2023-03-05, 02:41
Medlem
Medusa12s avatar
Vilken tid tror ni Jones-Gane kommer börja?
2023-03-05, 02:44
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medusa12
Finns en app som man kan ställa larm på för fightsen om du är intresserad.

Skulle chansa på kanske 06:45 annars.
2023-03-05, 02:52
Medlem
sneakydudes avatar
Vore ju en fröjd om Gane kan trycka till jbj ordentligt… Tycker för övrigt att den senare ser ut som en lönnfet lätt tungviktare mellan camps än en faktisk tungviktare. Hans fysik påminner mest om när han gick grapplingmatch mot Hendo där han vägde in på 238lbs, jämfört med 248 lbs mot Gane. Alltså mindre än 5 kg skillnad. Gissar att han inte kommer stå upp allt för länge, går väl på nedtagning eller står och gnuggar mot buren. Hamnar de på backen är det sannolikt kört, Gane hade stora bekymmer på backen mot Ngannou, som förvisso är fysiskt större och sannolikt starkare än jbj, men vars brottning är i det närmaste obefintlig. I och för sig var nog Gane inte särskilt väl förberedd på att brottas, men han saknade grundläggande teknik, minns att kommentatorerna nämnde detta vid flera tillfällen. Tippar jbj på domslut, men hoppas på Gane ktfo of the year
2023-03-05, 03:02
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:

06.00
2023-03-05, 03:06
Medlem
Medusa12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Finns en app som man kan ställa larm på för fightsen om du är intresserad.

Skulle chansa på kanske 06:45 annars.

Ja det vore något som jag skulle behöva, vad heter appen?
2023-03-05, 03:08
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ja det vore något som jag skulle behöva, vad heter appen?
https://play.google.com/store/apps/d...stclient&pli=1
2023-03-05, 03:16
Medlem
Knarkpojkens avatar
Såg Jones bilder.
Fan vilken mage han fått istället för ett rejält sexpack som jag trodde han skulle ha.

Gane är en fantastiskt fin atlet och vet hur man rör på sig och har en riktigt bra cardio och snabbhet.
Jones behöver vinna på brottningen kan jag tro, jag kan inte tänka mig att Jones är lika snabb längre i sin striking mera.
Vore en absolut mardröm för Dana ifall Gane lyckas ta bältet då han precis förlorade i en titelmatch emot N'Gannou och N'gannou är ju inte i UFC längre.

Börjar verkligen tröttna på detta med att det finns så många bra fighters utanför UFC som man vill se möta UFC-fighters men som kommer stanna i galor som One FC, Bellator, PFL och andra galor.

Finns verkligen fina divisioner i speciellt One FC och Bellator speciellt bland Bantamweights.
Dem bör göra som i fotbollen, låta ligorna vara just ligor men att man har någonting större än UFC-Guld dvs VM-Guld.

Sätt ihop dem 16 bästa från alla divisioner och låt dem slåss under en 1års period då man behöver vila och cuts kan bli jävligt jobbiga med.
Man kan ha 7 ifrån ufc och 3 ifrån bellator och ONE FC var. Resten av dem 3 slotsen ska gå till andra ligor där dem som har guld i dem ligorna möter varandra för platser i MMA-VM.

Man kan göra så feta jävla grejer med detta, ha det var 4e år och man kan ha feta matcher på sina kort där typ en typ rankad 7 möter en 8a i rankingen men den som vinner matchen vinner inte bara matchen utan en plats till MMA-VM.

Fan så tröttsamt det är egentligen, jag gillar Gane som fan men han ska fan inte ha en chans att vinna guld igen för han är på 1 winstreak.
Sen såg jag när massa HW's satt runt och pratade till publiken och Blaydes, Miocic, DC osv var där och Miocic sa att han ska ha nästa chans.. Varför ska han det? varför inte Pavlovich eller Blaydes?.. Vet att dem är bokade mot varandra men dem är aktiva och dem har vunnit på det senaste.
Dags för MMA att steppa upp lite, gör ett MMA-VM sporten visar bara sitt värde globalt ännu mera genom en sådan turnering.
2023-03-05, 03:16
Medlem
Våldtäcktsmissbrukande Jones kommer att förlora.
Omoralen hos Svarte Petter är otroligt stor.
2023-03-05, 03:17
Medlem
Knarkpojkens avatar
Kom igen Derek Brunson, vill se honom ligga på Plessis hela ronderna.
Vill ha den vinsten på mitt bet då Du Plessis var favorit.
2023-03-05, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Kom igen Derek Brunson, vill se honom ligga på Plessis hela ronderna.
Vill ha den vinsten på mitt bet då Du Plessis var favorit.
Omoraliskt av dig att betta på tråkbrottaren. Du kan inte mycket om sporten märker jag. suck!
2023-03-05, 03:31
Medlem
Medusa12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
https://play.google.com/store/apps/d...stclient&pli=1
Länken funkade inte, vad är namnet på appen?
2023-03-05, 03:34
Medlem
Cody har glaskäke men jag anser det omoraliskt att inte betta på honom. spelade 22000 på Cody som vinnare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in