Citat:
Ursprungligen postat av
Lambdasound3.0
Skulle tro att två av Robinsondeltagarna är bland de som kommenterar mest i den här tråden, och det är för att de försöker efterhandskonstruera och skönmåla sina namn. Och dessa två är med säkerhet Amanda "fake it till you make it" och Erik "The Puppy"
Robinson har i snitt 550 000 tittare per avsnitt medans det är runt 50 - 200 personer som läser tråden.. Varför skulle man bry sig om vad 200 (max) Flashbackare när det är mer än en halv miljon som ser programmet?
Det är efterblivna diagnosmiffon som har svårt att greppa vad som sker i en enkel dokusåpa som hänger här.
Och jag kan tänka mig att 99% av alla inaktiva läsare bara är här och kollar vad mifforn har för sig i rent underhållningssyfte. Det här är som en dokusåpa isig, lite som en annan del av köping fast det här är en annan del av samhället istället.
Jag tror deltagarna har koll på tittarsiffror för programmet de är med i, och därför tror jag inte de slösar sin tid med att försöka vända några stycken här.
Men det har säker hänt att nån deltagare har gått in för att lästa i nyfikenhet och börjat försvara sig efter ha läst vad "folk" tycker, men jag tror inte att det är så vanligt.
Och isåfall är de själva miffon och då är det faktiskt just Amanda och Erik som skulle kunna vara här.