2023-02-13, 20:54
[quote=Hagoromo|83458131]Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.

När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.

När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.

Frågeställingar:

- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Har mannen alltid rätt att kräva sex och att kvinnans vilja är ointressant?
- Övriga synpunkter?[/QUOTE

Edit : fel
Citera
2023-02-13, 21:04
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.

När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.

När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.

Frågeställingar:

- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Övriga synpunkter?

Fuck ta dig, jävla idiot. Varför förstör du min kväll med en sån här tråd?
Citera
2023-02-13, 22:00
Medlem
Nu är dom dig på spåren TS.

Övriga synpunkter:

Är det som du beter dig du vill att andra gör mot t.ex din dotter, framtida dotter eller bekantas döttrar?

Citera
2023-02-13, 22:13
Medlem
Om du mot all förmodan inte trollar så är jag glad att det skedde på ett hotell, då kan flickan be receptionen om övervakningskamerans bilder från när ni anlände. Hoppas verkligen att du trollar, din svagbegåvade jävla apa
Citera
2023-02-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Frasen "ett par timmars hett sex" borde få de flesta att skratta åt charlatanen

Yep efter några timmar vill man dessutom bara äta å sova gäääsp trolltråd
Citera
2023-02-13, 23:09
Bannlyst
Mata inte trollets runkfantasi.
Citera
2023-02-13, 23:20
Medlem
stone_sleepers avatar
TS är dålig i sängen.
Citera
2023-02-13, 23:39
Medlem
forattjagkans avatar
Jag hoppas du bara hittar på.
Skulle detta vara på riktigt hoppas jag att flickans familj letar upp dig och gör processen kort med dig. Det hade jag gjort om det var min dotter. Skulle vara värt tiden I fängelse.

Men jag gissar att du är en uttråkad basement dweller som bor hemma hos mamma och vill få igång folk.
Citera
2023-02-13, 23:42
Medlem
[quote=InPain|83472791]
Citat:
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.

Frågeställingar:

- Övriga synpunkter?[/QUOTE

Edit : fel
Bra inlägg, verkligen.
Citera
2023-02-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atreyum
Om du mot all förmodan inte trollar så är jag glad att det skedde på ett hotell, då kan flickan be receptionen om övervakningskamerans bilder från när ni anlände. Hoppas verkligen att du trollar, din svagbegåvade jävla apa

Jag sätter allt mitt hopp över att hon ej minns namnet på hotellet som vi var på p.g.a. alkohol. Man har inget fotografiskt minne när man e helt packad

Jag är fullständigt helt jävla livrädd just nu.
Citera
2023-02-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forattjagkan
Jag hoppas du bara hittar på.
Skulle detta vara på riktigt hoppas jag att flickans familj letar upp dig och gör processen kort med dig. Det hade jag gjort om det var min dotter. Skulle vara värt tiden I fängelse.

Men jag gissar att du är en uttråkad basement dweller som bor hemma hos mamma och vill få igång folk.

Du har ingen jävla aning om vem är som person eller hur pass stark/vältränad jag är inom kampsport. Du skulle nog tänka dig 2-3 gånger innan du fysiskt konfronterade mig

Din dotter hade nog inte varit så jävla glad om du sitter i fängelse och därmed missar värdefull tid att spendera henne
Citera
2023-02-14, 00:09
Medlem
Citat:

Frågeställingar:

- Övriga synpunkter?

Vet inte om jag ska tro på detta eller ej men vare sig det är sant eller inte så borde du söka hjälp eftersom du uppenbarligen verkar vara psykiskt jävla sjuk. Det är sånna som du som ger mig tankar på att det är själviskt och sinnessjukt att ens fundera på att skaffa barn i denna värld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in