2024-03-24, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greta.El.HAMAS
Finns det fler sätt än BTC att betala anonymt?
hört lite om paybis men ingen erfarenhet
Citera
2024-03-24, 20:14
Medlem
oskar_ericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iJoeel
Hur scammad har man egentligen blivit kan man ju tänka sig.

Fick tips av en kollega att köra på Monster, funkade perfekt för honom på hans mobil när vi var på jobbet och glodde på en SHL match.

Köpte skiten, 499kr för 3 månader, någorlunda lätt att följa instruktioner med betalning osv.

Men, när jag väl loggat in på både Mobil och Dator för att testa (en åt gången), så funkar inte majoriteten av de streams jag vill kolla på, samtliga kommer ej förbi buffringen.

Har följt deras instruktioner på hemsidan om hur man ska göra det med sin router osv, men ingenting som funkar.
Någon som har någon lösning?

Har du uppkoppling under 30mbs?
Citera
2024-03-24, 22:30
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper123
Du kör inte n1 och bredband2? Problem på den fronten atm
Exakt min kombo. N1+Bredband2. Vad menar du med problem på den fronten? Jag upplever lagg ibland men inte alltid nu mer men de har strulat nå djävulskt sista veckorna. Utveckla gärna
Citera
2024-03-24, 22:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Exakt min kombo. N1+Bredband2. Vad menar du med problem på den fronten? Jag upplever lagg ibland men inte alltid nu mer men de har strulat nå djävulskt sista veckorna. Utveckla gärna

Något mee att N1:s server är i Holland säger vissa. Om just det stämmer vet jag inte men polarn bytte till nxt och problemen försvann
Citera
2024-03-24, 22:37
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald

Testa med VPN.
Citera
2024-03-24, 22:40
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashx
Konstigt. Tittade på Växjö-Luleå och andra perioden började problemen. Kör med ettan som leverantör. Blir inte klok på varför vissa upplever problem och andra inte? Dålig routing? Har bekanta som också får problem vissa matcher, medans andra inte upplever lika mycket. Tror polaren kör på en leverantör med något "kung" i namn.

Nu kör jag med formuler box också, ska sägas.

Dessa problem kommer och går hos alla leverantörer. Ironiskt nog funkar min billiga kinalina (300kr/år) klockrent för att se livekanaler och livesport, men det är max 720p upplösning och inga logos eller EPG eller nåt. Och VOD är kasst. Därför har jag den som backup vid sidan av ettan.
Citera
2024-03-24, 22:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av iJoeel
Hur scammad har man egentligen blivit kan man ju tänka sig.

Fick tips av en kollega att köra på Monster, funkade perfekt för honom på hans mobil när vi var på jobbet och glodde på en SHL match.

Köpte skiten, 499kr för 3 månader, någorlunda lätt att följa instruktioner med betalning osv.

Men, när jag väl loggat in på både Mobil och Dator för att testa (en åt gången), så funkar inte majoriteten av de streams jag vill kolla på, samtliga kommer ej förbi buffringen.

Har följt deras instruktioner på hemsidan om hur man ska göra det med sin router osv, men ingenting som funkar.
Någon som har någon lösning?

Ibland säljer dem samma linor till flera personer, dom är cp (sorry).
Citera
2024-03-24, 22:43
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slashx
Konstigt. Tittade på Växjö-Luleå och andra perioden började problemen. Kör med ettan som leverantör. Blir inte klok på varför vissa upplever problem och andra inte? Dålig routing? Har bekanta som också får problem vissa matcher, medans andra inte upplever lika mycket. Tror polaren kör på en leverantör med något "kung" i namn.

Nu kör jag med formuler box också, ska sägas.
Skumt.
Jag kollade på exakt den matchen och hade för ovanlighetens skull inte ett lagg. Kör också med ettan, kollar med Tivimate från en xiaomi 4k box.
Citera
2024-03-25, 18:33
Medlem
Kopplat till att du vill ha utökat säkerhet?

I så fall monero, men kanske inte så många som erbjuder.

Citat:
Ursprungligen postat av Greta.El.HAMAS
Finns det fler sätt än BTC att betala anonymt?
Citera
2024-03-26, 11:56
Medlem
diseuses avatar
Trailer för Jana – Märkta för livet, en kommande serie baserad på Emelie Schepps böcker:

https://youtu.be/FPEB3XSZaL8
Citera
2024-03-26, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipper123
Något mee att N1:s server är i Holland säger vissa. Om just det stämmer vet jag inte men polarn bytte till nxt och problemen försvann

Det är att servarna inte pallar på kvällarna när alla är inne. Det är så enkelt.

Leverantörer och återförsäljare vägrar erkänna det för de innebär merkostnad osv.
Citera
2024-03-26, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobboKyl
Det är att servarna inte pallar på kvällarna när alla är inne. Det är så enkelt.

Leverantörer och återförsäljare vägrar erkänna det för de innebär merkostnad osv.

Jag använder bägge dessa och märker ingen skillnad mellan dessa på kvällarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in