2026-08-29, 19:41
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Och varför sexchattar han med barn? Om han nu förstår som du säger? Du har vääääldigt konstigt tänk. Men visst, låt han chatta med dina. Om du nu har några. Ett pervo som 746 har i alla fall inga barn. Gudskelov.
Du tror inte att han skulle va blockad snabbare än du skriver en mening på flashback?

Där är lite där tankebanorna skiter sig för gemene man. Ändå beundrasvärd tanke många av er har, Ebba 13 åker blockar inte alls, utan blir lite småkåt på Bengan 130 panner och ja, varför inte, värt att åka iväg och få sig lite.

Jag undrar, uppriktigt, hur fan ni kan tro det?
Citera
2026-08-29, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Är du missnöjd med #746 på något sätt? Är han pedofil på fel sätt enligt dej? Själv tycker jag att det framgår med all önskvärd tydlighet att han är ett skolboksexempel på riktig pedofil och dessutom zoofil på det.
Han har varselkostym precis som jag skrev. Den senaste 820 är även han en grönsak.

Någon motsatte sig också att 746 var en varselkostym men det motbevisade vi ganska snabbt. Kom fram med en riktig pedofil istället
Citera
2026-08-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Någon som har koll på hur många gäddor det är som jobbat inom sjöfarten? Varselgäddor, finns ju ett helt koppel av. Även kostymgäddor, uniformsgäddor, politikergäddor. När jag tänker efter borde Dumpen införa dessa kategorier.
Varför skulle det vara vanligt med gäddor inom sjöfarten?
Citera
2026-08-29, 20:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Någon som har koll på hur många gäddor det är som jobbat inom sjöfarten? Varselgäddor, finns ju ett helt koppel av. Även kostymgäddor, uniformsgäddor, politikergäddor. När jag tänker efter borde Dumpen införa dessa kategorier.

Kan inte minnas någon från sjöfarten. Mer vanligt är ju inom världar där de kommer i kontakt med barn som lärare och övrig skolpersonal. Av dömda pedofiler återfinns ju en hel del dock inom chaffisbranschen då i form av lastbilschaffis.

Men ja all form av statistik är ju bra. Sett det är över 800 här. Så det börjar ju bli ett ganska bra underlag. I fråga om allt. Ålder, utbildning, jobb, egen familj etc.
Citera
2026-08-29, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Kan inte minnas någon från sjöfarten. Mer vanligt är ju inom världar där de kommer i kontakt med barn som lärare och övrig skolpersonal. Av dömda pedofiler återfinns ju en hel del dock inom chaffisbranschen då i form av lastbilschaffis.

Men ja all form av statistik är ju bra. Sett det är över 800 här. Så det börjar ju bli ett ganska bra underlag. I fråga om allt. Ålder, utbildning, jobb, egen familj etc.

I Gräv fanns det bra statistik. Men inte här. Med ett urval på 800 gäddor, så kan man ju få fram procentuellt hur många "efterblivna", som en del skriver om här, kontra normala. Och med den statistiken kan man täppa till truten på flera.
Citera
2026-08-29, 20:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Du tror inte att han skulle va blockad snabbare än du skriver en mening på flashback?

Där är lite där tankebanorna skiter sig för gemene man. Ändå beundrasvärd tanke många av er har, Ebba 13 åker blockar inte alls, utan blir lite småkåt på Bengan 130 panner och ja, varför inte, värt att åka iväg och få sig lite.

Jag undrar, uppriktigt, hur fan ni kan tro det?
Bara för att du saknar förmåga att sätta dej in i hur andra tänker, så betyder det inte per automatik att andra tänker fel. Som vi vet finns det riktigt sliskiga gäddor som t o m desperata vuxna kvinnor skulle rynka på näsan åt, men ändå lyckas dessa äckelgäddor få kontakt med minderåriga. I din verklighet kanske det inte händer, men i den riktiga verkligheten händer det.
Citera
2026-08-29, 20:10
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Det var väl ett par på Åland där han jobbade på ett av färjerederierna.....
Citera
2026-08-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Det var väl ett par på Åland där han jobbade på ett av färjerederierna.....

Just det, han var högt uppsatt på Eckerölinjen, snacka om att köra skutan i sank. Och tanten hans hade konstig peruk på sig vill jag minnas. 534/535. Finns/fanns bra intervju med dem som Kim på Gräv gjorde.
Citera
2026-08-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2026-08-21
Nej han är en varselkostym alltså en grönsak. Engla där pratar vi pedofil som är farlig.
Anders Eklund var lastbilschaufför om jag inte minns fel, är väl snudd på varselkostym. Och på bilder ser han ut som en grönsak. Så det ena utesluter inte det andra. Man kan vara varselgädda och pedofil, som #746, eller grönsak och pedofil, som #820.
Citera
2026-08-29, 20:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfiga
Varför skulle det vara vanligt med gäddor inom sjöfarten?
Det kan väl vara intressant att kategorisera gäddor utifrån yrke. Matrosen #746 tillhör ju gruppen och då kan det vara intressant att se om det finns fler av hans kaliber inom samma sfär.
Citera
2026-08-29, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det kan väl vara intressant att kategorisera gäddor utifrån yrke. Matrosen #746 tillhör ju gruppen och då kan det vara intressant att se om det finns fler av hans kaliber inom samma sfär.
Då kan du lika bra gå igenom alla yrkeskategorier och föra statistik
Citera
2026-08-29, 20:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfiga
Då kan du lika bra gå igenom alla yrkeskategorier och föra statistik
Javisst, och det var ju precis det som efterfrågades - statistik över gäddorna per yrkesområde. Frågan om just sjöfart specifikt kom upp eftersom äckelsvinet #746 tillhör den gruppen. Om du inte har läst hans genomvidriga chattlogg än - gör det. Och lyssna på det efterföljande samtalet med Sara. Där är han inte så jävla kaxig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in