2023-02-12, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.

När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.

När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.

Frågeställingar:

- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Har mannen alltid rätt att kräva sex och att kvinnans vilja är ointressant?
- Övriga synpunkter?

Nja lika mycket hennes fel. Vi har alla varit fulla och sluddriga tidigare och vi vet att man klarar av att fatta beslut ändå. Att hon skulle ha varit helt handlingsförlamad och oförmögen att använda hjärnan helt plötsligt är bara trams som kvinnor använder som ursäkt. Hon kunde ha tackat nej till hotellet men var uppenbarligen kåt och ville knulla hon också.

Hon får tänka sig för nästa gång. Hon är 19 år och kan fatta sina egna beslut vilket hon också gjorde

Du ska inte skämmas för något även om det är jävla loserbeteende att följa efter ett fyllo för att få ligg.
Senast redigerad av Kimma7 2023-02-12 kl. 21:45.
Citera
2023-02-12, 21:38
Medlem
hur gammal är du?
Citera
2023-02-12, 21:40
Medlem
Svar på alla dina frågeställningar:

- Bra historia, du kanske borde bli författare för de mentalt handikappade.

- Inget av ovan hände på riktigt, det är mer av en dröm. Du är säkert ett incel som aldrig får något.

Lycka till!
Citera
2023-02-12, 22:16
Medlem
flashbackkalles avatar
Aha du är äcklet som låg med en 12-åring? Hoppas till gud att du trollar, annars anmäler du dig själv. Btw, dra åt helvete.
Citera
2023-02-12, 22:24
Medlem
Antingen är du psykopat
Eller
Trollar
Citera
2023-02-12, 22:33
Medlem
Sababas avatar
Den mest fascinerande detaljen var ju hur någon person var redo mitt i natten att boka ett hotellrum. Precis som att hotellen skippat ID-kraven hux som flux.
Citera
2023-02-12, 22:51
Medlem
Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
Troligtvis inte.
Nej, man har aldrig rätt till sex mot någons vilja
- Övriga synpunkter?
Du är inte så anonym som du tror. Jobbar du fortfarande på Dagab? 🙂
Citera
2023-02-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
Troligtvis inte.
Nej, man har aldrig rätt till sex mot någons vilja
- Övriga synpunkter?
Du är inte så anonym som du tror. Jobbar du fortfarande på Dagab? 🙂

Vad tog du Dagab på?
Citera
2023-02-12, 23:32
Medlem
Sjukt att folk trollar när jag har egentligen absolut ingenting att vinna på det

Jag är anonym och ingen på Flashback kan någonsin lista ut vem jag egentligen även. Forumet finns för att man ska kunna berätta saker som annars hade gett repressalier IRL.
Citera
2023-02-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Sjukt att folk trollar när jag har egentligen absolut ingenting att vinna på det

Jag är anonym och ingen på Flashback kan någonsin lista ut vem jag egentligen även. Forumet finns för att man ska kunna berätta saker som annars hade gett repressalier IRL.

Säg inte det. Finns faktiskt en del att beakta i din FB historik för den som orkar och vill.
Citera
2023-02-13, 07:38
Medlem
trancass avatar
Patetisk sörja. Skaffa ett liv istället för att kasta bort det på idiotiskt trådskapande.
Citera
2023-02-13, 08:42
Medlem
-Neverenough-s avatar
Vad är syftet, att trolla? Annars är syftet att lämna spår och ledtrådar till polisen?

I vilket fall tycker jag att världen vore bättre utan dig och säkert en majoritet, gör det rätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in