2026-09-21, 18:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.McMurphy
Från en som inte är insatt i Facebook, innebär aktivt konto att du kunde se att personen varit nyligen eller pågående inloggad?
Jag får korrigera mej själv här,för jag har rört till det lite. Jag blandade ihop hans konto med att jag sökt vidare bland hans vänner och där hittar man thaikvinnans konto. Det var hennes konto jag var inne på och såg bilder på barnen, inte på gäddans eget. Ber om ursäkt för detta slarv. #835
Citera
2026-09-21, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag får korrigera mej själv här,för jag har rört till det lite. Jag blandade ihop hans konto med att jag sökt vidare bland hans vänner och där hittar man thaikvinnans konto. Det var hennes konto jag var inne på och såg bilder på barnen, inte på gäddans eget. Ber om ursäkt för detta slarv. #835

Tack! Händer den bäste. Då återstår att se vad som eventuellt skett
Citera
2026-09-21, 18:47
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
Fråga kan du göra men det svarar jag inte på, du får vänta på att han blir registrerad som avliden om du inte tror på mig. Eller besök bårhuset på Sahlgrenska och kolla själv 🙄

Inte så lätt att se sig själv i spegeln, eller ännu värre träffa släkt, familj, arbetskamrater och vänner, efter att man på nätet skrivit att man blir "stenhård" av tanken att se en tioårig flicka slicka sin mammas fitta. Jaja, nog ingen större förlust. Rest In Piss #835
Citera
2026-09-21, 18:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Inte så lätt att se sig själv i spegeln, eller ännu värre träffa släkt, familj, arbetskamrater och vänner, efter att man på nätet skrivit att man blir "stenhård" av tanken att se en tioårig flicka slicka sin mammas fitta. Jaja, nog ingen större förlust. Rest In Piss #835
#835 har nyligen blivit morfar för andra gången, åtminstone till den dotterns barn. Han har minst en dotter till, så det kanske finns fler. Om fanskapet faktiskt har tagit sej av daga, så är det ingen förlust för barnbarnens del.
Citera
2026-09-21, 18:55
Medlem
Wotans avatar
Citat:
#835 har nyligen blivit morfar för andra gången, åtminstone till den dotterns barn. Han har minst en dotter till, så det kanske finns fler. Om fanskapet faktiskt har tagit sej av daga, så är det ingen förlust för barnbarnens del.

Oj, shit. Någon som vet vad han jobbar/jobbat med, många med samma namn så svår att hitta?
Citera
2026-09-21, 18:55
Avslutad
Citat:

Hur vet du det? #835
Citera
2026-09-21, 18:56
Medlem
Citat:
Oj, shit. Någon som vet vad han jobbar/jobbat med, många med samma namn så svår att hitta?
Finns svar om det längre bak i tråden.
Citera
2026-09-21, 19:00
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gforce
Finns svar om det längre bak i tråden.

Jag har hans ID (Ratsit), tänkte mer hans övriga liv. Söker man på namnet kommer det ju upp ett tiotal bara i GBG-området, tänkte om någon visste yrke mm.
Citera
2026-09-21, 19:02
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Hur vet du det? #835
Om att han blivit morfar? Jag tittade på dotterns Facebook där hon poserar med make, en liten knatte och en nyfödd. Eller menar du det jag skrev om tagit sej av daga för det är inget jag vet eller som ens är bekräftat. #835
Citera
2026-09-21, 19:03
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag har hans ID (Ratsit), tänkte mer hans övriga liv. Söker man på namnet kommer det ju upp ett tiotal bara i GBG-området, tänkte om någon visste yrke mm.
Han jobbar på SKF. Eller jobbade, för det påstås att han blivit arbetsbefriad. #835
Citera
2026-09-21, 19:04
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:

Ha med skf i sökningen på FB.
Citera
2026-09-21, 19:06
Avslutad
Citat:
Om att han blivit morfar? Jag tittade på dotterns Facebook där hon poserar med make, en liten knatte och en nyfödd. Eller menar du det jag skrev om tagit sej av daga för det är inget jag vet eller som ens är bekräftat. #835

Jag tycker att du ska låta bli att uttala dig å nära anhörigas vägnar. Du vet ingenting om deras relation. En person kan ha gjort eller försökt göra vidriga saker, utan att ha utsatt de nära och kära för något, och de kommer sakna och sörja personens bortgång precis som alla andra. #835
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in