Citat:
Ursprungligen postat av
chonard
minimistraff 3 år nu va ???
Är det verkligen så??? Jag sade tidigare att våldtäkt/sexuella trakasserier inte alltför ofta leder till fällande domar. Vill minnas att en våldtäktsman faktiskt fick 840 000 kr av staten. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...0-kronor-av-jk
Citat:
Ursprungligen postat av
Redrum.187
Anmäl dig och gå i terapi.
Jag vill inte anmäla mig. Om jag avslöjar mig själv som våldtäktsman, så kopplas polisen in.
Citat:
Ursprungligen postat av
trpq1
Låter friskt.. Fy
Att stilla sin sexuella begär som man är något som finns hårdkodad i vårt DNA.
Citat:
Ursprungligen postat av
PedalFot
Var du i Linköping? . finns en tråd där dom söker en gärningsman...
Skicka PM till mig om detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
SamSmaS
När du blir äldre så får du helt andra värderingar. Så tro mig, du har redan förstört ditt liv med denna tråd.
Vet inte om du tänkt på det, men det du har skrivit här om dig själv kommer du att kunna läsa om dig själv livet ut.
Det e tvärtom. Som äldre så brukar man oftast ha samma värderingar resten av livet. Man e inte lika mottaglig för förändringar jämfört med barn och ungdomar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rallyjonny
Om detta stämmer hoppas jag du får tillbringa många år bakom lås o bom o att ditt liv för alltid e förstört med en grov våldtäkts dom, o att ditt namn o bild cirkulerar överallt.
Du oroar dig för fingeravtryck på legget. Smart att både ta taxi och hotell, vimlar av kameror där.
O sen skriva här också… din hjärna är verkligen inte som normala
Självklart är jag jätteorolig att mitt liv ska bli helt förstört ifall om jag blir upptäckt för våldtäkten som jag gjorde mot den 19-åringa flickan. Därför vill jag ha hjälp med hur jag ska komma undan med detta.
Att jag skriver mina dåd på Flashback är enbart p.g.a. anonymitet. Aldrig i livet att jag någonsin går ut med detta på Facebook/TikTok eller andra forum och sociala medier.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluebeast72
Värsta i hela denna historia är ts begär efter mindreåriga..det kommer sluta illa. Önskan om makt , sexuella tankar om övergrepp.
Ts, sök hjälp
Tack, men jag känner inget behov av att söka hjälp