Citat:
Ursprungligen postat av
Hagoromo
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.
När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.
När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.
Frågeställingar:
- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Har mannen alltid rätt att kräva sex och att kvinnans vilja är ointressant?
- Övriga synpunkter?
Du är ett uppenbart troll, men jag ska mata dig lite ändå.
Du har aldrig haft flera timmars hett sex med någon. Du har eventuellt haft nån minuts sex några enstaka gånger i ditt liv och inget med det har vart hett. Du är typen som tjejer minns som sitt sämsta ligg någonsin.
Bara det att någon annan skulle boka ett hotellrum åt dig spontant är skrattretande. Hur som helst är detta sjuka fantasier från dig och du borde ändå skaffa hjälp. Tragisk är vad du är.