Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Vad tycker du om att programmet sänds på SVT?
Dekadent bögpropaganda - stäng ner public service för i hel***e!
50,10%
239 röster
Kör på! Bra för samhällsutvecklingen. Ta alla mina skattepengar!
31,45%
150 röster
Varken bu eller bä, likgiltig inför programmet.
18,45%
88 röster
2023-02-28, 14:54
  #13
Medlem
vonDys avatar
Seså bajn,nu ska vi vaja snälla och Politiskt Kojjekta,föj det finns inget jätt ellej fel häj.

Allt är fint och värdefullt!En sagostund med farbror Gun berikar. Och om någon som är en han,men inte vill vara en hon,så behöver den heller inte vara en hen.Den kan vara en enhörning eller en bajskorv eller vad än den vill. Allt är lika fint.

Och bejikande 🙃
Citera
2023-02-28, 19:36
  #14
Medlem
AlfredosOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Löjlig trall-vänlig normie-pop - Check
Melodifestivalig sockervadds--aura - Check
Sexuell subversion (vänder sig oftast mot barn... lätta offer) - Check
Svarade du rätt person? Jag vet inte hur jag ska tolka ditt inlägg isåfall. Omformulera gärna.
Citera
2023-03-04, 21:32
  #15
Medlem
Fy fan detta kom.nu efter mellan när.jag zappade över. Vilket jävla skräp... Fy fan i helvete är mållös...
Citera
2023-03-04, 21:34
  #16
Medlem
Barnvänligt?
Citera
2023-03-04, 21:37
  #17
Medlem
Fyfan vad vidriga dom är.
Citera
2023-03-04, 21:56
  #18
Medlem
peterZiipens avatar
"...stora utmaningar, det vet alla som har dejtat Christer Lindarw". Bättre manuskript än Mello iaf, det får man ge dem.
Citera
2023-03-04, 22:01
  #19
Medlem
Roffedyngiss avatar
Tvingade mig själv att se några minuter...

Usch, man ser verkligen hur den psykiska ohälsan lyser igenom... Dom kan skrika "amazing" hur mycket dom vill, man ser på ögonen att dessa killar inte mår bra. Droger, övergrepp, autism och depressioner.
Citera
2023-03-04, 22:11
  #20
Medlem
Zaedrewss avatar
Detta var uselt. Men lika säkert som det var uselt kommer recensionerna imorgon vara lysande.
Citera
2023-03-04, 22:13
  #21
Medlem
Osmakligt och äckligt av vad SVT proklamerat genom påtvingad visning som reklam. After Dark var i jämförelse åtminstone smakfullt och proper bra show.
Citera
2023-03-04, 22:47
  #22
Medlem
Gefjons avatar
Fy fan!

Ska detta finansieras av statstelevisionen.

Hela mello är ju ett spektakel utan dess like, men detta tar priset.
Citera
2023-03-04, 22:58
  #23
Medlem
Marimus avatar
Jag är så glad och stolt över att se att detta har kommit till Sverige!
Våra dragqueens var över min förväntan och det ska bli spännande att följa denna resan också!

Sett på drag race sedan 2012.

Helt sjukt att höra att våra egna har liknande, om inte värre upplevelser än många andra livshistorier som jag tagit del av efter åren. För mig visar det hur mycket detta kommer betyda för framtiden.
Citera
2023-03-04, 23:24
  #24
Medlem
Rookie81s avatar
Ren chansning...en oproportionerligt stor andel av deltagarna är sexförbrytare och barn är inblandade. Skulle vara överlycklig om raka motsatsen var sanning men jag håller mina barn på jävligt långt avstånd! Kalla mig vad fan du vill men min radar litar jag mer på än SVT😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback