Citat:
Ursprungligen postat av
Naghini
Okej, vi fattar, du gillar Amanda och visst det får du gör hur mycket du vill.
Tack. På samma sätt får du gilla äckligt falska människor hur mycket du vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Naghini
Dock så har hon fortfarande ett gigantiskt ego och hon är både självupptagen och högfärdig.
Din åsikt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Naghini
Man kan ha bra självförtroende utan att känna att man måste skryta upp sig själv och påpeka hur mycket bättre man är än alla andra i tid och otid
Det kan man absolut. Det är ingen av Amanda eller Erik som har gjort det heller, rena fantasier från din sida. Ge mig exempel; avsnitt/tid/minut när de säger allt detta. Jag har sett alla avsnitt och det finns ej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Naghini
Det känns också lite skevt att du på fullaste allvar anser att det är alla andra det är fel på då vi ändå snackar om 20 personer som det alltså skulle vara fel på, medan Amanda skulle vara bättre än alla dess.
Det är alla andra det är fel på. Påstår du att majoriteten alltid har rätt?
Sen räcker det att se vilka det är som är emot henne och hur dessa människor fungerar. De är antingen avundsjuka, svartsjuka, jag-svaga, osäkra, hotade eller allting kombinerat. Värsta sortens människor. Som sagt, när såna människor ogillar en ska man ta det som en komplimang och rakryggat lämna tillställningen. Inte be om ursäkt, inte anpassa sig utan bara låta dem förgås i sin egen otillräcklighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Naghini
Du verkar dock ha missat att det finns flera andra deltagare som är starka både psykiskt och fysiskt och att även Amanda snackat skit både om Christina i början och sedan om tjejpakten.
Amanda är varken bättre eller sämre än någon annan, utan alla där är av samma skrot och korn.
Amanda är starkast av tjejerna fysiskt och psykiskt, det är ingen konkurrens.
De starka killarna som är kvar har alla lite svaga tendenser mentalt. Marcus är den som jag sett som starkast mentalt men jag gillade inte att han bad om ursäkt för sin vinst över Dennis.
Sen har inte Amanda alls snackat skit som övriga. Från början var de två olika grupperingar i lag syd. Amanda & co var de som presterade medan tjejpakten med Chris var de som latade sig. Amanda och Dennis ville att Christina skulle röstas ut eftersom hon prioriterade att hålla på med sina naglar istället för att hjälpa till. Är det att snacka skit?
Sen är det även Chris och tjejpakten som kallat Amanda för falsk bitch, fitta osv. Chris är den som sagt det i bild men man fattar ju hur snacket gått ibland dem. Så nej, det är stora skillnader på folk och folk här.
Citat:
Ursprungligen postat av
mendokse
Finns ingen tjej som är i närheten av Amanda fysiskt och psykiskt.
Kolla bara hur bra hon skötte snacket med gruppen efter tävlingen när de anklagade henne för en massa saker. Hade någon annan tjej klarat det?
Hon skötte det hela väldigt snyggt. Hon skulle inte ha kramat Chris och Dennis däremot... hade hellre sett att hon bara gått rakryggad därifrån.
Hennes överlägsenhet gjorde även att de mådde sämre i sitt förfall. När hon reagerade med klass och stil så kom de helt av sig, eftersom skillnaden dem emellan är så uppenbar. De blev påminda att alla inte befinner sig på deras låga nivå.