2023-02-12, 19:13
Medlem
Emellies avatar
Du ljög redan här:

(FB) Jag knullade med en 12-åring - vad göra för att hålla relationen hemlig?

Och nu ska du ljuga igen?

Synar din bluff...
Citera
2023-02-12, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Vad är meningen att förstöra sitt eget liv med självanmälan? Finns inget positivt av det från mitt perspektiv.

Jag gillar att knulla barn och är fortfarande tillsammans med flickan ifråga. Det betyder inte att jag har 0 intresse att knulla unga kvinnor

När du blir äldre så får du helt andra värderingar. Så tro mig, du har redan förstört ditt liv med denna tråd.
Vet inte om du tänkt på det, men det du har skrivit här om dig själv kommer du att kunna läsa om dig själv livet ut.
Citera
2023-02-12, 19:25
Medlem
megacoolmans avatar
Du har egentligen bara två val.

1. Anmäl dig till polisen.
2. Avsluta ditt liv.

EDIT: Om du trollar så kan du gå till val nr 2 direkt.
Senast redigerad av megacoolman 2023-02-12 kl. 19:28.
Citera
2023-02-12, 19:26
Medlem
fittslems avatar
Luktar troll
Citera
2023-02-12, 19:27
Medlem
Citat:
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.

När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.

När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.

Frågeställingar:

- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Har mannen alltid rätt att kräva sex och att kvinnans vilja är ointressant?
- Övriga synpunkter?

så du knullar hårt i flera timmar men vill ha mer ? tjenare
Citera
2023-02-12, 19:27
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Under natten till Söndag idag, så var jag på Avenyn i Göteborg och promenerade för att uppleva nattlivet. Plötsligt så fick jag syn på en berusad ung kvinna som gick vacklandes gåendes mot min riktning. Efter att hon gick förbi mig, så stannade jag upp och låtsades knyta skorna innan jag följde efter henne.

När jag har gått bakom henne i 5 minuter och att ingen andra var i närheten, så gick jag fram och pratade med henne. Kvinnan ifråga var väldigt sluddrig och uppenbarligen pratade i nattmassan om massa trams. Jag erbjöd henne om att åka taxi till ett hotell (som bokades av nån annan person). Kvinnan tackade ja och vi begav oss mot hotellet. Under färden, så bad jag om hennes legitimation och kvinnan visade sig vara en 19-åring.

När vi väl var i hotellet, så tog vi oss av kläderna och knullade på. Efter några timmars hett sex, så ville hon avbryta samlaget och sova. Men jag vägrade och hon sade "stop" och "nej" vid flera tillfällen medan jag bryskt förde in min kuk i henne och hade sex mot hennes vilja. Kvinnan låg som ett lik utan att göra motstånd.

Frågeställingar:

- Kommer kvinnan att inte anmäla mig för våldtäkt då det statistiskt är förhållandevis lågt att det blir en fällande dom?
- Övriga synpunkter?

Om det stämmer och hon gör en anmälan så är du nog körd.
Många taxibilar har kamera idag.
Hotellet har också kameror, så du är stenkörd om hon väljer att göra anmälan.

Du verkar vara en trevlig typ du.
Citera
2023-02-12, 19:48
Medlem
Citat:

Frågeställingar:

- Övriga synpunkter?

Om detta stämmer hoppas jag du får tillbringa många år bakom lås o bom o att ditt liv för alltid e förstört med en grov våldtäkts dom, o att ditt namn o bild cirkulerar överallt.

Du oroar dig för fingeravtryck på legget. Smart att både ta taxi och hotell, vimlar av kameror där.
O sen skriva här också… din hjärna är verkligen inte som normala
Citera
2023-02-12, 19:53
Medlem
Frasen "ett par timmars hett sex" borde få de flesta att skratta åt charlatanen
Citera
2023-02-12, 19:57
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emellie
Du ljög redan här:

(FB) Jag knullade med en 12-åring - vad göra för att hålla relationen hemlig?

Och nu ska du ljuga igen?

Synar din bluff...
Värsta i hela denna historia är ts begär efter mindreåriga..det kommer sluta illa. Önskan om makt , sexuella tankar om övergrepp.

Ts, sök hjälp
Citera
2023-02-12, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
minimistraff 3 år nu va ???

Är det verkligen så??? Jag sade tidigare att våldtäkt/sexuella trakasserier inte alltför ofta leder till fällande domar. Vill minnas att en våldtäktsman faktiskt fick 840 000 kr av staten. Jag hoppas verkligen att jag klarar mig.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...0-kronor-av-jk

Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Anmäl dig och gå i terapi.

Jag vill inte anmäla mig. Om jag avslöjar mig själv som våldtäktsman, så kopplas polisen in.

Citat:
Ursprungligen postat av trpq1
Låter friskt.. Fy

Att stilla sin sexuella begär som man är något som finns hårdkodad i vårt DNA.

Citat:
Ursprungligen postat av PedalFot
Var du i Linköping? . finns en tråd där dom söker en gärningsman...

Skicka PM till mig om detta.

Citat:
Ursprungligen postat av SamSmaS
När du blir äldre så får du helt andra värderingar. Så tro mig, du har redan förstört ditt liv med denna tråd.
Vet inte om du tänkt på det, men det du har skrivit här om dig själv kommer du att kunna läsa om dig själv livet ut.

Det e tvärtom. Som äldre så brukar man oftast ha samma värderingar resten av livet. Man e inte lika mottaglig för förändringar jämfört med barn och ungdomar.

Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Om detta stämmer hoppas jag du får tillbringa många år bakom lås o bom o att ditt liv för alltid e förstört med en grov våldtäkts dom, o att ditt namn o bild cirkulerar överallt.

Du oroar dig för fingeravtryck på legget. Smart att både ta taxi och hotell, vimlar av kameror där.
O sen skriva här också… din hjärna är verkligen inte som normala

Självklart är jag jätteorolig att mitt liv ska bli helt förstört ifall om jag blir upptäckt för våldtäkten som jag gjorde mot den 19-åringa flickan. Därför vill jag ha hjälp med hur jag ska komma undan med detta.

Att jag skriver mina dåd på Flashback är enbart p.g.a. anonymitet. Aldrig i livet att jag någonsin går ut med detta på Facebook/TikTok eller andra forum och sociala medier.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Värsta i hela denna historia är ts begär efter mindreåriga..det kommer sluta illa. Önskan om makt , sexuella tankar om övergrepp.

Ts, sök hjälp

Tack, men jag känner inget behov av att söka hjälp
Senast redigerad av Hagoromo 2023-02-12 kl. 20:17.
Citera
2023-02-12, 20:32
Medlem
Vilken kvinna har nu nobbat dig för att du ska fantisera ihop denna historia där du minsann får det du har rätt till?
Citera
2023-02-12, 20:37
Medlem
Biochems avatar
Citat:
Frågeställingar:

- Övriga synpunkter?

1) Jo, det kommer hon förhoppningsvis.

2) Nej, i en sexuell relation bör bägges vilja eller ovilja vara intressant.

3) Nej, verkar inte finnas mycket här att diskutera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in