2023-02-21, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Vad jag mest undrar över, vad ska Woke/HBTQ göra nu när dom har ”vält sista bastionen”?
Finns inget mer att välta, Woke/HBTQ har själva utrotat sitt eget existensberättigande.

Woke/HBTQ har slutligen överlevt sig själva….

Nu skall alla finska/canadensiska importspelare börja ha stora svarta fakepenisar som etniskt svenska SHL spelare skall suga och ta i rumpen.

Annars kommer SHL's styrelse/direktion bli kränkta och kommer köra cancel på alla som ej följer det.
Citera
2023-02-21, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vallpojken
Jag som inte följer hockey (eller sport öht) blir ju lite nyfiken på hur du menar när du säger att domarna vill suga penis på pride? Har du bilder?

Handlar i grund och botten att klippa ner sund manlig aggression och byta ut den mot vänsterliberal smörja

Tur att dettta skit inte lyckas slå rot i NHL och NFL, alltför värde konservativa ägare där, samt värdekonservativ publik.
Citera
2023-02-21, 20:08
Medlem
TheGretaResets avatar
Kan nån länka en bild på hur en bögdommare se ut? jag ser inte på hockey.
Citera
2023-02-21, 20:22
Bannlyst
Citat:
Jag som inte följer hockey (eller sport öht) blir ju lite nyfiken på hur du menar när du säger att domarna vill suga penis på pride? Har du bilder?

https://ibb.co/FD1L24d
Citera
2023-02-21, 20:24
Citat:
Förstår, bara att beklaga. Hockey har väl iofs alltid varit bögigt med en massa svettiga karla-karlar som smörjer in varann med dubbeldusch i omklädningsrummet.

Chockad stavas med C, förresten.

Det är välkänt att de kör in klubborna i röven på nya spelare också. Det blir inte bögigare än så.
Citera
2023-02-21, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand

Herre jävlar!

Oavsett HBTQP eller inte, de där färgerna på en domare, som det är meningen ska vara någon som folk ska lyssna på och visa respekt för...

Fy fan vilken jävla clown-show. Aldrig i helvete att jag hade betalat för något sådant.
Citera
2023-02-21, 20:28
Medlem
vallpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand

äh, du överreagerar
Citera
2023-02-21, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Vad jag mest undrar över, vad ska Woke/HBTQ göra nu när dom har ”vält sista bastionen”?
Finns inget mer att välta, Woke/HBTQ har själva utrotat sitt eget existensberättigande.

Woke/HBTQ har slutligen överlevt sig själva….

Detta är kulturkrig slash proxykrig som vänsterliberaler som Centern/S och MP kör mot regeringen.

Att kunna tvinga på Alpha dudes i SHL en gay uniform, samt tvinga dom till tystnad och lydnad av HBTQ/L.

Ren maffia.
Citera
2023-02-21, 20:53
Medlem
lyxelitistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jo. Det är verkligheten. Snart får man inte tacklas, precis som i tjejligan.

Nej. Jag har sett verkligen och den är perfekt. Bögar bara förstör och kommer försvinna så bara verkligheten finns kvar. Det är lag.
Citera
2023-02-21, 20:54
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyxelitisten
Nej. Jag har sett verkligen och den är perfekt. Bögar bara förstör och kommer försvinna så bara verkligheten finns kvar. Det är lag.

Nej. Du kommer att acceptera flyktingars penisar i ditt rektum snart nog. Du kommer att bli fängslad om du vägrar .
Citera
2023-02-21, 21:16
Bannlyst
Är det nån som kommer ha koll om GAY shit skall fortsätta i SHL

Är detta ett grundkrav nuförtiden för att ens få ställa upp med ett SHL lag.

Kommer HBTQ maffian att kräva att minst 2 pers i varje femma skall vara alternativt:

-gay
-trans
-homo
-bi.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2023-02-21 kl. 21:18.
Citera
2023-02-21, 21:21
Medlem
kl4sseKocks avatar
Skrämmande trodde vi hade kommit förbi denna milstolpe och propagera om sånt här skit,men det tar tydligen aldrig slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in