Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-14, 21:00
Medlem
DoktorNos avatar
Det var ett jävla grinande i Gränslandet idag. Måste vara den mest tårfyllda säsongen av Robinson hittills?

Annars hoppas jag att Millan tar sig tillbaka till Robinson. Hellre hon än vidriga Amanda/Erik. Millan verkar faktiskt rätt vettig och av nån underlig anledning blir jag att tänka på Erica Johansson när jag ser henne i synkarna, det är nåt med munnen och ögonen de har gemensamt.
2023-05-14, 21:03
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-

Håller med, hade det varit vanliga livet så hade hon flugit genom glasruta med huvudet först.
2023-05-14, 21:08
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-

Pernilla är inget hot så onödigt att rösta ut henne. Man röstar ju ut de man inte vill möta i en final.

Om de är smarta ryker Oskar nästa vecka.
2023-05-14, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Vad jag sett då är det Bögen och Carro som driver deta. Carro vet att hon ligger risigt till att duellera.. De borde ändra så att alla som röstast ut får välja mellan hämnd eller att duellera. Då sitter ingen säkert...... och det rör om i grytan 👹

En mycket bra idé att en själv ska kunna välja!
2023-05-14, 21:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Varför skulle det komma en tom båt, är den tom så kommer den ju inte alls
2023-05-14, 21:20
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Varför skulle det komma en tom båt, är den tom så kommer den ju inte alls
Menar du Gränslandet? De skulle ju faktiskt kunna skicka en tom båt bara för att hämta upp Dennis d.y.
2023-05-14, 21:28
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Menar du Gränslandet? De skulle ju faktiskt kunna skicka en tom båt bara för att hämta upp Dennis d.y.
Nej, kommer det inte en båt, så får dom väl stanna en vecka till på gränslandet (det är ett val att åka till gränslandet eller tacka nej) har jag uppfattat det, eller är jag sinnessjuk?
2023-05-14, 21:33
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nej, kommer det inte en båt, så får dom väl stanna en vecka till på gränslandet (det är ett val att åka till gränslandet eller tacka nej) har jag uppfattat det, eller är jag sinnessjuk?
Hittills när det kommit en båt har den levererat en ny deltagare och hämtat upp en annan. Men nån gång skickar de naturligtvis dit en tom båt och hämtar en eller alla kvarvarande.
2023-05-14, 21:36
Medlem
DoktorNos avatar
Och nu ska fanskapet sjunga också. Rösta ut den jäveln omgående!
2023-05-14, 21:41
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Fusk var det där?
Pernilla landade i vattnet före Oscars huvudplask, alltså vart det inte alls oavgjort

Eller är det förste lag där båda landat i vattnet? (nej jag orkar inte lyssna på reglerna när Anders berättar)
2023-05-14, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hon är trög på grund av otymplighet.

Hon var trög för att vattenskallen förstörde hennes balans.
Inte lätt att vara skapt som en bowlingkägla efter alla nätter med Jolt-Cola där hon försummat alla runtikring för att skaffa sig låtsas-vänner på internet genom att lägga sig i matcherna.

Nä fyfan. Tror jag måste damma av PC'n och CS och ladda AWPn för att ge Elin vad hon verkligen behöver.
Ett skott rakt i råttan.
2023-05-14, 21:56
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Och nu ska fanskapet sjunga också. Rösta ut den jäveln omgående!
Gud hör bön.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in