Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-13, 19:13
Medlem
Bara jag som reagera på att Pannan !!

Hyllar Tristan som hon vackert har sett till inte får träffa clownen till pappa sjukt inlägg o skriver som att dem är så delaktiga i hans liv som scout och är med och har stått i kö i 1 års tid

Väldigt manipulativ kvinna och ynkrygg till man har hon.
Citera
2025-10-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetalltisverige
Bara jag som reagera på att Pannan !!

Hyllar Tristan som hon vackert har sett till inte får träffa clownen till pappa sjukt inlägg o skriver som att dem är så delaktiga i hans liv som scout och är med och har stått i kö i 1 års tid

Väldigt manipulativ kvinna och ynkrygg till man har hon.
Det är hennes son och inte hans T. Förvirrande men så är det. Båda heter samma.
Citera
2025-10-16, 00:18
Medlem
Jag verkar vara den enda som tolkade det som att P beskrev sorgen av till Ilses bortgång. Och att Babydoll kommenterade för hon också förlorat ett barn. Patricia har varit på botten pga sorgen och Babydoll önskar också att få ”lämna botten”.

Men så olika man tolkar saker och ting 😇
Citera
2025-10-16, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlekingeegnikelB
Jag verkar vara den enda som tolkade det som att P beskrev sorgen av till Ilses bortgång. Och att Babydoll kommenterade för hon också förlorat ett barn. Patricia har varit på botten pga sorgen och Babydoll önskar också att få ”lämna botten”.

Men så olika man tolkar saker och ting 😇
Nej du var inte den enda. Jag tolkade det också som att det var sorgen över Ilse
Citera
2025-10-17, 18:40
Medlem
Hahahahaha hennes frågelåda ”har du tänkt på att bli terapeut?” Dör!
Citera
2025-10-17, 19:01
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Nej du var inte den enda. Jag tolkade det också som att det var sorgen över Ilse
Jag var för snabb och gå in och läsa här och såg bara "är det uttalat att de ska separera?" och läste inte mer. Sen såg jag Ps inlägg och det kunde lika väl handla om en separaration ihop med psykisk ohälsa. Så det var slarv.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-10-17 kl. 19:03.
Citera
2025-10-17, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret

Hahaha stackars Pannans kunder. Pannan klarar inte av att inte stå i centrum så hon skulle få varje session att handla om sig själv 😂
Citera
2025-10-18, 02:00
Medlem
Varför alla dessa bröstbilder helt plötsligt?Frågestund: Jag hatar julen. Jag har cellförändringar - nämen vi dammar fram lite bilder av en sjuk prematur och ett jättestort bröst i svaren. Rimmar illa i mina öron då hon hävdar att det bland det bästa hon gjort är att ta ut implantaten. Hon vill att någon ska se detta....
Citera
2025-10-18, 21:38
Medlem
Och så är pannan på galej och pappan är barnvakt igen 😁
Citera
2025-10-19, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Och så är pannan på galej och pappan är barnvakt igen 😁

Ja såklart, hon måste ju få uuunnnnaaaa sig. Dock har jag för mig att hon faktiskt sagt någon gång att hon inte åker iväg på egentid när det är hennes barnvecka.
Citera
2025-10-19, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret

Ja, alltså jag trodde jag skulle trilla av stolen så mycket jag började skratta!

Skulle hon inte nyligen tillbaka till studierna för att bli sjuksköterska för prematurer? Går studierna bra?
Citera
2025-10-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Ja såklart, hon måste ju få uuunnnnaaaa sig. Dock har jag för mig att hon faktiskt sagt någon gång att hon inte åker iväg på egentid när det är hennes barnvecka.

Dom gör för fasiken inte annat än "unnar sig" till höger och vänster. 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in