2023-03-03, 19:15
Medlem
Matsu-sans avatar
Tung gala...mnga intressanta matcher.
Kommer bli kul att se Bo Nickal..
2023-03-03, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Tung gala...mnga intressanta matcher.
Kommer bli kul att se Bo Nickal..
Ja jag r faktiskt minst lika pepp p att se Bosse vs Picket som Jones vs Gane eller Valentina vs Grasso.

Om Bo Nickal gr ett ordentligt statement av Picket s blir det frmodligen rankad motstndare typ nr 15 i MW och sedan br det ivg uppt snabbt.

Ett mycket intressant tillskott till divisionen d det inte finns en enda brottare i MW idag av den kalibern och som dessutom har grappling och tryck i nvarna att backa upp det med.

En amerikansk version av Khamzat men med den lilla passusen att Bosse frmodligen har nnu bttre brottning.

Frvrigt s r han vldigt ppen fr ett mte med just Khamzat i MW.

Frvrigt s kan det g hur som helst i Jones vs Gane matchen men jag tippar vinst fr Jones ven om jag inte blir frvnad om Gane tar det.

Valentina borde inte ha ngra som helst problem med Grasso men om hon skulle f problem s lr hon vinna nd, har ytterst svrt att se Grasso som vinnare i den matchen.
2023-03-03, 20:44
Medlem
RollonHomies avatar
Jag har Viaplay men bara grundutbudet. r det ngon som vet om man kan betala fr att se en enstaka UFC-gala eller mste jag uppgradera helt?

Vill grna se galan med amerikanska kommentatorer, inte svenska.

P Viaplay str det en notic under reklam fr galan: "Du kan byta sprk p sndningen genom att trycka p talrutan nere i hgra hrnet".

Innebr det att man kan f amerikanska kommentatorer?
Senast redigerad av RollonHomie 2023-03-03 kl. 20:49.
2023-03-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag har Viaplay men bara grundutbudet. r det ngon som vet om man kan betala fr att se en enstaka UFC-gala eller mste jag uppgradera helt?

Vill grna se galan med amerikanska kommentatorer, inte svenska.

P Viaplay str det en notic under reklam fr galan: "Du kan byta sprk p sndningen genom att trycka p talrutan nere i hgra hrnet".

Innebr det att man kan f amerikanska kommentatorer?
Du mste uppgradera Viaplaypaketet till medium och ja du kan byta ver till de amerikanska kommentatorerna om du hellre vill lyssna p dem.
2023-03-03, 21:16
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Du mste uppgradera Viaplaypaketet till medium och ja du kan byta ver till de amerikanska kommentatorerna om du hellre vill lyssna p dem.
Kanon!

Tack fr svar!
2023-03-04, 15:19
Medlem
Gane vs Jones kommer antagligen bli en ganska trkig tillstllning, med mycket defensivt tnk. Gane vinner.
2023-03-04, 17:45
Medlem
XtraXs avatar
Stackars Alexa Grasso kommer bli totalt verkrd tko i frsta ronden. Hoppas Jones blir knockad ven om jag tror han kommer brotta sig till en vinst. Annars ser man mest fram emot Bo Nickals match.
2023-03-04, 18:53
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Altn
Gane vs Jones kommer antagligen bli en ganska trkig tillstllning, med mycket defensivt tnk. Gane vinner.

Var kan man se denna match? Jon "Bones" Jones var en gng i tiden det mest fruktade kampsport-monstret, med sina otcka bensparkar och ohyggliga armbgar. Han gjorde slarvsylta av Mauricio "Shugun" Rua och frvandlade Lyoto "The Dragon" Machida till en sck potatis, att slppa i golvet.
2023-03-04, 20:48
Medlem
Blir intressant om Gane kan stoppa Jones nedtagningar.
Annars r det easymoney fr Jones.
2023-03-05, 00:34
Medlem
Matsu-sans avatar
Snyggt Ricci!
Frst en Ippon och sen en klassisk armbar
2023-03-05, 01:10
Medlem
Chansar p att Jones vinner via gnp rond 3.
2023-03-05, 01:37
Medlem
Matsu-sans avatar
Gerry var nra att somna dr 🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in