2025-10-11, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Alltså den där jävla julstjärnan var så jäkla ful och dåligt gjord.

Den var helt fantastisk 😀
Särskilt i och med att Hallerheim är utbildad snickare. Jag önskar verkligen att de släpar fram spektaklet även detta år, så alla som går förbi får ett leende på läpparna.
Citera
2025-10-12, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hallerheim slirade ordentligt med sanningen där- anledningen till att han slutade som försäkringsrådgivare/kontor var pga att han lånade stora summor från sin arbetsgivare som han sedan spelade upp, han fick sparken även därifrån.

Hans snickerikunskaper har vi alla sett, tex den fantastiska julstjärnan som hela denna tråd skrattade åt i månader.

Men men, Pannan har han nu i kort koppel och han får numera inte ens ha hand om sin egna ekonomi, allt för att han inte ska spela upp alla sina pengar, igen.

Vi ska heller inte glömma att 🤡 blev sjukskriven då han inte kan utföra arbete som snickare pga nacken.
Mycket märkligt att då söka jobb som man vet att man inte kan utföra.
Citera
2025-10-12, 12:48
Medlem
Undra till vem man swishar för jag antar att det inte är poppis med insättningar på kontot när man är hos fogden? Eller det kanske inte gör nåt. Nån som vet?
Citera
2025-10-12, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Undra till vem man swishar för jag antar att det inte är poppis med insättningar på kontot när man är hos fogden? Eller det kanske inte gör nåt. Nån som vet?
Man swishar henne. Men hon har ju inte skuldsanering.
Citera
2025-10-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebrafinken
Vi ska heller inte glömma att 🤡 blev sjukskriven då han inte kan utföra arbete som snickare pga nacken.

Tror inte nackproblemen existerar överhuvudtaget.
Citera
2025-10-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Tror inte nackproblemen existerar överhuvudtaget.

Nej det gör inte jag heller, men det är ju onekligen lite lustigt att han söker jobb som han själv påstår att han inte klarar av. Och tack vare att han skrivit det själv (och denna tråd såklart), så har han liksom gjort sig oanställningsbar som snickare.

Dom är båda två fruktansvärt bra på att hålla sig mil ifrån sanningen.
Citera
Igår, 00:05
Medlem
Citat:
Nej det gör inte jag heller, men det är ju onekligen lite lustigt att han söker jobb som han själv påstår att han inte klarar av. Och tack vare att han skrivit det själv (och denna tråd såklart), så har han liksom gjort sig oanställningsbar som snickare.

Jag hoppas faktiskt att han får ett riktigt välbetalt arbete som gör att KF kan börja en löneutmätning samt att han börjar betala underhåll för sin familjärt uteslutna son.
Så länge han bara skrotar runt där hemma så kostar han bara samhället mer än vanligt.
Citera
Igår, 02:24
Medlem
Citat:
Han söker säkert ett nytt jobb som han kan bli sjukskriven/vabba ifrån.
Citera
Igår, 08:06
Medlem
Citat:

Han behöver nog ett jobb så han kan få ersättning för vab nu när fröken P steppat upp och faktiskt ser ut att jobba på ordentligt.
Men som sagt, de där ljuger konstant så det är ju tur att tråden finns och att de läser den så de blir påminda om vad de sagt tidigare 😅.
Citera
Igår, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Han söker säkert ett nytt jobb som han kan bli sjukskriven/vabba ifrån.

100%
Citera
Igår, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag hoppas faktiskt att han får ett riktigt välbetalt arbete som gör att KF kan börja en löneutmätning samt att han börjar betala underhåll för sin familjärt uteslutna son.
Så länge han bara skrotar runt där hemma så kostar han bara samhället mer än vanligt.

Han lär aldrig betala en krona till förstfödda, oavsett inkomst. Inte så länge fröken P är med i bilden iallafall. Och därmed aldrig bli skuldfri heller. Kul liv.
Skuldsaneringen kan han glömma och han lär aldrig tjäna så bra så han kan betala av skulderna själv.
Citera
Igår, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Han lär aldrig betala en krona till förstfödda, oavsett inkomst. Inte så länge fröken P är med i bilden iallafall. Och därmed aldrig bli skuldfri heller. Kul liv.
Skuldsaneringen kan han glömma och han lär aldrig tjäna så bra så han kan betala av skulderna själv.

Det är därför jag vill se han bli utsatt för en löneutmätning. De kommer ta precis lika mycket som bara räntorna är på hans kapitalbelopp och han kommer aldrig någonsin bli skuldfri.
Men men, kanske han får något arv eller liknande, som KF kan ta direkt.

Nu jobbar ju Pannan och hennes inkomst räknas ju med när KF tar nästa utmätningsbeslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in