2023-02-14, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Jag sätter allt mitt hopp över att hon ej minns namnet på hotellet som vi var på p.g.a. alkohol. Man har inget fotografiskt minne när man e helt packad

Jag är fullständigt helt jävla livrädd just nu.
Polisen håller just nu på att spåra ditt ip nr. Hur tror du Trolljägarna fick kontakt med flera FB personer i sina program.
Citera
2023-02-14, 06:45
Medlem
Juggernawts avatar
Citat:
I Sverige räknas man som vuxen vid 18-årsdagen. Hon är en kvinna enligt lagen.
I Sverige är man byxmyndig vid 15.
Citera
2023-02-14, 06:55
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.

När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.

När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.

Frågeställingar:

- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Har mannen alltid rätt att kräva sex och att kvinnans vilja är ointressant?
- Övriga synpunkter?
Det här tycker du att vi ska tro på? Vilket påhitt.
Citera
2023-02-14, 08:35
Medlem
Om detta nu har hänt så hoppas jag innerligt att polisen knackar på hemma hos dig vilken dag som helst! Du kommer inte lära dig rätt från fel förrän du blir våldtagen själv, ditt äckel...
Citera
2023-02-14, 08:45
Medlem
Citat:
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.

När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.

När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.

Frågeställingar:

- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Övriga synpunkter?

Du är ett uppenbart troll, men jag ska mata dig lite ändå.

Du har aldrig haft flera timmars hett sex med någon. Du har eventuellt haft nån minuts sex några enstaka gånger i ditt liv och inget med det har vart hett. Du är typen som tjejer minns som sitt sämsta ligg någonsin.

Bara det att någon annan skulle boka ett hotellrum åt dig spontant är skrattretande. Hur som helst är detta sjuka fantasier från dig och du borde ändå skaffa hjälp. Tragisk är vad du är.
Citera
2023-02-14, 10:43
Medlem
Blaskas avatar
Hur många gånger kom du i dina kalsonger medans du fantiserade ihop detta?
Citera
2023-02-14, 15:08
Medlem
Ridnes avatar
Kan du inte börja skriva dagbok med dina störda incelfantasier istället för att plåga Flashback med tramset? Jävla stolpskott.
Citera
2023-02-14, 21:26
Medlem
Fawkezs avatar
Nice troll. Varför skulle du ens skriva något sådant här?
Citera
2023-02-15, 00:28
Medlem
Om detta skulle ha hänt så kommer programmet "Efterlyst" att vara ganska så skrämmande för Ts.
Citera
2023-02-15, 19:24
Medlem
forattjagkans avatar
Citat:
Du har ingen jävla aning om vem är som person eller hur pass stark/vältränad jag är inom kampsport. Du skulle nog tänka dig 2-3 gånger innan du fysiskt konfronterade mig

Din dotter hade nog inte varit så jävla glad om du sitter i fängelse och därmed missar värdefull tid att spendera henne

Lika lite som du vet om mig antar jag. Du vet inte hur vältränad jag är och hur bra jag är i kampsport.
Vad det nu spelar för roll.
Jag förutsätter att du är ett troll, så tänker inte leka mer med dig nu.
Citera
2023-02-16, 00:27
Medlem
0xgh64s avatar
Citat:
Hon höll upp legget för mig. Jag rörde aldrig det
Ett fingeravtryck är nog det sista du behöver fundera över med tanke med att du skriver ut både tid och plats i ett erkännande på flashback.
Senast redigerad av 0xgh64 2023-02-16 kl. 01:03.
Citera
2023-02-16, 06:07
Medlem
Citat:

Frågeställingar:

- Övriga synpunkter?

Citat:
Skall jag vara helt ärlig, så känner jag ett oerhört glädje att L*kas P*tterson är död.

Jag kände L*kas eftersom att vi gick samma klass i en skola i Skäris.

L*kas riktig jävla mobbare (tillsammans med många andra skall det tilläggas) mot en stackars kille som egentligen var riktigt jävla snäll mot sina medmänniskor men som var funktionshindrad. Jag minns en rad otaliga tillfällen när jag fick försvara killen mot L*kas och hans gelikar när dom gjorde en rad elakheter. Har försökt kontakta lärarna ett flertal gånger om situationen, men dom gjorde inget annat än meningslös prat och det hela återupptogs. Till slut blev han tvungen att lämna skola och studera i en annan ort i Stockholm. Karma när det är som allra bäst

Och precis som du, så har inte jag heller haft inte mycket kontakt med L*kas efter att vi gick ut från grundskolan. Men jag blev faktiskt överraskad då han tydligen visade sig vara kriminell.

Du borde jobba på din empati. Att glädjas över andras dödsfall. Att våldta tjejer och barn. Du får förhoppningsvis tid på kåken för terapi och inställning av medicinering.

Jag tror tjejen kommer anmäla.

Särskilt om hon läser den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in