Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-12, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Är du lite dum i huvudet? Ska jag behöva googla upp det för dig?
Här kommer en länk, ditt dumhuvud
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Gamba
Gamba, även kallad viol

Killen som spelade under middagen gjorde det med en fiol, inte en gamba.
2023-05-12, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomah89
La sig Elin verkligen?
Marcus är tokig, därför produktionen försöker få ut sektledaren.

En sektledare utan sekt isåfall. Ja, han är skum, men han är ju den absolut mest värdiga vinnaren iallafall.

Ja, Elin lade sig. Man vet om man har gjort sitt bästa. Att ens tänka tanken att lägga sig säger en del om den kvinnan. Hon är den första jag vill få ut nu. Sedan Blocket och efter det Dennis.

Tror Dennis vinner faktiskt. Men vilken tönt han är. Det enda han gör är att snacka skit om Blocket i synken men han är för feg för att säga något till henne. Sedan simpar han för småbrudarna i hopp om att kunna få med sig någon till sitt runkbås. Usch, vad vidrig han är.
2023-05-12, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
En sektledare utan sekt isåfall. Ja, han är skum, men han är ju den absolut mest värdiga vinnaren iallafall.

Ja, Elin lade sig. Man vet om man har gjort sitt bästa. Att ens tänka tanken att lägga sig säger en del om den kvinnan. Hon är den första jag vill få ut nu. Sedan Blocket och efter det Dennis.

Tror Dennis vinner faktiskt. Men vilken tönt han är. Det enda han gör är att snacka skit om Blocket i synken men han är för feg för att säga något till henne. Sedan simpar han för småbrudarna i hopp om att kunna få med sig någon till sitt runkbås. Usch, vad vidrig han är.

Köper dina 3 på tur men tror inte Dennis vinner. Elin måste ha psykiska problem och Dennis är nog mest blockad på sociala medier när han sitter och skriver till småtjejer på fyllan.
2023-05-12, 07:02
Medlem
thrasherradios avatar
Jag tror att Marcus åker ut på söndag, vinner sedan Gränslandet och kommer in i finalveckan där han sopar mattan med de kvarvarande två från tjejpakten.

Chansen att vinnaren av Gränslandet sedan vinner Robinson är ju väldigt stor, man kan se redan nu hur de starkaste spelarna hänger kvar i Gränslandet. Mycket mindre socialt att ta hänsyn till och all fokus på tävlingarna.
2023-05-12, 07:05
Medlem
Jonipoons avatar
Pernilla åker inte på söndag, utan det kommer såklart att bli Marcus. Trots att tjejpakten hellre vill ha ut Pernilla så kommer de inte att ändra sin plan. Pernilla åker istället veckan efter.
2023-05-12, 08:04
Medlem
Jag tror elin kommer ge sin immunitet till marcus pga skuldkänslor att hon ej gjorde sitt bästa
2023-05-12, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag tror elin kommer ge sin immunitet till marcus pga skuldkänslor att hon ej gjorde sitt bästa
Aldrig. Hon skulle göra allt för att komma så långt som möjligt.
2023-05-12, 08:14
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof

Jag kände att det var för skumt i syncarna huruvida hon la sig eller inte. Helt klart att produktionen bad om kommentarer från båda om saken. Lägger man sig så vet man om det. Hon ville inte ljuga så istället för att säga nej så sa hon att hon inte visste själv riktigt.

Nej jag lutar åt att det är en ickehändelse helt skapad av produktionen. Det var inte läggmatch och båda vet det.

Hon ger inte bort sin immunitet.
2023-05-12, 08:36
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Antagligen blir det Marcus men hoppas på att det blir Pernilla som ryker i örådet för det skulle bli så mycket bättre TV av om hon kommer till Gränslandet än om Marcus och Amanda och Erik bara sitter och tycker om varandra.
2023-05-12, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Fan pratar du om din störda kärring.

Handlar inte om att kalla någon för "en äcklig bög". När Marcus pratade med Carro i början hade han benämnt Chris som "han som är lite så här" och gjorde en bögig handrörelse när han inte visste hans namn och detta anser Elin och Carro vara helt fel och något som Marcus måste lära bort sig om han ska passa in i Sverige.

Marcus handling skedde utan någon som helst illvilja, precis som när Peter kallade Christina för negress(något han trodde var en fin beskrivning av svarta kvinnor).

Dessa saker anses i den sjuka moderna västvärlden som mycket hemskare än att faktiskt vara elak mot folk och vilja dem illa.

Ofta är det personer som försöker signalera ut att de är "goda" som är de absolut hemskaste människorna.
Hur vet du att han inte hade illvilja? Med tanke på att han verkar vara jävligt kristen så gillar han nog inte bögar alls.
2023-05-12, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomah89
La sig Elin verkligen?
Marcus är tokig, därför produktionen försöker få ut sektledaren.

Hon var väldigt trög, Marcus fick lyfta henne över hindret. Elin undrar även själv om hon verkligen gjorde sitt bästa. Hon kanske inte gjorde det, men vågar inte riktigt stå för det.
2023-05-12, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Hon var väldigt trög, Marcus fick lyfta henne över hindret. Elin undrar även själv om hon verkligen gjorde sitt bästa. Hon kanske inte gjorde det, men vågar inte riktigt stå för det.

Hon är trög på grund av otymplighet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in