2024-03-12, 22:24
I hennes frågestund ställde någon frågan om hon inte föddes i vecka 30. P la då ut en skärmdump från sin journal där det står ”Efterförlopp: Pat fött sjunde barnet 9/3, v 29+5 med AS efter misslyckad induktion”.

Jag antar att AS står för akut snitt? Första bilden hon la ut när Iselin föddes skrev hon typ ”hon föddes med ett snitt som inte var akut” men nu har hon ändrat det.
Citera
2024-03-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
I hennes frågestund ställde någon frågan om hon inte föddes i vecka 30. P la då ut en skärmdump från sin journal där det står ”Efterförlopp: Pat fött sjunde barnet 9/3, v 29+5 med AS efter misslyckad induktion”.

Jag antar att AS står för akut snitt? Första bilden hon la ut när Iselin föddes skrev hon typ ”hon föddes med ett snitt som inte var akut” men nu har hon ändrat det.

Patricia ljuger konstant och sanningen är väldigt flytande i hennes fall. Hon sitter som en hök och läser denna tråd och anpassar sen verkligheten därefter. Det är liksom ingen slump att hon redan imorse påstod att Ilselin fått hjärnan röntgad (då folk blev illa berörda av stackars fågelungens konstanta kramper).

Tydligen är ungen iaf född den 9/3 och inte 8/3 (som någon här påstod att J lagt ut). Jag tror inte matematik är någon stark sida vare sig det gäller J eller P.
Citera
2024-03-12, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Patricia ljuger konstant och sanningen är väldigt flytande i hennes fall. Hon sitter som en hök och läser denna tråd och anpassar sen verkligheten därefter. Det är liksom ingen slump att hon redan imorse påstod att Ilselin fått hjärnan röntgad (då folk blev illa berörda av stackars fågelungens konstanta kramper).

Tydligen är ungen iaf född den 9/3 och inte 8/3 (som någon här påstod att J lagt ut). Jag tror inte matematik är någon stark sida vare sig det gäller J eller P.

Jag missuppfattade nog texten på Js instagram. Han skrev att vattnet gick på torsdagen och "efter 6 timmar" snittades hon, men tydligen försökte de med igångsättning mellan.
Men då är barnet alltså ytterligare en dag senare än min förra kommentar.
I samma inlägg har J även svarat på en kommentar som frågar när hon föddes. "29+6" var hans svar.
Många olika bud nu
Citera
2024-03-12, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crustyballs
Jag missuppfattade nog texten på Js instagram. Han skrev att vattnet gick på torsdagen och "efter 6 timmar" snittades hon, men tydligen försökte de med igångsättning mellan.
Men då är barnet alltså ytterligare en dag senare än min förra kommentar.
I samma inlägg har J även svarat på en kommentar som frågar när hon föddes. "29+6" var hans svar.
Många olika bud nu

Jaa.. sanningen är väldigt flytande för de här två. Men nu VILL Patriciarum att Ilselin skulle födas samma dag som deras dödsfall så hon bakdaterar för att verka mer speciell. Jag förutsätter att de uppgifter båda dumskallarna angett innan födseln är sanna, att pappan vet om när hans senaste föddes och att Patricia räknat rätt i 30+ veckor.
Patetiskt att ens ljuga om det.
Tror faktiskt ingen av hennes följare hade brytt sig det minsta om hon födde 29+5 eller som hon faktiskt gjorde 30+1.

Att visa upp någon journalanteckning är inget bevis då hon har en miljon liknande anteckningar och lika gärna kan ha återanvänt dödsfallets gamla anteckningar eller klippt och klistrat.
Citera
2024-03-13, 01:29
Medlem
P vägrar erkänna att lillan så lik sin storebror. Hon måste påpeka att hon är sååå speciell och inte alls lik någon av sina levande syskon (till och med till mormor) Hade någon skrivit att hon var lik Ilse hade det låtit annorlunda.
Senast redigerad av Norrland714 2024-03-13 kl. 01:36.
Citera
2024-03-13, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21

Det kallas alltid för akut snitt när det inte är planerat i förväg. Det innebär inte att det är någon fara för barnet eller mamman utan att man inte kan vänta till en annan dag.
Citera
2024-03-13, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
P vägrar erkänna att lillan så lik sin storebror. Hon måste påpeka att hon är sååå speciell och inte alls lik någon av sina levande syskon (till och med till mormor) Hade någon skrivit att hon var lik Ilse hade det låtit annorlunda.

Hon VILL inte att hennes barn ska vara lik J, för när någon skriver det så tycker hon inte alls det utan likheterna är från henne. Annat var det när hon levde med L då var hon stolt över att barnen var lik hennes man. Säger någon att L är lik storebror lilla T så slår hon bort det direkt för hon vill inte se likheterna.

L är väldigt lik lilla T och blir mer och mer lik honom för att lilla T är en KOPIA av sin far J. Tycker I påminner om L av det lilla man kan se med en sådan liten och skör bebis.
Citera
2024-03-13, 06:12
Medlem
Undrar vad Js familj tycker om allt...

Gick in på Js instagram och sökte på hallerheim och fick upp flera av hans familjemedlemmar, kollade vilka som gillar hans bilder och filmer och inte en enda person från hans sida/familj har gillat något han lagt upp från sjukhuset/bb/att I är född.

Undrar vad det beror på??
Senast redigerad av Hejjpadig 2024-03-13 kl. 06:20.
Citera
2024-03-13, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Undrar vad Js familj tycker om allt...

Gick in på Js instagram och sökte på hallerheim och fick upp flera av hans familjemedlemmar, kollade vilka som gillar hans bilder och filmer och inte en enda person från hans sida/familj har gillat något han lagt upp från sjukhuset/bb/att I är född.

Undrar vad det beror på??
Förmodligen beror det på att dom liksom alla andra tycker att han ska ta hand om det barn han har innan han avlar fram tre till
Citera
2024-03-13, 07:44
Medlem
Tyckte L var superlik T på Js senaste story. Trodde nästan det var T
Känns inte som P känner så starkt för J som han känner för henne, han har gett upp sin son för henne och hennes barn.
Känns som P bara är med J för han är villig att avla fram fler barn
Citera
2024-03-13, 08:30
Medlem
Den förra bebisen var ju kopia på P, denna baby är kopia på J och man ser absolut att hon är syster till Lilla T och L.
Citera
2024-03-13, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Förmodligen beror det på att dom liksom alla andra tycker att han ska ta hand om det barn han har innan han avlar fram tre till

Såg att förlovningen var offentlig på Facebook och samma sak där, inte EN ENDA person från Js släkt/samma efternamn har gillat eller gratulerat till förlovningen. Kan det vara så att Js nära tycker allt är lika sinnessjukt som alla andra??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in