Igår, 19:11
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Han jobbar på SKF. Eller jobbade, för det påstås att han blivit arbetsbefriad. #835

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Ha med skf i sökningen på FB.

Tack.
Citera
Igår, 19:15
Medlem
Oavsett var han nu jobbat så har han gjort sin sista arbetsdag. Och inte blev det nån pension och inte heller nåt 60-års kalas. #835
Citera
Igår, 19:15
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Det har börjat komma RIP på hans fb.

Har det? Hur många profiler har han då?
Citera
Igår, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Har det? Hur många profiler har han då?
Tror att man måste vara vän för att se det.
Citera
Igår, 19:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Jag tycker att du ska låta bli att uttala dig å nära anhörigas vägnar. Du vet ingenting om deras relation. En person kan ha gjort eller försökt göra vidriga saker, utan att ha utsatt de nära och kära för något, och de kommer sakna och sörja personens bortgång precis som alla andra. #835
Du har naturligtvis rätt till en åsikt och det har jag också. Nej, jag vet ingenting om deras realtion, men jag tycker någonting om den ändå. Om det stämmer att #835 är hädangången (vilket ännu inte är bekräftat) så tycker inte jag att det är någon förlust för barnbarnen. Det är min åsikt, inte fakta.
Citera
Igår, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du har naturligtvis rätt till en åsikt och det har jag också. Nej, jag vet ingenting om deras realtion, men jag tycker någonting om den ändå. Om det stämmer att #835 är hädangången (vilket ännu inte är bekräftat) så tycker inte jag att det är någon förlust för barnbarnen. Det är min åsikt, inte fakta.

Ja, men man kan ha lite anständighet också, och jag tycker att man kan skita i att uttala sig om vad anhöriga tycker när någon har dött. Din och min åsikt om vad de känner är bara substanslös spekulation, och jag tycker jag alltså att man gör gott i att skippa. #835
Citera
Igår, 19:32
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Ja, men man kan ha lite anständighet också, och jag tycker att man kan skita i att uttala sig om vad anhöriga tycker när någon har dött. Din och min åsikt om vad de känner är bara substanslös spekulation, och jag tycker jag alltså att man gör gott i att skippa. #835
Som sagt, alla har rätt till en åsikt. Själv har jag väldigt svårt att vara anständig när (om) en rutten pedofil har gått hädan. Min anständighet sträcker sej endast så långt som att jag inte kontaktar anhöriga eller på något sätt trakasserar dom. Jag skriver heller aldrig elaka kommentarer på minnessidor. Gäddan har genom sitt vidriga handlande förbrukat sin rätt till någon som helst respekt, så honom kommer vi att säja precis vad som helst om och fullständigt skita i att man inte ska tala illa om dom döda (om han nu är det). Gilla eller gilla inte. Vi har olika uppfattningar om detta. #835
Citera
Idag, 06:01
Medlem
AnonymHingsts avatar
#835 bekräftar avliden. En gammal vän till mig och även arbetskollega. RIP
Citera
Idag, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Rest in Piss… im
Citera
Idag, 08:21
Medlem
Sommargays avatar
Här vill man ju höra alla gottiga detaljer 😍
Nån som vet HUR han gick tillväga?
Citera
Idag, 08:50
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Här vill man ju höra alla gottiga detaljer 😍
Nån som vet HUR han gick tillväga?
Ja vi som kände honom vet. Ingenting vi går offentligt med tyvärr.

RIP #835
Citera
Idag, 09:54
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Såvitt jag vet är hans frånfälle inte alls bekräftat. Det har enbart spekulerats här i tråden än så länge. Du snackar bara skit som vanligt. #835
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in