Citat:
Ursprungligen postat av
Hagoromo
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.
När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.
När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.
Frågeställingar:
- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Har mannen alltid rätt att kräva sex och att kvinnans vilja är ointressant?
- Övriga synpunkter?
Nja lika mycket hennes fel. Vi har alla varit fulla och sluddriga tidigare och vi vet att man klarar av att fatta beslut ändå. Att hon skulle ha varit helt handlingsförlamad och oförmögen att använda hjärnan helt plötsligt är bara trams som kvinnor använder som ursäkt. Hon kunde ha tackat nej till hotellet men var uppenbarligen kåt och ville knulla hon också.
Hon får tänka sig för nästa gång. Hon är 19 år och kan fatta sina egna beslut vilket hon också gjorde
Du ska inte skämmas för något även om det är jävla loserbeteende att följa efter ett fyllo för att få ligg.