Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Det duger inte som jämförelse.
Jag skulle hellre skriva att jag mördade Palme än att jag hade utnyttjat ett barn sexuellt.
Jo, det duger faktiskt utmärkt som jämförelse. Du blev totalt ägd där, och ashlateoberduzem har helt rätt. Folk är konstiga och kan hitta på precis vadsomhelst i en situation de inte överblickar. Det kan mycket väl inträffa att en gädda sitter och överdriver eller rent av myttar inför vad han tror är en pedofilmamma som han vill imponera på. Därmed inte sagt att det är smakfullt eller moraliskt rätt men det kan ske och har garanterat också skett. Jag har oerhört svårt att se att alla fantasifulla berättelser om kåta syskonbarn och gudvetinteallt som man läser om i loggarna är sanna. Hade det varit sant hade de åkt dit för åratal sedan och inte behövts fiskas upp av Dumpen. De här männen bullshittar ibland, precis som alla andra människor. För att imponera. Eller verka erfarna. Eller bara visa att de vågat, även när de inte gjort det. De ljuger ju vanemässigt om sina åldrar också så varför skulle de inte kunna ljuga om annat?