Citat:
Klart du vet, hjärtat.Varför tror du inte på det jag skriver? Iof. bryr jag mig inte om vad du tror, jag vet ju hur det förhåller sig.
Första gången jag hörde om detta var när min mor berättade något om Mats och Linda och att det först hade lämnats in en anmälan mot Mats av säkerhetschefen. Men att Linda dementerade att brott begåtts mot henne. Sedan var det den där jäv-situationen på detta. Och så vidare För min del lät det som en dokusåpa... Och jag tappade intresset direkt och undvek att läsa allt om detta, så fort jag såg Linda eller Mats på bild. Jag är mer intresserad av deras arbeten inom NOA än om deras privata förehavanden. Så har det sett ut för min del. Till jag hörde om Mats tragiska död. Då började jag sätta mig in i saken och märkte att detta är ett karaktärsmord av denna Mats. Det är helt horribelt. Och jag önskar verkligen att jag hade satt mig in i detta så fort min mor pratade om det hela. Jag lider verkligen med Mats och hans anhöriga.
Dock har detta varken med feminism eller #Metoo att göra.
En fråga: brydde du dig om Mats medans han levde? Var du engagerad i detta medans han levde?
Första gången jag hörde om detta var när min mor berättade något om Mats och Linda och att det först hade lämnats in en anmälan mot Mats av säkerhetschefen. Men att Linda dementerade att brott begåtts mot henne. Sedan var det den där jäv-situationen på detta. Och så vidare För min del lät det som en dokusåpa... Och jag tappade intresset direkt och undvek att läsa allt om detta, så fort jag såg Linda eller Mats på bild. Jag är mer intresserad av deras arbeten inom NOA än om deras privata förehavanden. Så har det sett ut för min del. Till jag hörde om Mats tragiska död. Då började jag sätta mig in i saken och märkte att detta är ett karaktärsmord av denna Mats. Det är helt horribelt. Och jag önskar verkligen att jag hade satt mig in i detta så fort min mor pratade om det hela. Jag lider verkligen med Mats och hans anhöriga.
Dock har detta varken med feminism eller #Metoo att göra.
En fråga: brydde du dig om Mats medans han levde? Var du engagerad i detta medans han levde?
Precis som du VET att detta inte har något med feminism eller metoo att göra.
Att hon dementerade beskyllningarna hon delade med sig till Ari Stenman var för att inte själv komma i kläm med en osammanhängande historia.
Hon visste att om hon fortsatte kasta skit mot Mats, skulle hon få sanningen emot sig i media från andra hållet och därför stannade den delen av hanteringen vid Stenman.
Men så klev vildvittrorna in och krävde hans bollar på ett fat och därför håller vi på om detta fortfarande, över ett år efter det som hände då.
Handhjärta för dina sympatier, men du övertygar ingen alls.
Jag har offentligt varit emot hanteringen ända sen den borde tagit slut vid Ari Stenman, men Public Service och våra genomvidriga kvällstidningar som också är beroende av statliga medel lät aldrig ärendet falla i glömska.
Hade det varit S, hade de tillsatt en snabbutredning, som på en pisskvart utrett och stängt ärendet.
Som de gjorde med Transportskandalen, Ann Marie Begler, Soffan och Vårbynätverket och dess koppling med S i Botkyrka.
Eller hur Eliasson och andra wokefeminister kan snurra runt som vålnader från ett toppjobb till nästa och vara en fullständig katastrof överallt han hamnar.
Och låt mig inte ens börja på Strandhäll och de andra hucklefeministerna.
Senast redigerad av Pansarvecket 2023-02-25 kl. 19:46.
Senast redigerad av Pansarvecket 2023-02-25 kl. 19:46.