• 1
  • 2
2023-02-21, 19:36
Bannlyst
Slår på min Apple TV/IP TV och knapprar in CMore Hockey och vill avnjuta min gamla hemstad mot FBK. Samt försöka få nån form av j-a revansch från fiaskot i finalen ifjol där Omark inte gjorde ett skit i finalserien.

Blir shockad, domarna ser ut som att dom skall ut på Pride och alla verkar bara vilja suga penis.

Är vi nu formellt världens mest mjäkiga och mest homosexuella land?
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2023-02-21 kl. 19:40.
Citera
2023-02-21, 19:37
Medlem
TheJackets avatar
Välkommen till verkligheten. Allt är bög
Citera
2023-02-21, 19:39
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Slår på min Apple TV/IP TV och knapprar in CMore Hockey och vill avnjuta min gamla hemstad mot FBK.

Blir shockad, domarna ser ut som att dom skall ut på Pride och alla verkar bara vilja suga penis.

Apple TV... Fan va bögigt
Citera
2023-02-21, 19:41
Avstängd
Dimpens avatar
Citat:
Slår på min Apple TV/IP TV och knapprar in CMore Hockey och vill avnjuta min gamla hemstad mot FBK. Samt försöka få nån form av j-a revansch från fiaskot i finalen ifjol där Omark inte gjorde ett skit i finalserien.

Så är det när du väljer Apple
Citera
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Välkommen till verkligheten. Allt är bög

Nej. Det ska dö.

Den här världens åsikter ska dö av sanning tillsammans med alla som delar dem. Bög är inte verkligheten.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Apple TV... Fan va bögigt

Håller med, dock krävde IP TV det vid anslutningen.
Citera
2023-02-21, 19:43
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Håller med, dock krävde IP TV det vid anslutningen.

Förstår, bara att beklaga. Hockey har väl iofs alltid varit bögigt med en massa svettiga karla-karlar som smörjer in varann med dubbeldusch i omklädningsrummet.

Chockad stavas med C, förresten.
Citera
2023-02-21, 19:45
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Nej. Det ska dö.

Den här världens åsikter ska dö av sanning tillsammans med alla som delar dem. Bög är inte verkligheten.

Jo. Det är verkligheten. Snart får man inte tacklas, precis som i tjejligan.
Citera
2023-02-21, 19:51
Medlem
Citat:

Blir så när allt är beroende av statligt bidrag.
Citera
2023-02-21, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Förstår, bara att beklaga. Hockey har väl iofs alltid varit bögigt med en massa svettiga karla-karlar som smörjer in varann med dubbeldusch i omklädningsrummet.

Chockad stavas med C, förresten.

Handlar ju inte enbart om hockey, men just nu SHL och NHL som nog tillsammans med numera (minst sagt) avsomnade KHL ligger ju så långt ifrån vänsterliberal Washington DC propaganda det bara finns, både bland fans, spelare och sponsorer.

Ändå går dom fkn in och kidnappar min hockey som jag följt i 35 år, sen jag var 5 år gammal.

Dom är värre än kommunister. Dom är värre än Nazister.
Citera
2023-02-21, 19:56
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:

Vad jag mest undrar över, vad ska Woke/HBTQ göra nu när dom har ”vält sista bastionen”?
Finns inget mer att välta, Woke/HBTQ har själva utrotat sitt eget existensberättigande.

Woke/HBTQ har slutligen överlevt sig själva….
Citera
2023-02-21, 19:58
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Handlar ju inte enbart om hockey, men just nu SHL och NHL som nog tillsammans med numera (minst sagt) avsomnade KHL ligger ju så långt ifrån vänsterliberal Washington DC propaganda det bara finns, både bland fans, spelare och sponsorer.

Ändå går dom fkn in och kidnappar min hockey som jag följt i 35 år, sen jag var 5 år gammal.

Dom är värre än kommunister. Dom är värre än Nazister.

Jag som inte följer hockey (eller sport öht) blir ju lite nyfiken på hur du menar när du säger att domarna vill suga penis på pride? Har du bilder?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in