer du ångra det förr eller senare.
Citera
2023-03-06, 11:43
Medlem
Hur gammal är du?
Citera
2023-03-12, 11:35
Medlem
Du får nog bestämma vad det är du söker, egentligen. Kanske prioritera i önskelistan. Är det jakt på fjärilar i magen eller önskan att inleda en relation med någon vettig. Jaga fjärilar i magen är kul. De dör efter ett tag och så får man jaga nya fjärilar. Som dör de med. Som allt annat. Pirr och fladder är kul men dina relationer handlar i ärlighetens namn om din mage mer än nått annat. Lite elakt kan tyckas att lura in nån i det. Bete dig vänligt mot dina medälskare.

Min erfarenhet är att kärlek växer fram hos den som inte fladdrar i din mage. Mer lämpligt för den som vill slå sig till ro.
Senast redigerad av Fruttitutt 2023-03-12 kl. 11:37.
Citera
2023-03-13, 09:47
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag tror att pirret i magen kommer ts ifall du bara låter tiden gå. Tror inte att du ska oroa dig.

Jag kan erkänna att jag inte känner samma pirr i magen för min flickvän som jag gjorde inför min första förälskelse. Det betyder dock inte att jag inte tycker om min flickvän. Är svårt överlag att hitta någon tjej och därför är jag glad över att någon tjej ändå tycker om mig.

Vet själv att jag kommer ångra mig ifall jag skulle göra slut med flickvännen. Så kul är det inte att vara ensam så därför försöker jag att tänka vad alternativet hade varit utan henne.

Sen är det säkert skillnad på henne mentalt när hon är 28 år jämfört med de 25 år som hon fyller nu i sommar. Tror bara att hon blir bättre för det är en klar skillnad mot henne nu när hon snart är 25 år jämfört med när hon var 22 år och jag fick kontakt med henne.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in